וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שרובכם משתינים לא נכון, וזה מערער אנשים

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 9:00

יוצרת טיקטוק הלכה לבדיקה אתל רופא וגילתה כי היא השתינה כל חייה בצורה לא נכונה, וכנראה שגם אתם. הנה כל הפרטים

אנשים מתנסים ב"קקי קסם"/Tiktok

אדם משתין ​​בממוצע בין שש לשבע פעמים במהלך יממה, אז הייתם חושבים שנהיה די מקצוענים בזה, נכון? ובכן, מסתבר שרבים מאיתנו עשו זאת לא בסדר כל חיינו.

כמה קשה זה יכול להיות? אתה מוריד את המכנסיים למטה, מתיישב על מושב האסלה ונותן לטבע לעשות את שלו. אבל כנראה שיש משהו שרבים מאיתנו עושים שלא היינו צריכים לעשות - וזה אומר שאנחנו לא מרוקנים את שלפוחית ​​השתן כמו שצריך.

אחרי ביקור אצל הרופא, יוצרת התוכן קייטי הגיעה להבנה שהיא "עשתה פיפי לא נכון" כל חייה. כשהיא סיפרה ב-TikTok בגילוי לב: "אני חושבת שעשיתי פיפי בצורה לא נכונה כל חיי". כשהסבירה כיצד הגיעה לגילוי הזה, קייטי אמרה שהיא הלכה לאולטרסאונד נרתיקי כשהטכנאי ביקש ממנה "ללכת לשירותים, אבל אל תלחצי".

קייטי בתמיהה שאלה למה הוא מתכוון, והטכנאי הסביר לה שהיא צריכה "לנשום דרך האף", לא ללחוץ ו"לוודא שהיא מרוקנת את כל השלפוחית".

במקום לדחוף, הטכנאי הסביר שהדרך הנכונה להטיל שתן היא "לשחרר" ולא "ללחוץ". יוצר התוכן המבולבלת הוסיפה: "אני לוחצת. תמיד הייתי לוחצת".

עם זאת, לטכנאי הייתה תשובה: "לא, את חייבת לשחרר. אה תדעי שאת בטיפות הפיפי האחרונות אם יתחמם בסוף". למרות היותה סקפטית, קייטי הלכה לשירותים, נשמה דרך אפה ושחררה - והיתה בהלם.

ומסתבר שקייטי היא לא האדם היחיד ש'לוחץ' את הפיפי שלו כל חייהם. משתמש מדיה חברתית מבולבל כתב: "איך... איך זה יוצא אם לא לוחצים - כאילו אני לא יודע מה משמעות המילה שחרור".

לפי ארגוני הבריאות בעולם צריך לקחת את הזמן ולא למהר כאשר הולכים לשירותים. באתר האינטרנט של ה-NHS הבריטי למשל נכתב: "וודאו שאתם יושבים על האסלה. אל תרחפו מעל המושב. גברים נוטים יותר לרוקן את שלפוחית ​​השתן באופן מלא יותר אם הם מתיישבים להטיל שתן במקום לעמוד.

"וודאו שכפות הרגליים שלכם שטוחות על הרצפה ולא 'מתנדנדות'. זה יעזור לשרירי הרגליים והאגן להירגע כראוי אם האסלה גבוהה מדי, השתמשו בשרפרף או בקופסה כדי לנוח עליהן את הידיים על הברכיים שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully