וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הסוד התזונתי של טום קרוז שעוזר לו להיראות צעיר בגיל 62

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 15:05

לאחרונה הוא קיבל לא מעט ביקורות על יותר מדי פעולות קוסמטיות בפנים - אבל איך שומר הכוכב השרמנטי על המראה המסוקס של הגוף?

טום קרוז בפסטיבל קאן 2022/אבנר שביט

טום קרוז היה בכל מקום הקיץ - בהופעה של טיילור סוויפט בוומבלי, הופעה של קולדפליי בגלסטונברי באליפות ווימבלדון לטניס ובאולימפיאדה בפריז. אבל בכל המקומות האלה הוא לא ממש נהנה מהאוכל. הסיבה על פי ה"דיילי מייל" היא שהוא אוכל את אותה ארוחה מדי יום - לא משנה איפה הוא נמצא.

אליסון בושוף מ"דיילי מייל" מדווחת שהאייקון בן ה-62 מזמין בכל מקום אליו הוא הולך דג לבן מאודה וירקות - ללא רוטב, שמן וחמאה. בנוסף, בכל המקומות הכייפים בהם היה, הוא נהנה מבלי לשתות אלכוהול.

כוכב הקולנוע אמר שסוד ההצלחה שלו הוא שהוא עובד קשה יותר מכל אחד אחר - וזה כולל לקום ב-5:30 לפנות בוקר כדי ללכת לחדר כושר.

טום קרוז באולם ההתעמלות בפריז, צפוה בגמר הקבוצתי. רויטרס
טום קרוז באולם ההתעמלות בפריז, צפוה בגמר הקבוצתי/רויטרס

בעבר נחשף כי במקום שלוש ארוחות עיקריות ביום, הכוכב בוחר במקום 15 חטיפים קטנים. ההחלטה שלו לנשנש מתאימה יותר לאורח החיים העמוס שלו, כשטום בחר בפירות שעוזרים להפחית חרדה בהשוואה לפריכיות או שוקולד.

בשנת 2020 התגלה שהוא צורך רק 1,200 קלוריות ביום כחלק מתוכנית דיאטה שהגה דיוויד בקהאם.

בהימנעות מחטיפים ממותקים, מזון מעובד ופחמימות, קרוז מעדיף מזון על האש ומזונות מוכנים בטמפרטורה נמוכה שבישל עבורו השף האישי שלו. בישול בטמפרטורה נמוכה נחשב טוב יותר מאשר בישול בטמפרטורה גבוהה, שנקשר להזדקנות מואצת ודלקת כרונית ברקמות הגוף.

קרוז בוחר במאכלים כמו שוקולד מריר סלמון, שיבולת שועל, אוכמניות, ג'ינג'ר, סלק, ברוקולי, עגבניות ותרד. הוא גם מקפיד לשלב מזונות עשירים בנוגדי חמצון כמו פירות, אגוזים וירקות שהם גם אנטי דלקתיים באופיים ומשלים את תזונתו בתוספת ויטמינים ומינרלים.

הזמר כל כך מסור לתזונה שלו, עד שלפי הדיווחים הוא מחזיק איתו את השף האישי שלו בסיבוב הופעות כדי לשמור על כך בזמן שהוא מחוץ לבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully