וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים מגלים: זו הדרך לשרוף 3,500 קלוריות בשבוע בלי הרבה מאמץ

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 10:01

הדרך היחידה לרדת במשקל היא ליצור מה שנקרא "גירעון קלורי", וזה לא פשוט בכלל. אבל יש דרך יחסית קלה שיכולה לעזור לכם בירידה במשקל

הסרטון שמוכיח: קלוריות זה ממש לא הכל/צילום: יוסי ציפקיס, בימוי: גיא גורן, עריכה: נועה לוי

ירידה במשקל היא משימה לא פשוטה כמעט עבור כולנו. הניסיון לשמור על דיאטה ובמקביל לעשות ספורט, והכל בתוך סדר יום לחוץ, אינו דבר קל. עם זאת, אחת השיטות היעילות ביותר לשמור על כושר ולסייע לירידה במשקל היא פשוט הליכה.

הליכה היא פשוטה, בחינם ואחת הדרכים הקלות ביותר להיות פעילים יותר, לרדת במשקל ולהיות בריאים יותר. הליכה מהירה עם טכניקה נכונה יכולה לא רק לעזור בשריפת הקלוריות, אלא גם לחזק את בריאות הלב.

המפתח להשיל קילוגרמים בהליכה טמון בעצימות ובמשך ההליכות, במקביל לשמירה על גירעון קלורי. מחקרים הראו שהליכה יומית של חצי שעה יכולה להוריד משמעותית את השומן בגוף, אבל הכל תלוי איך אתם הולכים.

שתי נשים באימון הליכה. ShutterStock
שתי נשים באימון הליכה/ShutterStock

איך הולכים נכון?

הליכה נינוחה לא ממש תעזור לכם בדיאטה, אבל שילוב של אימוני אינטרוולים או הוספת משקלים או שיפועים יכולים להעצים את היתרונות. מומחית הכושר דניס מיקלש ממרכז הבריאות והכושר Northwestern Medicine Crystal Lake מציעה כי היא ממליצה על "התפרצויות של 30-60 שניות של הליכה מהירה יותר כל שלוש עד חמש דקות במהלך ההליכה, ואחריהן הליכה של 30 שניות התאוששות" כדי להגביר את התוצאות באמת.

היא אמרה ל-Popsugar: "העצימות שבה אתה הולך משחקת תפקיד מפתח בעזרה לגוף שלך לשרוף יותר קלוריות ולשפר את מערכות הלב והנשימה. והחלק הכי טוב - אימון ההליכה משולב האינטרוולים ימשיך לשרוף יותר קלוריות גם לאחר שהאימון נגמר בגלל אפקט פיזיולוגי הנקרא צריכת חמצן לאחר פעילות גופנית, או EPOC -Excess post-exercise oxygen consumption.

כדי להשיל קילוגרמים צריך כאמור להיות בגירעון קלורי. דניס מסבירה כי קילו אחד שווה ל-3,500 קלוריות. לכן, כדי לרדת 1 ק"ג בכל שבוע, אתה צריך לחתוך או לשרוף 3,500 קלוריות במהלך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully