וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: כך נראה התינוק השעיר בעולם

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 10:43

ג'ארן גמונגן בן השנתיים מהפיליפינים נולד עם 'תסמונת איש הזאב', ששכיחותה אחת למיליארד לידות. אימו בטוחה שזה קרה בגלל שאכלה חתול בר בחודשי ההיריון הראשונים. "אני חוששת שהוא יסבול מבריונות כשיגיע לבית ספר", אמרה בראיון

תינוק רואה רוח רפאים. ShutterStock
נולד עם שיער עבה על כל גופו/ShutterStock

הכירו את התינוק השעיר בעולם: ג'ארן גמונגן, היום בן שנתיים, נולד עם ראש מלא של שיער, פאות שחורות ושיער שמילא את פניו. ג'רן, מהפיליפינים, נולד עם מצב הנקרא היפרטריכוזיס, שיותר מוכרת כ'תסמונת איש הזאב'. מדובר בתסמונת נדירה ביותר שמתרחשת אחת למיליארד לידות.

אמו של ג'רן, אלמה, מתעקשת שהסיבה לכך שבנה נולד שעיר נעוצה בה במה שאכלה בתקופת ההיריון. בראיון ל"סאן" הבריטי היא סיפרה שבמהלך חודשי ההיריון הראשונים היתה לה תשוקה בלתי נשלטת לאכול בשר חתולי בר, מאכל שנחשב למעדן אקזוטי באזור בו היא מתגוררת.

אלמה יצאה להרים שליד ביתה וחיפשה חתול בר כדי לצוד אותו. לבסוף, לאחר שהצליחה לצוד חתול, היא מספרת ש"הקפיצה את בשרו על מחבת עם עשבי תיבול" ואכלה להנאתה.

ג'ארן גמונגן: התינוק השעיר בעולם שנולד עם 'תסמונת איש הזאב'

האם מאמינה: בני נולד כך כי אכלתי חתול בהיריון

אבל ההחלטה הזו לאכול בשר חתול גרמה לה לרגשות אשם נוראיים. האם בטוחה שהמראה של בנה נובע מקללה שהוטלה עליה אחרי שאכלה מבשרו של חתול הבר.

אולם כשלקחה לבסוף את בנה לפני כשבועיים לרופא מומחה, גילתה שמדובר במצב רפואי נדיר מאוד אבל מוכר, ושלאכילת החתול אין קשר לתסמונת, לפחות לא על פי ראיות מדעיות.

כאמור, היפרטריכוזיס, או "תסמונת איש הזאב", נדירה ביותר ומתרחשת אחת למיליארד לידות. בין 50 ל-100 מקרים כאלו דווחו ברחבי העולם מאז ימי הביניים.

אמו של ג'ארן חוששת שהמראה המוזר של בנה יגרום לו להרבה בעיות בעתיד. "אני כל כך דואגת בשבילו, בעיקר כשיגיע הזמן והוא ילך לבית ספר. אני חוששת שהוא ייתקל בבריונות בגלל השונות שלו ואני לא מפסיקה להאשים את עצמי בזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"ניסינו לגזוז את שיערו, אבל זה צמח עבה יותר"

מבין שלושת ילדיה של אלמה, ג'ארן, הוא הילד האמצעי. שני אחיו בריאים לחלוטין. בראיון מספרת אלמה שג'ארן היה ילד שמח ושובב אבל סובל באופן תמידי מגירודים בגוף, שנובעים מפריחות שמופיעות על עורו השעיר, בעיקר כשמזג האוויר נעשה חם.

"עשינו לו אמבטיות מאוד חמות וניסינו כבר כמה פעמים לגזוז את שיער גופו, אבל שום דבר לא עזר. השיער פשוט גדל בחזרה, והפך אפילו לעבה יותר. אז פשוט הפסקתי לעשות את זה".

ד"ר רוולינדה סוריאנו פרז, רופאת העור שמטפלת בג'ארן אמרה: "אנחנו מאמינים שזה מצב תורשתי נדיר מאוד. אין לתסמונת הזו תרופה, אבל טיפולים כמו הסרת שיער בלייזר עשויים לעזור. ננסה לעשות את זה בחודשים הקרובים ונקווה שהשיער לא ימשיך לגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully