וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללעוס כל ביס 40 פעם ולאכול מזון תינוקות: הדיאטות הכי מוזרות של הסלבס

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 10:27

השחקנית שהייתה מוכנה לאכול חימר בשביל לרזות, הכוכבות שהחליפו אוכל אמיתי במזון תינוקות וכוכבת העל שיצרה טרנד בינלאומי של "הניקוי הגדול": הנה כמה מהדיאטות ההזויות (והמסוכנות) שקידמו הסלבס המוכרים בעולם - וההשפעות המזיקות שלהן שחייבים להכיר

שני שירים חדשים לביונסה: TEXAS HOLD ‘EM and 16 CARRIAGES/רויטרס

בעולם הזוהר של הוליווד, הלחץ להיראות מושלם הוא אינסופי. לכן, אפשר להבין למה סלבס רבים מוכנים לנסות כמעט הכול כדי לשמור על גזרה דקה ומראה צעיר, גם אם זה כולל דיאטות מוזרות ולעתים אף מסוכנות. בעוד שרובנו פשוט מנסים לשמור על תזונה קצת יותר מאוזנת, נראה שהכוכבים הגדולים לא מהססים לאמץ שיטות קיצוניות כדי להשיג את המראה המושלם.
ממזון תינוקות ועד אכילת חימר, הדיאטות של הסלבריטאים לפעמים גובלות באבסורד. אבל למרות הביקורת של מומחי תזונה, רבים מהכוכבים ממשיכים לדבוק בשיטות האלה ואף מפיצים אותן לקהל המעריצים שלהם. אז בואו נכיר כמה מהדיאטות האלו - ואת מה שלמומחים יש להגיד עליהן.

1. דיאטת "מזון התינוקות" והשמועות על ג'ניפר אניסטון
הדיאטה המוזרה הזאת הפכה לפופולרית אחרי שעל פי השמועות, השחקנית המפורסמת ג'ניפר אניסטון השתמשה בה כדי לרדת 3 קילו בשבוע במהלך הצילומים של הסרט "לזרום עם זה" ב-2011. זו דיאטה שהופצה על ידי מאמנת הסלבריטאים טרייסי אנדרסון. הגימיק שווק במקור כדרך פשוטה להפחית בצריכת הקלוריות על ידי החלפת ארוחה או שתיים ביום בצנצנות של מזון תינוקות שכל אחת מכילה בין 20 ל-200 קלוריות.

יום בדיאטה הזו היה נראה כך: 5 צנצנות מזון תינוקות לארוחת בוקר, 5 לארוחת צוהריים, 2 לחטיף אחר הצהריים, ארוחת ערב רגילה למבוגרים ו-2 צנצנות לחטיף ערב. השמועות אומרות שג'ניפר אניסטון כאמור התנסתה בדיאטה המשונה הזאת, אם כי מעולם לא התקבל לכך אישור רשמי מהכוכבת.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
ג'ניפר אניסטון/GettyImages

2. שיטת מאייר שכבשה את דוגמניות העל
הדוגמנית קרלי קלוס והשחקניות סוקי ווטרהאוס ורבל וילסון שיווקו לכאורה שיטה משונה לירידה במשקל בשלב כזה או אחר בחייהן. השיטה כוללת סדרה של צעדים שיש לעקוב אחריהם בקפדנות כדי לרדת במשקל. לדוגמה, ללעוס כל ביס 40 פעמים בלי יוצא מן הכלל. חוקים נוספים כוללים צריכת כפית של מלח אפסום בבוקר, הימנעות מקפאין, סוכר ומוצרי חלב וכן הימנעות מאכילת חטיפים בין הארוחות או אכילת מזון לא מבושל אחרי השעה 16:00.

ב-Business Insider סיקרו ברחבה את השיטה וקבעו, בעזרת מומחים בתחום, כי "שיטת מאייר היא תערובת של עצות ושטויות פסאודו-מדעיות". התוכנית פותחה במקור על ידי ד"ר פרנץ מאייר באוסטריה עוד בתחילת המאה ה-20, כאשר היתרונות המיוחסים לה כוללים שיפור בבריאות מערכת העיכול ושילוב של שיטות אכילה מודעת בעיקר למטרות הרזיה, אם כי כאמור לא נמצא לכך ביסוס מדעי מספק.

3. דיאטת החימר של שיילין וודלי
כן, קראתם נכון. עוד תוספת מוזרה לרשימה מגיעה מהשחקנית שיילין וודלי, שנהגה, תחזיקו חזק, לאכול ערבוב של חצי כפית חימר במים בכל בוקר בוקר.

"גיליתי שחימר נהדר בשבילי כי הגוף לא סופג אותו והוא כנראה מספק מטען שלילי, אז הוא נקשר לאיזוטופים שליליים. זה גם עוזר לנקות מתכות כבדות מהגוף ", אמרה השחקנית בראיון והוסיפה כי למדה על הדיאטה הזו מנהג מונית אפריקאי.

עם זאת, מומחים מזהירים כי הדיאטה עלולה להיות לא רק לא יעילה, אלא אף מסוכנת, מכיוון שהיא יכולה לשבש את איזון המתכות בגוף. אכילת חימר נפוצה במדינות מתפתחות מכיוון שלאוכלוסייה בהן יש חסרים משמעותיים באבץ. בנוסף, קאוליניט, מינרל שמופק מחימר לבן, נמכר על ידי רוקחים לטיפול בבעיות כמו שלשולים, אם כי לרוב האוכלוסייה, זה עלול לגרום כאמור יותר נזק מתועלת.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ביונסה. Mason Poole/Parkwood Media/Getty Images, GettyImages
ביונסה/GettyImages, Mason Poole/Parkwood Media/Getty Images

4. הניקוי הגדול של ביונסה
אם יש דיאטה קיצונית מפורסמת אחת שרוב הדיאטנים המוסמכים מזהירים מפניה, זו ללא ספק דיאטת "הניקוי הגדול" שהפכה לפופולרית אחרי שביונסה הכריזה בתוכנית של אופרה שהיא עזרה לה לרדת 9 קילו בשבועיים, בהכנה לסרט "נערות החלומות" ב-2006. גם אשטון קוצ'ר ודמי מור סיפרו שניסו את הדיאטה הזו ושהיא עבדה בשבילם.

"הניקוי הגדול" היא דיאטה נוזלית שבה צורכים תערובת של מיץ לימון, סירופ מייפל, מים ופלפל קאיין למשך 10 עד 45 ימים. תומכי הדיאטה טוענים שהיא עוזרת לנקות את מערכת העיכול מרעלים, אבל הפופולריות שלה דעכה בגלל השפעות קצרות הטווח על הירידה במשקל. מחקרים הראו כי ברגע שהדיאטה מסתיימת, רוב האנשים חוזרים לעלות במשקל ואף מגיעים למשקל גבוה יותר בטווח הארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully