וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ביקון, הכלב הטיפולי שעוזר לסימון ביילס ולנבחרת ארה"ב

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 13:06

ביקון הוא כלב גולדן רטריבר מושלם שאפשר לראות מתרוצץ בתוך אולמות ההתעמלות במהלך שידורי האולימפיאדה בכל פעם שנבחרת אמריקה עולה למזרן. אז חוץ מהכיף והחיוכים הוא גם עוזר לספורטאים להירגע לפני תחרויות

סימון ביילס וחברותיה לנבחרת ארה"ב לאחר שזכו הערב במדליית הזהב האולימפית בתחרות הקבוצתית בהתעמלות בפריז 2024/רויטרס

בריאות הנפש היא מוקד מרכזי עבור נבחרת ההתעמלות של ארה"ב ועבור כל הספורטאים האולימפיים בפריז. אבל מה שיש לנבחרת הגברים והנשים המוכשרים של נבחרת ההתעמלות ארה"ב זה מישהו מיוחד בהישג יד שסיפק תמיכה במהלךהאימונים לאולימפיאדת פריז וגם באולימפיאדה עצמה.

ביקון הוא גולדן רטריבר בן ארבע שמשמש ככלב הטיפולי הראשון של נבחרת ההתעמלות של ארה"ב ששכרה אותו כדי לנחם את המתעמלים והצוותים המלווים באולימפיאדה.

עם הסמכה מלאה ככלב טיפולי מאז שהיה גור, ביקון נסעה כל הדרך לצרפת עם הצוות האמריקני כדי לעזור לנבחרת ההתעמלות (המורכבת מכוכבות כמו סימון בילס, ג'ורדן צ'ילס, סוני לי וג'ייד קארי) לשמור על הספורטאים רגועים במהלך האימונים והתחרויות כאחד. הבעלים שלו, טרייסי קאלהאן מולנר, אמרה ל-USA Today כי ביקון "חש את הלחץ של אנשים ויודע להרגיע אותם". אינטואיציה מאוד מתאימה בכל הנוגע לתיעול החרדה של ספורטאים רגע לפני שהם עולים על המזרן.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בשנים האחרונות הבינו שביצועים כבר לא מסתמכים רק על הגוף, אלא גם על מוח מוכן. לשם כך, טיפול בחיות מחמד מציע שפע של יתרונות להרגעת מוחותיהם של ספורטאים מתחרים. קאלהאן אמרה ל-ESPN כיצד הנוכחות של ביקון עושה את ההבדל: "המדע מראה שליטוף של כלב או אפילו צפייה במישהו מלטף כלב, יכול להוריד לחץ דם וחרדה, לעזור להגביר את הפרשת הסרוטונין והדופמין ולהוריד את רמות הקורטיזול - הורמון הלחץ".

ביקון כל כך אהוב שמתעמל אחד הציע לו לקבל קידום. "אחד המתעמלים הציע שהוא צריך להיות מוגדר כ"קצין האושר הראשי" של הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully