וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הסימנים לכך שהגיע הזמן להחליף כריות שינה

בשיתוף דארלן

25.6.2024 / 11:45

עם הזמן, הכריות שלנו מאבדות את צורתן, התמיכה הבריאה שלהן לראש והצוואר וכמובן, את רמת הניקיון. כל אלו, עלולים להוביל לאי נוחות, שינה בינונית וכאבים. נשאלת השאלה, איך יודעים שהגיע הרגע להחליף כריות שינה ולהשתדרג בכריות חדשות ומתקדמות?

כריות מיטה בחדר השינה. pixabay,
כריות מיטה בחדר השינה/pixabay

מה החשיבות של החלפת הכריות, הסימנים המעידים שהגיע הזמן לכרית חדשה, באיזו תדירות עליכם להחליף אותן, ועוד? התשובות בהמשך הכתבה.

החשיבות של החלפת כריות שינה

חנויות המתמחות במוצרי טקסטיל כמו דארלן יודעות שנושא הכריות כמעט ולא נמצא בתודעת הלקוחות. הסיבה היא שרבים מתרגלים למנח שינה מסוים על כרית ספציפית, ומתקשים אפילו לדמיין את עצמם מחליפים אותה. העניין הוא שהחלפת כריות שינה היא קריטית הן לבריאות והן לנוחות.

אם כן, איך תדעו שהגיע הזמן הנכון?

• אובדן התמיכה - אחד הסימנים הבולטים ביותר הוא אובדן התמיכה לצוואר. עם הזמן, כריות הופכות שטוחות ומאבדות את יכולתן לספק תמיכה נאותה. אם אתם מגלים שהכרית שלכם כבר לא שומרת על צורתה ואתם מתעוררים לעתים קרובות עם כאבים, זה סימן לכך שהכרית כבר לא עושה את עבודתה. יש גם דרך לבדוק זאת! קפלו את הכרית לחצי; אם היא לא חוזרת לצורתה המקורית, הגיע הזמן להחליף אותה.
• בלאי נראה לעין - בדקו את הכרית שלכם באופן קבוע כדי לאתר נזקים כאלו ואחרים; כתמים שלא יורדים, קצוות שנפרמו ועוד. אלו הסימנים לכך שהכרית מתחילה להתפרק וכנראה הגיע הזמן להיפרד ממנה.
• למתקדמים: תסמיני אלרגיה - כאשר הכרית מגיעה לימיה האחרונים ללא כל תשומת לב, ייתכנו גם תסמיני אלרגיה לרגישים שביננו. עיטושים, גירודים בעיניים ועוד, בהחלט עלולים להיות אשמתה של הכרית שלכם שצברה אבק וחיידקים. כדי לנסות למנוע זאת, השתדלו לכבס ולנקות את הכרית באופן קבוע.

כל כרית ותוחלת החיים שלה

כריות שינה שונות עשויות חומרים שונים, בעלי תוחלת חיים משלהם. למשל, הכריות הפופולאריות ביותר:

• כריות ויסקו - אלו מחזיקות בדרך כלל כ-2 עד 3 שנים בשל החומר העמיד שלהן ויכולתן לשמור על צורתן לאורך זמן, נחשבות לכריות איכותיות מאוד.
• כריות נוצות - מומלץ להחליף מידי שנה עד שנתיים, מכיוון שהן נוטות לאבד את הרכות והתמיכה שלהן לאחר שימוש רב ולאורך זמן.
• כריות סינתטיות - אלו נחשבות לכריות בעלות תוחלת החיים הקצרה ביותר. כמובן שהכל תלוי במידה שבה תשמרו עליהן, אבל לרוב לא נדרש להן יותר מידי זמן כדי לאבד מאיכותן.

האם יש דרך בה נוכל להאריך את חיי הכריות שלנו?

עם ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם עולמן של כריות שינה דארלן יודעים בדיוק כיצד לטפל בכריות. כעת, גם אתם עומדים לגלות את כל הסודות! ובכן, אחת הדרכים הקלות ביותר להאריך את חיי הכרית היא באמצעות שימוש במגינים. מגיני כריות משמשים כמחסום נוסף בין הכרית שלכם ללכלוך, אבק וזיעה שאולי נכנסים אתכם למיטה. ניתן להסירם ולכבסם בקלות באופן קבוע, מה ששומר על הכרית נקייה ורעננה לאורך זמן.

הקפידו על גם על ניקוי קבוע. שימו לב שכל כרית יש לכבס בדרך אחרת; ניתן לכבס חלק מהכריות במכונת כביסה, בעוד שלאחרות יתאים דווקא ניקוי יבש. הקפידו תמיד על הוראות היצרן לניקוי, ואווררו את הכריות באופן קבוע כדי להפחית לחות וריחות רעים.

בנוסף, חשוב לאחסן את הכריות במקום ובתנאים הנכונים. אחסנו אותן במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש, המנעו מלהניח עליהן חפצים כבדים שישטחו אותן ויגרמו להן לאבד את צורתן. אם האחסון הינו לתקופה ממושכת, מומלץ להשתמש בשקיות ואקום.

וכל שנותר לנו להגיד זה רק - לילה טוב ושינה נעימה

ודאי לא חשבתם ששמירה על כריות שינה כרוכה בלא מעט השקעה, נכון? האמת היא, שהמחשבה כלל לא עולה במחשבתם של רבים שחושבים שלצפות את הכרית בציפית נעימה, יספיק. כעת כשאתם יודעים שתוכלו להפיק מהכריות שלכם אפילו יותר, זה הזמן להעניק להן את הטיפול הראוי להן. ואם בכל זאת הגיע הזמן להתחדש, הכינו לעצמכם משהו טעים וחמים לשתות, שבו בנוח והיכנסו לאתר של דארלן שם מחכה לכם מגוון עצום של כריות איכותיות מכל הסוגים, לצד מוצרי טקסטיל נוספים.

בשיתוף דארלן
  • עוד באותו נושא:
  • כריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully