וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות שאתם עושים בצחצוח שיניים שגורמת להן להיות צהובות

עודכן לאחרונה: 3.5.2024 / 12:03

כולנו חושבים שאם נצחצח שיניים בקביעות, השיניים שלנו יהיו לבנות יותר, אבל זה לא ממש המקרה. רופא שיניים מצביע על הטעות שרובנו עושים, שמשאירה את השיניים שלכם צהובות

צחצוח שיניים עם פחם - מוצר מדהים או טרנד מסוכן?/מערכת וואלה!

רופא שיניים הזהיר כי טעות נפוצה בצחצוח שיניים עלולה להיות האשמה בכך שהשיניים שלכם נשארות צהובות.

ד"ר פרח חמיד מ- Aesthetique Dental Care הצביע על הטעות הפשוטה אך זו שלעתים קרובות מתעלמים ממנה שמובילה להצהבת שיניים ושיתף את העצות המובילות שלו כיצד לשמור על החיוך לבן.

אז מה העצה שלו? לדבריו של ד"ר חמיד, "לפני שמתחילים לצחצח, כדאי להרטיב את מברשת השיניים. הצעד הקטן הזה מקל על פיזור משחת השיניים על כל השיניים, מה שהופך את הניקוי ליעיל יותר. כמו כן, כאשר מרטיבים את השיערות של המברשת, הן מתרככות. זה אומר שכאשר אתם מצחצחים, המברשת עוברת בצורה עדינה יותר על החניכיים והשיניים ועוזרת למנוע כל גירוי או נזק. התזה מהירה של מים על המברשת יכולה לגרום להבדל גדול בשמירה על הפה שלך נקי".

הוא הסביר לאתר החדשות בריסטול לייב: "צחצוח שיניים בדרכים מסוימות, כמו בלי מים או מיד לאחר אכילת מזונות חומציים, עשוי למעשה לגרום לשיניים להיראות פחות לבנות לאורך זמן. צחצוח יבש עשוי להיראות טוב להיפטר מכתמי שטח בהתחלה, אבל ללא מים, משחת שיניים לא מתפשטת היטב, מה שמוביל לשיניים בצבע כהה יותר".

צחצוח שיניים. shutterstock, ShutterStock
צחצוח שיניים/ShutterStock, shutterstock

"כמו כן, צחצוח מוקדם מדי לאחר אכילת מזונות חומציים עלול לשחוק את אמייל השן. זה חושף את השכבה הצהובה יותר מתחת וגורם לשיניים שלך להיראות צהובות יותר. זה מראה מדוע צחצוח בדרך הנכונה ובזמן הנכון הוא המפתח לשמירה על הצבע והברק של השינים".

עוד הוסיף ד"ר חמיד כי "החומצה מרככת את האמייל, מה שעלול להוביל לשיניים רגישות או לגרום להן לשנות את צבען. כדי להימנע מכך, עדיף להמתין לאחר אכילת מזון חומצי לפני שאתם מצחצחים, כדי להבטיח שהאמייל יישאר חזק והשיניים יישארו בריאות".

הוא סיכם: "לנשימה רעננה ופה בריא, חשוב לשמור על שגרת ניקוי טובה. המשמעות היא צחצוח שיניים וחניכיים בעדינות במשך שתי דקות פעמיים ביום, שימוש במוצרים כמו מי פה אנטי-מיקרוביאליים או משחת שיניים כדי להדוף חיידקים, ביקור קבוע אצל רופא השיניים, ניקוי הלשון כל יום, וטיפול בכל שיניים תותבות שיש. שמירה על השלבים האלה יעזור למנוע בעיות שיניים ולשמור על הפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully