וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעה לבדיקה שגרתית בקופת החולים ואחרי 40 דקות ילדה תינוק

16.7.2024 / 7:56

האישה שזו הלידה השניה שלה, הגיעה אחרי שחשה לחיצות בבטן לבדיקה. צוות המרפאה הבין כי היא בלידה פעילה ויילד אותה בסניף של קופת חולים מאוחדת. "למרות שהכול קרה בהפתעה וכל כך מהר, הייתה לי חוויה טובה מאוד"

הצוות הרפואי במרפאה עם התינוק. מאוחדת,
צוות המרפאה והתינוק/מאוחדת

ביום שישי האחרון הגיעה למרכז בריאות האישה של מאוחדת בבית שמש אישה בהריון מתקדם בשבוע 41, כשהיא סובלת מהתכווצויות חוזרות ולחצים חזקים בבטן. בשל מצבה, היא הועברה במהירות לטכנאית האולטרסאונד של המרכז, שגילתה תושייה רבה והבחינה כי האישה נמצאת בלידה פעילה. היא הוכנסה מיד לחדר טיפולים.

הצוות הרפואי של המרכז, בהובלתם של פרופ' יהושע רוזנבלום, מומחה להריון בסיכון, ד"ר ערן פורן, רופא נשים, ד"ר ילנה מטיולקין, רופאת ילדים, האחות המיילדת יפעת חוטר והאחות מוניקה לנדאו, הגיעו במהירות לחדר הטיפולים והחלו ליילד את האישה. לאחר כ-40 דקות נולד תינוק בריא ושלם. הצוות הרפואי העניק ליולדת ולבנה טיפול רפואי ראשוני, ובמקביל הוזמנה למקום ניידת טיפול נמרץ שפינתה אותם להמשך טיפול בבית החולים שערי צדק.

"זו הייתה חוויה מרגשת ומשמעותית עבור כולנו", אמרה הניה זילברמן, מנהלת מרכז בריאות האישה של מאוחדת בבית שמש. "מיד עם קבלת האבחנה שהמטופלת נמצאת בלידה פעילה, צוות המרכז כולו נרתם לעניין, עבד בצורה מהירה ומקצועית ובשיתוף פעולה מלא, הוכיח מקצועיות רבה ומסירות והשלים בהצטיינות את המשימה הלא שגרתית", היא הוסיפה. לדבריה, "הייתה לנו זכות גדולה להיות חלק מאירוע מיוחד ומרגש. שוחחתי לאחר מספר ימים עם היולדת על מנת לדרוש בשלומה, ושמחתי לשמוע שהיא והתינוק בסדר גמור ושהכול עבר בשלום".

היולדת, שעבורה זו הייתה לידה שנייה, אמרה השבוע: "לא חשבתי ולו לרגע שאלד במרפאה. למרות שהכול קרה בהפתעה וכל כך מהר, הייתה לי חוויה טובה מאוד. לאורך כל הדרך הרגשתי בידיים טובות ומקצועיות וקבלתי יחס חם מכל הצוות. אני שמחה שהכול עבר בצורה חלקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully