וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שדה מוקשים יומיומי": הווידוי של ג'ני גארת' על מצבה

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 8:53

חצי מהעולם צפוי לעבור את תסמיני גיל המעבר ובכל זאת הם לא מדוברים מספיק. כוכבת בברלי הילס 90210 לשעבר חשפה טפח מההתמודדות

טורי ספלינג וג'ני גארת' מ"בוורלי הילס 90210" בצילומים לקסטרו, 2019/צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

ג'ני גארת' העלתה השבוע פוסט "כנה ואמיתי" עם מעריציה, והודתה בפניהם שהיא "נאבקת" עם "שדה המוקשים היומי" של גיל המעבר.

כוכבת "בוורלי הילס, 90210", בת ה-52, שיתפה סרטון אינסטגרם של עצמה מתאמנת בחדר הכושר וכתבה שהיא "נאבקת עם ספורט לאחרונה".

"לוח הזמנים של הנסיעות והעבודה שלי, כאבי הגוף שלי, שלא לדבר על גיל המעבר הוא שדה מוקשים יומיומי, הן פיזית והן נפשית", כתבה.

"זה הדיל. אני נשארת עם מוטיבציה בכך שאני מאלצת עצמי להתאמן. אני יודעת תמיד שארגיש טוב יותר אם אעשה את זה. אבל לאחרונה זה פשוט מרגיש כאילו הגוף שלי נלחם נגדי לפעמים". גארת' אמרה שהיא צריכה "להזכיר" לעצמה להראות לגופה קצת "חסד" בגלל כל השינויים שמתרחשים בתוכה.

היא סיכמה כשהודתה למאמנת האישית שלה על סבלנותה והבנתה את "הגוף היפה והחרוץ שלה".

הכוכבת שוחחה גם על גיל המעבר עם המומחית ד"ר מרי קלייר האוור במהלך פרק של הפודקאסט שלה, "אני בוחר את עצמי עם ג'ני גארת'". השתיים צללו עמוק לתוך נושאים כמו הזעות לילה, כאבי מפרקים ו"הקונוטציה השלילית" שמגיעה עם גיל המעבר.

"גיל המעבר הוא משהו שחצי מהאוכלוסייה הולכת לעבור", שיתף גארת' בסוף הקטע. "אני פשוט ממש שמחה להיות חלק מהשיחה ולהשתמש בפלטפורמה שלי כדי להסיר את הסטיגמה הזה כי זה משהו שכנשים אנחנו לא צריכות להתבייש לדבר עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully