וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית פרסמה סרטון שלה אוכלת קיווי, ומסתבר שזו השיטה הכי בריאה

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 8:30

קיווי הוא אחד הפירות הכי טעימים ומזינים שיש ורבים מאיתנו צורכים אותו בדרך שמשאירה 50 אחוזים מהיתרונות הבריאותיים שלו בחוץ. אז איך אוכלים אותו בצורה הבריאה ביותר?

זאת הדרך הנכונה לאכול קיווי/TIKTOK/@CWKNIX

אם לא חשבתם שיש יותר מדרך אחת לאכול קיווי, אתם טועים. עד כה הכרנו שני סוגי אנשים: אלה שחותכים קיווי לשניים, רק כדי לגרוף את הבשר של הפרי הירוק עם כפית ואלה שמקלפים את הפרי ואוכלים אותו בשלמותו ללא הקליפה.

ד"ר ג'וזף סלהאב טען בטיקטוק שאם אתם לא אוכלים בדרך ה'נכונה', אתם מפסידים 50% מהסיבים. אבל לא כולם משתכנעים מהשיטה שלו.

בהתייחסו לסרטון של השחקנית ג'נה אורטגה (כוכבת סדרת הלהיט של נטפליקס "ונסדיי") אוכלת קיווי עם הקליפה, ד"ר סלהאב שיתף: "אם אתה אוכל קיווי עם הקליפה אתה מקבל למעשה 50% יותר סיבים ועוד כמה ויטמינים. וחומרי הזנה".

עם זאת, בסרטון, ד"ר סלהאב, שהוא גסטרואנטרולוג, אמר שצריך "לשטוף את פרי ממש טוב כדי להוריד כמה מהשערות הקטנות המטרידות", כי אחרת זה עלול להרגיש די לא נעים. הוא גם ממליץ לצרוך אותם כשהם "נעימים ורכים" כך שהם "קלים יותר לאכילה".

מתוך הכרה שלחלקם אולי זה "קצת מוזר", הוא המליץ ​​לחתוך את הקיווי לפרוסות עגולות, מכיוון ש"כל כך קל יותר לאכול אותם ככה". הוא הוסיף: "קיווי נהדר לבריאות המעיים שלך. הוא אורז טון שלם של ויטמין C. הוא מאפשר לחיידקים הטובים שלך לגדול ועוזר במניעת עצירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אז מה יש בקיווי שהופך אותו בריא כל כך?

בפרי אחד של קיווי יש בערך 61 קלוריות, 15 גרמים של פחמימות, 3 גרם סיבים ורק 9 גרם של סוכר טבעי. רשימת הרכיבים התזונתיים שהוא מכיל מכובדת מאוד וכוללת: ויטמין C, סידן, ברזל, ויטמין B6, מגנזיום, אשלגן ועוד. ולצריכה קבועה של קיווי יש יתרונות רבים, בהם שיפור במערכת העיכול, במערכת החיסונית והמטבולית.

אכילת קיווי היא אחת הדרכים הכי פשוטות (וטעימות) למלא את מכסת הצריכה היומית המומלצת של ויטמין C. פרי אחד מכיל 100 גרם של ויטמין C, שהם 150 אחוזים מהצריכה היומית המומלצת. ויטמין C הוא סוג של חומצה אסקורבית שהגוף זקוק לה כדי לייצר רקמת שריר, קולגן (שחשוב כל כך לבריאות ומראה העור שלנו) וגם לעצמות. יש אפילו מחקרים שמראים שאכילת קיווי מיטיבה עם חולי אסתמה ומפחיתה את שיעור צפצופי הריאות בקרב ילדים אסמתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • קיווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully