וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מטורף שתראו: המנתח הפלסטי שהופך אנשים לצעירים ב-30 שנים

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 14:35

מציאות או דמיון: מנתח פלסטי מטורקיה שמציג את העבודות שלו באינסטגרם הימם את העוקבים שלו עם כמה מהפכים שנראים בלתי אפשריים. האם זה באמת יכול להיות?

עברתי ניתוח פלסטי כדי שהילדים שלי ירשו את האף החדש שלי/@fioreciminello_/TicTok

אנחנו יודעים שניתוחים פלסטיים יכולים לשנות בצורה מדהימה את המראה של האנשים, אבל צפיה בתמונות של מנתח פלסטי מטורקיה שהפך את המטופלים שלו לכאלה שנראים צעירים ב-30 שנה, מעלה המון שאלות.

תמונות ממרפאת כירורגיה פלסטית באיסטנבול המראה גבר בגיל העמידה הופכות לבלתי ניתנות לזיהוי לאחר ניתוח פנים נצפו על ידי עשרות מיליונים ב-X, כשהפרשנים חלוקים בשאלה האם התוצאות יכולות להיות אמיתיות או לא.

בפוסט המקורי באינסטגרם של המרפאה לכירורגיה פלסטית נטען שהמטופל 'מייקל' עבר עבר "מתיחת פנים, הרמת צוואר, ניתוח עפעף תחתון, ניתוח עפעפיים כפול עליון, הסרת שומן בוקאלי מהלחיים, ניתוח אף והשתלת שיער". אבל משתמשי המדיה החברתית התלוצצו שהוא 'קיבל ראש חדש' או הפך 'לנכד של עצמו'.

תמונת לפני ואחרי ניתוח פלסטי. https://www.instagram.com/estemedistanbultr/, צילום מסך
לפני ואחרי ההליכים הפלסטיים: המנתח הפלסטי הטורקי טוען שמדובר באותו אדם/צילום מסך, https://www.instagram.com/estemedistanbultr/

במייל און ליין דיברו עם מנתחים פלסטיים מובילים ושאלו האם באמת ניתן להשיג שינויים דרמטיים כאלה במראה על ידי הניתוחים שהם טוענים שהם עברו?

הם בתגובה אמרו שהם 'ספקנים'. המנתח הפלסטי, ד"ר נייג'ל מרסר, המתמחה בניתוחי שחזור פנים אמר כי "איכות העור" של תמונות האחרי הייתה חשודה. "אם אתה מסתכל על מרקם העור שלו בתמונה שלפני, אתה יכול לראות שהאדם היה מעשן או שהוא די זקן. בתמונה שאחרי יש לו עור של בן 35 וזה לא אפשרי".

הוא הוסיף כי שיער הפנים מסווה צלקות ממתיחת פנים, אך טוען שההבדל בצורת הגבה שלו מרמז על ניתוחים אחרים או עריכה. "צורת הגבות שלו לפני ואחרי שונה לחלוטין. זה יכול לקרות במידה מסוימת עם ניתוח מתיחת פנים, אבל רק להסתכל על ההבדל בין העפעף העליון שלו לחלק השלישי של הגבה שלו זה שינוי קריטי. הפנים שלו הם בצורה שונה לחלוטין, ואני לא מאמין שאתה לא יכול לעשות את זה רק עם הסרת של כריות השומן בלחיים כדי ליצור מראה פנים רזה יותר זוויתי יותר".

המנתח הפלסטי של NHS בלונדון, מארק מיכאיל, אמר: "אפילו בעולם דיסטופי שבו ניתן היה לעשות זאת [עם ניתוח] הם היו צריכים לעשות יותר ניתוחים ממה שהם טוענים שעשו"."אומרים שהוא עבר מתיחת פנים אבל אין צלקת". ד"ר מיכאיל גם מאמין שניתוח לסת היה נחוץ כדי להשיג מראה זוויתי יותר בתמונה שאחרי, שאינה מופיעה בפוסט באינסטגרם, וכי גם הצוואר התחתון שלו, שלא היה חלק מהמתיחה נראה עם איכות עור טובה יותר, דבר המצביע על כך שהתמונות נערכו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניתוח פלסטי. אינסטרגרם: estemedistanbultr,
לפני ואחרי/אינסטרגרם: estemedistanbultr
ניתוח פלסטי. צילום מסך: estemedistanbultr,
לא, היא לא הנכדה שלה. מדובר באותה אישה אחרי מקצה שיפורים נרחב במרפאה הטורקית/צילום מסך: estemedistanbultr

פוסט נוסף באינסטגרם של אותה מרפאה מציג את תמונות הלפני והאחרי השונים בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים של המטופלת 'מיס דילק'.

בפוסט, המרפאה טוענת שהתמונות מציגות את התוצאות לאחר 'שנתיים של מתיחת פנים וניתוחי בלפרופלסטיקה'. העוקבים שאלו אם הפוסט הוא בדיחה ואחרים טענו שהיא תצטרך דרכון חדש לאחר שינוי כזה.

"התמונות האלה שונות מאוד, אלה לא אותם אנשים", אמר ד"ר מיכאיל. "גם עם הניתוחים שהם אמרו. איכות העור שונה לחלוטין והעיניים שלה בצבעים שונים", הוסיף.

ד"ר מרסר גם "ספקן מאוד" ששתי התמונות לפני ואחרי הן של אותה אישה. "היא אכן נראית שונה לחלוטין, אין ספק בכך. הדבר העיקרי שגורם לנו להיראות זקנים הוא העור שלנו והשינוי של העור שלה הוא פנומנלי לחלוטין", אמר.

תמונת לפני ואחרי ניתוח פלסטי. https://www.instagram.com/estemedistanbultr/, צילום מסך
לפני ואחרי. אמיתי?/צילום מסך, https://www.instagram.com/estemedistanbultr/

בתמונה הראשונה למטופלת יש עיניים חומות ובשנייה יש לה כחול. אבל זה לא רק השינוי בצבע העיניים שגורם למנתחים לחשוד. ד"ר מרסר מסביר שקשה להשוות בין צורות העיניים כי היא מסתכלת בכיוונים מנוגדים. למרות שאין לה שום אזכור שהיה לה מילוי שפתיים, גם ד"ר מרסר וגם ד"ר מיכאיל מצביעים על ההבדל הברור בצורה ובמלאות השפתיים שלה.

"אכן תוצאות מפליאות, אבל ספק אם הגיוניות", אומר לוואלה בריאות ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית, ובין הישראלים היחידים שזכה אמש (שבת) בכנס היוקרתי Beauty Through Science 2024 שנערך בשטוקהולם, שוודיה, בקטגוריית התוצאה הכירורגית הטובה ביותר של מתיחות פנים.

"קשה להתרשם מתמונות שעולות ברשתות החברתיות, שמצולמות בזווית חד ממדית ולרוב מרוטשות או ערוכות באמצעות בינה מלאכותית. אפילו בכנסי רפואה כבר לא מאשרים שימוש בתמונות כאלו. לפי התמונות, אפילו מדובר במצולמים שונים. הדבר היחיד שניתן להסיק ממנו על אמיתות התמונות היא איכות העור והמרקם שלו, כי את זה לא ניתן לשנות ולכן ניתן לראות שאלו לא אותם אנשים או שמדובר ביצירת AI, התכווצות העור ש"קרתה" כאן היא לא ריאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully