וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא חושף את הדבר הכי חשוב שאסור לעשות כשלא מצליחים להירדם

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 7:40

לא נרדמים בלילה בגלל מתח, חרדה או שאכלתם משהו לא טוב? אז במקום לנסות ולהיאבק בגוף יש עצה אחת שיכולה לעזור

קויק: שינה עם מאוורר/tobyrozario, טיקטוק

לפעמים זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית להירדם בלילה, לא משנה כמה אנחנו עייפים. מתח, חרדה, מחלה או אפילו כאבים בשלל מקומות בגוף הם בין שלל הגורמים שיכולים למנוע מאיתנו לישון טוב.

רבים מאיתנו חווים קשיי שינה בשנה האחרונה, אז לכל מי שסובל מהתקף של נדודי שינה - אתם לא לבד.

דוקטור מאיירו פיגורה אמר במדיה החברתית TikTok לאנשים לא להישאר במיטה אם הם לא מצליחים להירדם במשך 30 דקות. הסיבה לכך היא שהמוח "מופעל מדי" וצריך לשנות את הסביבה.

@doctormyro This is what I do (as a Doctor) when i can't fall asleep #sleep #insomnia #sleeptips #sleephacks ♬ Illusion of Perception - VEL94EV

ד"ר פיגורה הסביר: "הדבר הראשון שאתה לא רוצה לעשות הוא להישאר במיטה. אם אחרי 30 דקות אתה לא יכול להירדם, המוח שלך מופעל מדי, ואתה צריך לשנות את הסביבה".

הוא הציע להיכנס לחדר אחר ולקחת חלק בפעילות כלשהי. "לך לחדר אחר ותעשה משהו משעמם בסביבה עם תאורה נמוכה", אמר. "דברים כמו סריגה, קריאה, בהייה מהחלון. אתה צריך להתחיל מחדש את הפרשת המלטונין על ידי בלוטת האצטרובל".

הוא הבהיר לעוקביו: "זה צריך לקרות ממש בלי מסכים. המחשב הנייד, הטלפון שלך יפלטו אור כחול שיקטע את המחזור הזה. אם אתה עדיין לא מרגיש עייף, נסה טכניקות נשימה עמוקה או מדיטציה מרגיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully