וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלב בשבועות: היתרונות הקוסמטיים של המשקה הלבן

פולה בליק דיין

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 7:59

מלחח את העור, מעולה לפילינג, מעודד את חידוש תאי העור ומסייע בהסרת תאים מתים. לחלב שאנו שותים יתרונות רבים לשיפור מראה הפנים. תשאלו את המלכה קליאופטרה

מוזגים חלב למאפה פסטה. נמרוד סונדרס
רק לוודא שזה לא חלב מהסופר/נמרוד סונדרס

ידוע עוד משחר ההיסטוריה כי המלכה קליאופטרה נהגה לטבול באמבט חלב חמוץ לטובת שיפור מראה עורה. החלב על כל סוגיו עשיר בחלבונים, הוא מכיל ויטמינים, מינרלים, וסוכרים שונים, שהשילוב שלהם יחד בתכשירים קוסמטיים, מעודדים את התחדשות העור ומאטים את תהליך הזדקנותו. כמו כן, ההם מסייעים משמעותית בשיפור רמת הלחות, מבהירים את העור ומעניקים לו מראה זוהר.

1. החומצה הלקטית בחלב, היא חומצה אורגנית הנוצרת על ידי חיידקים בתהליך של תסיסה. מדובר בחומצה אורגנית הנוצרת על ידי חיידקים בתהליך של תסיסה. החומצה הלקטית משתייכת למשפחת החומצות האלפא-הידרוקסיות שהוכחו בעשורים האחרונים כמרכיבים קוסמטיים יעילים בחידוש העור והצערתו. רוב תכשירי הפילינג מבוססים חומצה לקטית, ויש להם גם תפקיד מרכזי בטיפולים דרמטולוגיים וקוסמטיים לחידוש העור, לטשטוש קמטים ולהבהרת כתמי גיל.

2. החומצה הלקטית תורמת ללחות בעור ומעודדת ייצור של סרמידים בשל היכולת של החומר למשוך מולקולות מים מסביבתו באמצעות ספיחה.

3. החומצה הלקטית תורמת לאיזון ברמת החומציות הטבעית (PH) בעור והיא חיונית להגנה מפני חיידקים ופטריות. היא גם מסייעת לעור לשמר מים וכך מגבירה את הלחות ומסייעת בשמירה על התנהלות תקינה של נוזלים בעור.

4. זה ידוע שעור מוזן במים הוא עור זוהר בריא ויפה - לחומצה הלקטית מייחסים חשיבות קוסמטית רבה, בדגש על טיפול בעור יבש וחסר לחות הזקוק לחידוש ושיקום.

גיף כוס חלב. Giphy
לא רק לקפה/Giphy

5. לחומצה הלקטית אפקט קרטוליטי הדומה לפילינג, המתבטא בקילוף עדין ובהסרת תאים מתים מהשכבה העליונה של העור לשם זירוז התחדשותו.

6. החלב מכיל סודיום לקטט, מלח הנוצר מהתססה של חומצת חלב, שהסגולה שלו היא יכולתו "למשוך" אליו מים ובכך לסייע בליחוח העור.

7. בחלב קיימים מרכיבים טבעיים נוספים ובהם: לקטוסרום אשר מעשיר את העור, מחדש אותו והופך אותו לזוהר בזכות מרכיביו הכוללים חלבונים, ויטמינים, סוכרים ומינרלים.

8. לפני שאתם רצים לקנות כמות גדולה של חלב מהסופר - חשוב לומר, חלב מפוסטר שקונים בחנות לא ייתן את האפקט הקוסמטי. כדי ליהנות משפע היתרונות המתוארים כאן, יש להשתמש בחלב עזים או בחלב נאקות נקי ולא מפוסטר. סוגי חלב אלו עשירים בחלבונים שונים ובמינרלים, שבטמפרטורה חמימה ונעימה של 38-37 מעלות, הלקטוז שבו יזין את העור בלחות.

הכותבת, פולה בליק דיין, מומחית לקוסמטיקה מתקדמת ורפואה טבעית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully