וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון המביש: עובדי מרפאת שיניים מלגלגים על חולת סרטן

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 10:43

הסרטון שצולם בארה"ב מראה עובדת קוראת מתוך יומנה הפרטי של מטופלת במרפאה שחולה בסרטן. הסרטון פשט ברשתות החברתיות והתגובות המזועזעות לא איחרו לבוא

צילום מרפאת שיניים. פייסבוק, צילום מסך
מעשה מביש/צילום מסך, פייסבוק

סרטון מזעזע לכד שלישיית עובדים במרפאת שיניים בטנסי ארה"ב, קוראים בקול את היומן הפרטי של חולת סרטן - ולועגים לדאגותיה לגבי אפשרויות הטיפול שלה.

הצילומים קורעי הלב צולמו ככל הנראה על ידי חבר צוות אחר ב-Premier Dental Group של נוקסוויל, שצחקק בקול רם לאורך המעשה חסר הכבוד, שהתרחש באמצע המשרד של המרפאה.

"מצאתי יומן של מטופלת ועכשיו הגיע שעת הסיפור", כתב העובד בכיתוב הסרטון.

בסרטון ניתן לראות אישה נשענת על שולחן כתיבה כשהיא מדפדפת וקוראת בקול קטעים המתארים את טיפולי ההקרנות שעמם מתמודדת חולת הסרטן.לאחר מכן, המצלמה עוברת אל אישה אחרת אחר שיושבת ברגליים משוכלות על רצפת המשרד ורוכנת בריכוז כשהיא שומעת על החשש של המטופלת כי "אין אפשרויות טיפול אחרות". גם עובד גבר היה בחדר, אך לכאורה בחר לגלול בטלפון שלו במקום להתערב, כך עולה מהסרטון.

הצילומים המצמררים התפשטו על פני הרשתות החברתיות כמו אש בשדה קוצים, ועוררו זעם בקרב אנשים שגינו את הפעולה כהפרת פרטיות חמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Premier Dental Group של נוקסוויל שיתפה ביום שני התנצלות, והכירה בסרטון "לא הולם שנוצר ושותף על ידי חלק מהעובדים שלנו, שהתייחס למצבו הרפואי של אדם באופן לא מכבד ולא מקצועי".

"אנו מצטערים מאוד על התקרית הזו ועל הפגיעה שגרמה לו", נכתב בהצהרה שנמחקה מאז בפייסבוק. "אנו מחויבים לשמור על סביבה מכבדת ומקצועית לכולם, ונמשיך לנקוט בפעולות הנדרשות כדי לקיים את הסטנדרטים הללו", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully