וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאנס היו בהלם כשגילו את הגיל האמיתי שלהן

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 8:10

בנות המשפחה הכי מפורסמת בעולם החליטו לבדוק מה הגיל הביולוגי שלהן - ואיך לא, הדבר התסיס סכסוך חדש. אז מי יצאה הכי צעירה?

קים קרדשיאן משתפת על הפסוריאזיס/צילום מסך אינסטגרם

הקרדשיאנס סיקרו הרבה דרמות רפואית לאחרונה, מכריתת הרחם של קריס ג'נר ועד לקים קרדשיאן ששברה את קצה האצבע שלה בתאונה קשה. אבל סיום העונה החמישית, ששודר ב-25 ביולי ב-Hulu, חשף משהו חדש: כמה מבנות משפחה עברו מבחן רפואי כדי לקבוע את גילן הביולוגי.

במהלך הפרק, קים, קריס, קלואי קרדשיאן וסקוט דיסיק עברו בדיקות כדי לראות מה יהיה גילם על סמך שלל סמנים ביולוגיים. תוצאות הבדיקה גילו שלקלואי בת ה-40 יש גיל תאי של בת 28, בעוד שלקים בת ה-43 יש גיל ביולוגי של בת 34.

"אם הייתי צריכה להמר על כסף, לעולם לא הייתי מהמרת על עצמי", אמרה קלואי. "קים עצבנית, אגב. אני יודעת שהיא כועסת". קלואי גם אמרה שלתוצאות יש משמעות רבה עבורה, בהתחשב בכך שהיא נודעה בעבר כ"האחות השמנה והמצחיקה". "העולם צריך לדעת שאני, השמנה, עכשיו טובה יותר מהטובה ביותר", אמרה. "האחות השמנה והמצחיקה צעירה ב-12 שנים מהגיל הכרונולוגי שלה".

אבל האם הגיל הביולוגי שלך אומר משהו, והאם הבדיקות האלה באמת עובדות? הנה מה שכדאי לדעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קורטני קים טריסטן קלואי וקיילי. GettyImages, עיבוד תמונה
קורטני קים טריסטן קלואי וקיילי/עיבוד תמונה, GettyImages

מה זה בכלל גיל ביולוגי?

הגיל הביולוגי שונה מהגיל הכרונולוגי שלנו והוא נועד לגלות בני כמה התאים שלכם בגוף, בעוד שהגיל הכרונולוגי הוא כמה שנים אתם בעצם חיים.

הבדיקה של הקרדשיאנס ואחרות דומות לה מבוססות על תהליך שנקרא מתילציה של DNA. ככל שאנשים מתבגרים, תגים כימיים הנקראים קבוצות מתיל נצמדות ל-DNA שלך; הדפוס שלהם נותן לחוקרים אינדיקטור של גיל ביולוגי, הנקרא גם שעון אפיגנטי. קצת כמו שיטת הטבעות כשמעריכים את גילם של עצים.

גורמים מסוימים יכולים להאיץ את השעון האפיגנטי, כולל עישון, אכילה לא בריאה, אורח חיים בישיבה ועוד. תזונה עשירה בפירות וירקות, משקל גוף תקין ופעילות גופנית סדירה יכולים לעזור להאט את המתילציה.

זה אמיתי?

אגב: זו לא הפעם הראשונה שבן משפחת קרדשיאן-ג'נר מנסה לקבוע את גילם הביולוגי. קריס, שהיא כיום בת 68, התרגשה בשנה שעברה כשסריקת גוף מלאה גילתה שהגיל הביולוגי שלה הוא 40.

"אני ממש בת 40 - פיזית", אמרה בתוכנית. "לשמוע שאני צעירה מבפנים זה כל כך משמח". "אני שוב בת 40, חבר'ה, אני בת 40!" היא הוסיפה. "והמוח שלי נראה נהדר, דרך אגב".

חשוב קצת לצנן את ההתלהבות של בנות הקרדשיאן ואולי גם שלכם ולהגיד כי עם כל הכבוד לבדיקה, הן אינן מאושרות על ידי אף ארגון רפואי גדול וקשה לומר עד כמה הן בכלל אמיתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully