וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כללית מובילה את המהפכה הדיגיטלית: מתקדמים לארגון הבריאות המוביל בארץ

מוגש מטעם כללית

29.9.2024 / 13:26

שירותים חדשניים ובלעדיים מציבים את כללית בחזית הטכנולוגיה הרפואית ומציעים נגישות מקסימלית ונוחות ללקוחות. כל הפרטים

רופא מטפל בילדה חולה באמצעות המחשב. ShutterStock
בעולם שבו הטכנולוגיה משנה את פני הרפואה בקצב מסחרר, כללית מוכיחה שוב מדוע היא ארגון הבריאות המוביל בישראל/ShutterStock

כללית מובילה את מערכת הבריאות הישראלית מאז הקמתה ב-1911. עם למעלה מ-4.9 מיליון מבוטחים, המהווים כ-52% מאוכלוסיית ישראל, כללית היא ספקית שירותי הבריאות הגדולה במדינה. כללית מפעילה רשת ענפה של למעלה מ-1,500 מרפאות, 14 בתי חולים, ומאות מכונים ומעבדות ברחבי הארץ.

לאורך השנים, כללית הובילה חדשנות רפואית בישראל. היא הייתה הראשונה להקים מערכת ממוחשבת לניהול תיקים רפואיים, והראשונה להציע שירותים דיגיטליים מקיפים למטופליה. כיום, כללית ממשיכה להוביל בתחום הבריאות הדיגיטלית, משלבת טכנולוגיות מתקדמות עם שירות אישי ומקצועי, ומציעה למבוטחיה מגוון רחב של שירותים חדשניים.

בעולם שבו הטכנולוגיה משנה את פני הרפואה בקצב מסחרר, כללית מוכיחה שוב מדוע היא ארגון הבריאות המוביל בישראל. עם שורה של שירותים חדשניים ובלעדיים, כללית לא רק מציעה ללקוחותיה נגישות, נוחות ואיכות טיפול משופרת, אלא גם מעצבת מחדש את חוויית הטיפול הרפואי בעידן הדיגיטלי.

בנוסף, כללית מרחיבה את השירות הזה גם למבוגרים, עם רופאי משפחה ועור אשר זמינים לשיחות וידאו, טלפון או בפנייה דרך האפליקציה

רופאי ילדים און־ליין 24/7: זמינות ללא תחרות

אחד השירותים המובילים והייחודיים של כללית הוא מערך רופאי ילדים און־ליין. בניגוד לקופות אחרות, כללית מציעה שירות זה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מה שמבטיח להורים גישה מיידית לייעוץ רפואי מקצועי בכל עת. זמינות זו לא רק מספקת שקט נפשי, אלא גם מפחיתה עומס על חדרי המיון ומאפשרת טיפול מהיר ויעיל בבעיות רפואיות של ילדים.

בנוסף, כללית מרחיבה את השירות הזה גם למבוגרים, עם רופאי משפחה ועור אשר זמינים לשיחות וידאו, טלפון או בפנייה דרך האפליקציה. בעוד שבקופות אחרות שירות דומה ניתן רק כשהמרפאות סגורות, בכללית הוא זמין גם בשעות הבוקר, מה שמאפשר גמישות מרבית ללקוחות.

Tyto: המרפאה הביתית החדשנית

שירות Tyto של כללית מייצג קפיצת מדרגה בטכנולוגיה הרפואית. בעלות חד פעמית של 179 ₪, לקוחות כללית יכולים לבצע בדיקות מרחוק באמצעות ציוד ייעודי, כאילו היו במרפאה. בעוד שקופות אחרות מציעות שירות דומה, כללית מובילה עם זמינות גבוהה יותר ומגוון רחב יותר של רופאים.

המוקד של כללית פועל כל יום כולל סופי שבוע מ-08:00 עד 24:00, בניגוד לקופות אחרות בהן השירות מוגבל לשעות מסוימות או תלוי בזמינות הרופא האישי. זה מאפשר לחולים לקבל טיפול מהיר ויעיל, מבלי לצאת מהבית, ובכך מפחית את הסיכון להדבקה ומשפר את נוחות המטופל.

רופאה עם טאבלט. ShutterStock
עם מיליון משתמשים, אפליקציית כללית Active מובילה את המעבר מרפואה מגיבה לרפואה מונעת/ShutterStock

חדשנות פורצת דרך: אולטראסאונד ביתי להריון

כללית היא הקופה היחידה המציעה שירות אולטראסאונד ביתי להריון. בתשלום חד פעמי של 350 ש"ח, נשים הרות יכולות לבצע סריקות באמצעות מכשיר המתחבר לנייד, והתוצאות מועברות מיידית לפיענוח אצל מומחי בילינסון. שירות זה לא רק מספק נוחות יוצאת דופן, אלא גם מאפשר מעקב תכוף יותר אחר התפתחות העובר, מה שעשוי לשפר את איכות הטיפול הפרונטלי.

כללית Active: מעבר לרפואה מונעת

עם מיליון משתמשים, אפליקציית כללית Active מובילה את המעבר מרפואה מגיבה לרפואה מונעת. האפליקציה מעודדת אורח חיים בריא ומציעה כלים לעקוב אחר שתיית מים, שעות שינה, פעילות גופנית ועוד. בתמורה צוברים מטבעות ובהם רוכשים הטבות ייחודיות החל מכניסה למכוני כושר ומועדוני פילאטיס, ועד למוצרים כמו שעוני כושר חכמים, אוזניות אלחוטיות, שוברים לרשתות ספורט מובילות ועוד. האפליקציה זמינה לכלל לקוחות כללית מושלם החל מגיל 14.

עם מגוון השירותים החדשניים והבלעדיים, כללית ממשיכה להוביל את מהפכת הבריאות הדיגיטלית בישראל

החזר כספי און-ליין מכללית ומכללית מושלם בקלות ובנוחות

כללית מקלה גם על התהליך הבירוקרטי של הגשת בקשות להחזרים כספיים. לקוחות יכולים להגיש בקשות להחזר עבור שירותים בסל הבריאות או בכללית מושלם באופן מקוון, ללא צורך להגיע למרפאה. זה לא רק חוסך זמן ומאמץ ללקוחות, אלא גם מייעל את התהליך ומאפשר מעקב קל יותר אחר סטטוס הבקשה.

תמיכה נפשית בזמן משבר: טכנולוגיה בשירות הבריאות הנפשית

במיוחד עכשיו כללית מציעה מגוון שירותי תמיכה נפשית במגוון דרכים כגון מוקד טלפוני לתמיכה נפשית ב-*8703, טיפולים נפשיים בשיחות וידאו, קבוצות תמיכה בפייסבוק ועוד.

לסיכום, עם מגוון השירותים החדשניים והבלעדיים, כללית ממשיכה להוביל את מהפכת הבריאות הדיגיטלית בישראל. היא לא רק מציבה את עצמה כקופה מספר 1 בישראל, אלא גם מעצבת מחדש את עתיד הרפואה בארץ. השילוב של טכנולוגיה מתקדמת עם שירות אישי ומקצועי, יחד עם הניסיון העשיר והפריסה הרחבה של שירותיה, מבטיח ללקוחות כללית גישה לטיפול רפואי מתקדם, נוח ויעיל יותר מאי פעם.

מוגש מטעם כללית
  • עוד באותו נושא:
  • כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully