וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלימה מסרטן אחרי שבתה נרצחה בנובה: "יצאה לחגוג ולא חזרה"

בשיתוף אסטרהזניקה

24.6.2024 / 6:46

הגענו לאחת מתצוגות האופנה הכי מיוחדות שנערכו בישראל, בהשתתפות הגיבורות של מלחמת חרבות ברזל שבנוסף מתמודדות ומחלימות מסרטן. קרינה אנג'ל, מחלימה מסרטן השד ששוחררה משבי החמאס: "אין לנו זמן". צפו בכתבה

בווידאו: תצוגת האופנה השנתית של עמותת "גמאני"/עריכה: גלעד מן מנהיים

בלב תל אביב, על הגג של מגדלי עזריאלי, נערכה לאחרונה אחת מתצוגות האופנה הכי מיוחדות שנערכו בישראל בשנים האחרונות - תצוגת האופנה השנתית של עמותת "גמאני", בהשתתפות הגיבורות של מלחמת חרבות ברזל שבנוסף מתמודדות ומחלימות מסרטן.

"אני שמחה להיות כאן ואני מקווה שאני בסוף הדרך", אמרה יאירה גוטמן, מחלימה מסרטן השד שבתה נרצחה בנובה. "תמר בתי הייתה הילדה השלישית שלי מתוך ארבעה. היא הייתה בת 27 והיא יצאה לחגוג את סיום החופש. היא יצאה עם ארבעה חברים ולא חזרה יחד איתם. אם היא הייתה רואה אותי צועדת על המסלול, היא הייתה מאושרת. היא תמיד אמרה לי שיש אור ויש חיים".

"תומר היה האחיין הקטן שלי", ציינה קטי דהרי, מחלימה מסרטן השד שאיבדה את האחיין שלה שנפל בקרבות בכיסופים. "הוא היה לוחם בגולני. בשבת השחורה הוא שמר בבונקר בכיסופים וברגע שהחלה ההתקפה הוא בחר להישאר בבונקר ולהילחם, עד שלא נשארה לו תחמושת והוא נכנע. חשוב לי שכולם ידעו מי הוא היה וזו הסיבה שאני כאן היום".

"למזלי תפסתי את המחלה בזמן, כי אין כמו גילוי מוקדם", אמרה קרינה אנג'ל, מחלימה מסרטן השד ששוחררה משבי החמאס. "אני כאן משתי סיבות - אין לנו זמן במהלך המחלה ואין לנו זמן במלחמה".

צפו בכתבה המלאה בנגן שלמעלה.

בשיתוף אסטרהזניקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully