וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת המוצרים שתסייע להזדקן בחן

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 0:12

השוק מוצף במוצרים שמבטיחים לנו להחזיר לעור, לשיער ולפנים את מראה הנעורים הנכסף. ד"ר אנה זנקוביץ', בעלת מרפאה לאסתטיקה, מרצה ומדריכה בכירה בתחום האסתטיקה, ניסתה את ה-AnteAGE MD והבינה - המוצרים האלו באמת עובדים

המרפאה לאסתטיקה של ד״ר אנה זנקוביץ׳
בהרצליה פיתוח, מרצה ומדריכה בכירה בתחום האסתטיקה. באדיבות המצולמים
המרפאה לאסתטיקה של ד״ר אנה זנקוביץ׳ בהרצליה פיתוח, מרצה ומדריכה בכירה בתחום האסתטיקה/באדיבות המצולמים

"איך נוכל להזדקן בחן? זו שאלה שמעסיקה רבים מאיתנו, וככל שעובר הזמן היא רק נעשית יותר ויותר רלוונטית", אומרת ד"ר אנה זנקוביץ', בעלת מרפאה לאסתטיקה בהרצליה פיתוח, מרצה ומדריכה בכירה בתחום האסתטיקה. "אמנם הזדקנות היא תהליך אישי וסובייקטיבי, אבל אני רוצה להמליץ על פתרון חדשני שיכול לעזור- AnteAGE MD .

"המוצר הזה משתמש בטכנולוגיות מתקדמות של רפואה רגנרטיבית כדי להילחם בסימני ההזדקנות ולשפר את מראה העור. הוא משלב ויטמינים חיוניים כמו ) Bakuchiolתחליף עדין לרטינול), וגורמי גדילה ייחודיים שמקורם בתאי גזע.

"כמי שעוסקת באסתטיקה שנים רבות, אני מאוד בררנית כשמדובר בביקורת על מוצרים חדשים, במיוחד כאלו שמגיעים עם הבטחות גדולות. התנסיתי במוצרים רבים שגרמו לתופעות לוואי לא נעימות, ולכן אני תמיד זהירה. אבל כשהתנסיתי ב- AnteAGE MD ונחשפתי למחקר המדעי מאחוריו, הופתעתי מהתוצאות. המוצר פותח על ידי מדענים ורופאים מובילים, ומכיל רכיבים ביולוגיים שמזוהים על ידי הגוף ופועלים יחד עם תהליכי ההתחדשות הטבעיים שלו, מה שמסייע לשיפור כללי של מראה העור.

מוצרי AnteAGE MD. מוצרי AnteAGE MD,
מוצרי AnteAGE MD/מוצרי AnteAGE MD

מוצרי המותג הזה מנצלים את היתרונות של ציטוקינים וגורמי גדילה שמופקים מתאי גזע, אבל בניגוד לתאי הגזע עצמם, שהם גדולים מדי כדי לחדור לעור, המוצר משתמש בטכנולוגיה ליפוזומלית שמאפשרת לרכיבים הפעילים להגיע ישירות לתאי העור שזקוקים להם ביותר. התוצאה היא תיקון עמוק ואפקטיבי של העור שנראה לעין.

"יתרון נוסף של מותג זה - השימוש בטכנולוגיה שמחקה את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף. המוצרים הם 100% נקיים מפרבנים, פתוגנים ותאים, ולא נוסו על בעלי חיים, מה שהופך אותם לאידיאליים גם לעור רגיש. השימוש המשולב בסרום ובמאיץ יוצר אפקט חזק במיוחד שמסייע בשיפור מרקם וגמישות העור, הפחתת דלקות, ושיקום לחות העור.

"המותג מציע מגוון מוצרים ממוקדים שנותנים מענה לצרכים שונים של העור והשיער:

Brightening - מכיל את אותם גורמי גדילה מרעננים וציטוקינים רבי עוצמה כמו תמיסת גורמי הגדילה הקלאסי עם חיזוק נוסף של חומצה טרנקסמית וחומרים פעילים אחרים. מוצר זה מתמקד בהבהרת העור ובהפחתת הופעתם של כתמי פיגמנטציה והיפרפיגמנטציה. הוא מיועד לשימוש על עור עם גוון לא אחיד או נזקי שמש, ומשפר את הבהירות והזוהר הכללי של העור.

"בנוסף מכיל מוצר זה רכיבים מתקדמים להבהרה כמו נוגדי חמצון רבי עוצמה וחומרים פעילים נוספים המסייעים בפירוק המלנין בעור ומניעת היווצרות כתמים חדשים. בנוסף, הוא מעניק לחות ומזין את העור למראה בריא ומלא חיים.

Growth Factor - מתמקד בשימוש בגורמי גדילה וציטוקינים לשיקום ושיפור מרקם העור. הוא נועד לשפר את תהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור ולהפחית סימני הזדקנות. בנוסף, הוא מסייע בשיפור גמישות העור, הפחתת קמטוטים וקמטים, והגברת הלחות והברק הטבעי של העור. רכיבים ביולוגיים המופקים מתאי גזע מסייעים לעור להתחדש ולהיראות צעיר יותר לאורך זמן.

Hair System - מערכת זו פותחה במיוחד לטיפול בקרקפת ובשיער, ומיועדת לאנשים הסובלים מנשירת שיער, שיער דק או שיער חלש. המערכת משלבת סרום לקרקפת עם מיקרונידלינג לשיפור זרימת הדם ולזירוז צמיחת השיער. רכיבי המוצר פועלים יחדיו לחיזוק שורשי השיער ולעידוד צמיחת שיער בריא, תוך הפחתת דלקות בקרקפת ושיפור המצב הכללי של זקיקי השיער.

"אצלנו במרפאה אנחנו מציעים מגוון טיפולים שמעניקים ללקוחות שלנו את התוצאה המיטבית עבור כל אחד ואחת באופן אישי. ה'אני מאמין' במרפאה שלי הוא שהסוד להצלחה הוא שימוש בחומרים הכי טובים עם טכנולוגיה מתקדמת, מקצועיות, טכניקה, אמינות ושירות ברמה גבוהה".

  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully