וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: האם חטיף החלבון החדש הזה שווה את הקלוריות?

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 13:13

TODAY, חטיף חלבון חדש, מצליח להביא לראשונה יחס חלבון - קלוריות משופר. כמה גרם חלבון תקבלו תמורת 200 קלוריות, והאם זה בכלל טעים? "בריאות על המדף" - מדור חדש נולד בוואלה! בריאות

חטיף Today. יחצ,
חטיף Today/יחצ

מה ניסינו:

חטיפי חלבון חדשים של המותג TODAY, פיתוח ישראלי של חברת שסטוביץ שמגיע בשתי סדרות - שכבות וקריספי

איך התרשמנו:

מאחורי הכותרת "חטיף חלבון" מסתתרת בעיה אמיתית, שלא לומר תרמית של חברות רבות. ההקשר הבריאותי של חלבון גורם לנו מיד לחשוב שמדובר במוצר בריא שינפח לנו את השרירים, בעיקר כשעל העטיפה מצולם גבר שזוף עטור קוביות מסותתות על בטנו. הבעיה היא שאולי החטיף מכיל כמות יפה של חלבון, אבל הוא מגיע לא פעם עם מטען קלורי ענק שיכול להיות שווה ערך לארוחה שלמה + קינוח צנוע. הטעם כמובן נהדר, כי מה רע בשוקולד ושכבות של ואפל? אז ממשיכים לקנות, ולהשמין.

זו הסיבה שהדבר הראשון שעשינו כשקיבלנו את חטיפי TODAY החדשים היה לבדוק את טבלת הערכים התזונתיים. שלא כמו חטיפים רבים וטובים מהז'אנר, כאן המחיר הקלורי נמוך יחסית. חטיף מסדרת השכבות עם 22 גרם חלבון (שמקורו בעיקר בחלבוני חלב וחלבון WHEY שנחשב לסוג החלבון הכי איכותי) מכיל 200 קלוריות. חטיף קטן יותר מסדרת קריספי שמגיע עם 15 גרם חלבון, מכיל 150 קלוריות. סביר בהחלט.

באשר לטעם: חטיפי השכבות מומלצים לחובבי עוגות הקרם העמוסות, ובשביל 200 קלוריות, אפילו תעשו עסקה לא רעה. אישית העדפתי את סדרת הקריספי. קצת פחות חלבון ומתיקות, אבל מתפצפץ בפה בעונג רב.

שורה תחתונה:

יחסית לחטיפי חלבון דומים בשוק, המחיר הקלורי כאן נמוך. כלומר יחס חלבון לקלוריות נמוך במיוחד, ואם לא תגזימו בכמות, הגוף שלכם אפילו יודה לכם. פתרון יעיל כחטיף בין ארוחות או כשמסיימים אימון ואין זמן לאכול.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כמה זה עולה:

סדרת השכבות: 14.90 שקל ליחידה, סדרת הקריספי: 12.90 שקל ליחידה, חטיף מוקטן: 10.90 שקל ליחידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully