וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני נראה כמו נער בן 15 ואנשים לא מאמינים כשהם מגלים את הגיל האמיתי"

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 9:36

כבר בגיל 13 הוא החל לשמור על העור שלו ובהמשך החל לאכול תזונה מוקפדת יותר, ובכל זאת, הוא מבטיח שמאוד קל לעקוב אחרי אורח החיים שלו ואפילו אוכלים שוקולד בכל יום. בואו לבדוק אם הצלחתם לנחש בן כמה הבחור הזה?

הטריילר לסרט "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן"/Warner Bros. Pictures

למרות שהוא בן 35, ברנדון מיילס מיי, מארה"ב, נראה כל כך צעיר, שאנשים זרים חושבים לעתים קרובות שהוא נער. ועכשיו הוא חשף את הסודות שלו למראה צעיר.

מיילס החל את הדרך שלו לאנטיאייג'ינג בגיל מוקדם - כשהיה רק ​​בן 13 והחל שגרת טיפוח ועשה מאמץ לשמור על אורח חיים בריא .מאז, ברנדון, מדטרויט, מישיגן, שם קרם הגנה מדי יום, מכסה את עורו כשהוא יוצא החוצה ולא נגע בטיפת אלכוהול בחייו. בנוסף, התזונה שלו מורכבת מפירות טריים, מזון צמחי ודגים, שלדבריו עוזר לו להרגיש צעיר בדיוק כמו לפני 10 שנים.

"אני מייחס את זה שלא שתיתי אלכוהול מימי למראה הצעיר שלי. אני חושב שזה עזר. אני חושב ורואה את עצמי כצעיר. נשארתי מחוץ לאור השמש כל חיי. אני לובש קפוצ'ון כדי לחסום את השמש ומשתמש בכיסויים על גב הידיים שלי", אמר ברנדון.

יוצר התוכן במדיה החברתית הודה שהעבודה שהוא נראה מעיר מכפי גילו גורמת לו לעיתים לבעיות מול גורמים רשמיים. ואכן, רוב האנשים חושבים שהוא בן 15עד ל-19, אבל הוא נשבע שלא עבר שום טיפולי קוסמטיקה כדי לשמור על המראה הצעיר ביותר שלו.

לדבריו, שגרת הטיפוח וסגנון החיים שלו הם "די פשוטים אך יעילים". ברנדון, שבבעלותו גם עסק לתקשורת רפואית, התחיל כבר בגיל 15 לבצע כמה שינויים תזונתיים כמו שילוב תה ירוק ומזונות צמחיים יותר. בגיל 19 הוא חתך סוכרים, דגנים ופחמימות ועכשיו הוא ניזון מדיאטה של ​​מזון אורגני והרבה דגים דלי כספית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"בגיל 13 כבר התחלתי להיות מודע לאריכות ימים ואנטי אייג'ינג" סיפר. "בשלב הזה התעסקתי מאוד בתזונה ולשמור על הגוף שלי צעיר. אבל, אני לא מתאמץ בפעילות גופנית. יותר מדי פעילות גופנית עלולה לגרום ללחץ על הגוף - ולהוביל להזדקנות. לכן אני שומר על פעילות גופנית מתונה ועדינה - הליכה, יוגה ואימוני כוח".

ברנדון אומר שהוא "משקיע" זמן בעצמו אבל מתעקש שאורח החיים שלו אינו עניין של חיים לנצח - אלא שמירה על בריאותו לאורך זמן רב ככל האפשר. הוא מסביר ש"לחיות לנצח זה לא בראש סדר העדיפויות" ובמקום זאת רוצה להרגיש "טוב" בגופו. למרות שאנשים רבים חושבים שהם היו נראים טוב יותר כשהיו צעירים, ברנדון חושב שהוא נראה הרבה יותר טוב עכשיו מאשר באמצע שנות ה-20 לחייו.

ברנדון אמר שאנשים זרים חושבים שאורח החיים שלו חייב להיות "מתיש", אבל הוא מסביר שקל לעקוב אחריו. והוא עדיין יאכל פינוקים כמו שוקולד. הוא הוסיף: "אני אוכל שוקולד כל יום. רק מהסוג של 92% עד 100% קקאו. זה סופר מריר" הוא מוסיף כי "אני די גמיש. אם אצא לארוחת ערב אוכל קצת לחם ושמן זית".

ברנדון שיתף את הטיפים המובילים שלו לאנטי-אייג'ינג (למרות שהוא לא תזונאי מוסמך אז קחו את ההמלצות האלה בעירבון מוגבל):

התרחקו מהשמש והגן על העור שלך עם ביגוד מגן UV

שימו מקדמי הגנה מדי יום

אכלו פירות יער כגון אוכמניות, פטל שחור ופטל - שלדבריו הם אנטי דלקתיים

אכלו דגים דלי כספית כמו סרדינים המלאים באומגה 3

  • עוד באותו נושא:
  • הזדקנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully