וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק דקה אחת ביום: התרגיל הפשוט שיעלים לכם את כאבי הגב

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 11:49

סובלים מכאב גב טורדני שלא עוזב אתכם כבר זמן מה? דקה אחת ביום של התרגיל הפשוט הזה, ותרגישו הקלה. אולי אפילו תעלימו את הכאב לגמרי. כך מבטיח מתן מרזון, מטפל מוסמך בכאב

להתגבר על כאבי גב. סיפור אמיתי/וואלה

כאב גב, בעיקר בחלק התחתון של הגב, הוא הבעיה השכיחה ביותר, בעיקר אם העבודה שלכם כוללת ישיבה ממושכת של שעות רבות במשך היום. רבים מאיתנו מקבלים כאב זה כמובן מאליו וממשיכים בתפקוד היומי, תוך כדי סבל רב שמשפיע בסופו של דבר על איכות החיים שלהם.

מתן מרזון, בעל תואר ב‏ספורטרפיה ומגע אורטופדי שיקומי‏ מ‏מכללת רידמן ובוגר לימודי ‏מגע, תנועה וטכניקות שיקומיות‏ מ‏בית הספר למקצועות הטיפול‏, העלה בעמוד הפייסבוק שלו סרטון עם תרגיל אחד פשוט שיכול לא רק להקל לכם על כאב הגב הטורדני, אלא אפילו להעלימו.

זה מה שצריך לעשות, על פי מרזון: עמדו בפיסוק רגליים, כופפו את פלג הגוף העליון לעבר הרצפה, ככל שאתם יכולים. עכשיו התחילו להניע את פלג הגוף העליון מצד לצד במשך דקה. "רק דקה אחת ביום", מבטיח מרזון בסרטון, "ותרגישו את עמוד השדרה שלכם נפתח, התנועתיות שלכם תהיה טובה יותר וכאב הגב כנראה ייעלם".

כמובן שהשיטה הזו עשויה לעבוד בכאבי גב שאינם כרוניים ושמקורם אינו בבעיות שלד. לפתרון בעיות אלו, יהיה נחוץ אולי טיפול עמוק יותר. התרגול יתאים לכאבי הגב מהם סובלים מרבית האנשים שאורח החיים שלהם הוא יושבני בעיקרו. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully