וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה שכדאי לכם לשתות את המיץ של החמוצים

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 11:46

חמוצים זה טעים, אבל למה צריך לשתות גם את המים שלהם? הו, הנה כל הסיבות

שיטה לאחסון של מלפפונים לאורך זמן/@feelgoodfoodie

יש מי שממש אוהב חמוצים ומוכן לאכול אותם עם כל דבר, ומנגד, אחרים דווקא לא יכולים לסבול אותם. אבל אנחנו משערים שגם מי שאוהב מאוד מאוד חמוצים, לא שותה את המים שלהם. וחבל.

תזונאים מסכימים כי באופן כללי, במיץ הזה אין הרבה ויטמינים או מינרלים. אז מה יכול להיות בו שכל כך בריא לכם?

צנצנת חמוצים. אלון מסיקה
לשתות, לא רק לאכול.חמוצים/אלון מסיקה

באתר study finds נכתב כי אם אתם מבלים זמן רב בשמש החמה או מתאמנים ומזיעים הרבה, תשמחו לדעת שמיץ חמוצים הוא מקור מצוין לאלקטרוליטים. נתרן ואשלגן נמצאים בשפע במיץ חמוצים, והוא מכיל גם מעט מגנזיום.

נתרן הוא קריטי לאיזון הנוזלים כמו גם לתפקוד העצבים והשרירים. כל זה עוזר לגוף להתאושש לאחר פעילות מאומצת. עודף נתרן, במיוחד כזה המלווה בצריכה לא מספקת של מגנזיום ואשלגן, יכול להוביל ללחץ דם גבוה.

אשלגן הוא גם חיוני לשמירה על מאזן נוזלים ותפקוד בריא של העצבים והשרירים. בשל המינרלים האלו, מיץ חמוצים עשוי לסייע להתכווצויות שרירים הנובעות מצריכה לא מספקת של מינרלים או דלדול מהזעה. בניגוד למשקאות אנרגיה שונים, מיץ חמוצים אינו עמוס בסוכר. גלוקוז יכול לחדש את מאגרי הגליקוגן לאחר אימון קשה, אבל אם אתם לא רוצים לצרוך הרבה ממנו, מיץ חמוצים הוא חלופה טובה.

והנה עוד אנקדוטה - בפולין ורוסיה נוהגים לשתות את המיץ של המלפפונים החמוצים כדי להתאושש מהאנגאובר. אין הרבה ספרות מדעית שתומכת בזה, אבל אם תחשבו על זה - התיאוריה הגיונית. אלכוהול מייבש כיוון שהוא מגביר את תפוקת השתן ומאיץ אובדן נוזלים ואלקטרוליטים. זה יכול לתרום לכאב הראש והבחילות האופייניים שאנשים חווים עם הנגאובר. התמקדות בהידרציה ומילוי אלקטרוליטים יכולה, אם כן, לעזור לך להתאושש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully