וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו השיטה המומלצת והמתקדמת ביותר להשתלת שיניים

ד"ר רז חנן, בשיתוף zap doctors

7.4.2024 / 6:03

השתלת שיניים הוא טיפול נפוץ להשלמת שן חסרה או מספר שיניים חסרות בעצם הלסת, אך האם ידעתם שכיום ניתן לבצע השתלה בשיטה ממוחשבת?

אישה בטיפול אצל רופא שיניים. ShutterStock
השתלת השיניים הממוחשבת מתאימה לאנשים שמעוניינים בתהליך קצר, מדויק ועדין/ShutterStock

אחד הטיפולים השכיחים בתחום רפואת השיניים הוא השתלות שיניים, מצב בו חסרה שן או כמה שיניים בלסת המטופל. מה עושים? למי הטיפול מתאים? מה היתרונות? את כל התשובות תקבלו כאן וראשית, חשוב לדעת כי השתלת שיניים ממוחשבת היא שיטה הנסמכת על טכנולוגיה שבאמצעותה ניתן לתכנן מבעוד מועד את אופן ביצוע ההשתלה בהיבטים של מיקום השתלים - מראה החיוך לאחר ההשתלה והכנת אבי-טיפוס שישמשו כעזרים בעבודת הרופא המשתיל.

שלבי הטיפול

בשלב הבא, עוד בטרם ביצוע ההשתלה, הרופא מפנה את המטופל לביצוע צילומי CT של חלל הפה במטרה לקבל תמונת מצב תלת מימדית ולתכנן את ההשתלה. לאחר מכן התוצאות והפיענוח מועברות לתוכנת מחשב ייעודית שמטרתה ליצור אבטיפוס וירטואלי של לסת המטופל, ועל בסיסו ימוקמו השתלים בהתאם למבנה האנטומי.

בשלב הבא הרופא ימדוד את חלל הפה של המטופל באמצעות סורק אינטרה-אורלי ויעביר את תוצאות המדידה לחברת השתלים לצורך ייצור הסד הכירורגי. אותו סד, אשר נקרא גם ''הסד המנחה'', ישמש את הרופא לצורך ביצוע ההשתלה בפועל ויאפשר לו להתקין את השתל בצורה מדויקת ועדינה.

למי זה מתאים?

השתלת השיניים הממוחשבת מתאימה לאנשים שמעוניינים בתהליך קצר, מדויק ועדין. במרפאה של ד''ר רז חנן מתקיים שיח פתוח ונינוח בינו לבין המטופלים, אשר יודעים בדיוק אילו פעולות הוא מבצע: "אני קשוב וסובלני לצורכיהם, לכאבם ולחששות שלהם". הוא אומר.

כאשר ביקשנו לברר על יתרונות השיטה מצאנו כי היא מדויקת ומהירה יותר ביחס להשתלה הנעשית ב"יד חופשית". נוסף לכך, זמן ההחלמה קצר יותר ורמת הכאב הכרוכה בהליך פחותה יותר. בנוסף, מהלך ההשתלה מתוכנן מבעוד מועד והכנסת השתל מבוצעת באמצעות סד מנחה - בדרך זו ניתן להפחית באופן משמעותי את הסיכון לפגיעה ברקמות הסמוכות לאזור ההשתלה ולהגיע לתוצאות מדויקות יותר.

פנו לד"ר רז חנן באמצעות ZAP דוקטורס

הכתבה באדיבות ZAP דוקטורס

הניסיון מעל הכל

רגע לפני שאתם ניגשים לבחור את מרפאת השיניים שתטפל בכם, חשוב לדעת כי מדובר בהחלטה חשובה, שכן היא תשפיע על איכות הטיפול שתקבלו. על מנת לבחור את המרפאה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, חשוב לשים לב למספר גורמים. החל מ-מקצועיות המרפאה, הניסיון, ציוד המרפאה ועד השירות המוצע בה.

ד"ר רז חנן הוא בעל ניסיון של 42 שנה בתחום רפואת השיניים. מלבד השתלות שיניים ממוחשבות הוא מציע טיפולי שיניים נוספים, לרבות כתרים, גשרים, טיפולי שורש, טיפולים משמרים, סתימות, טיפולי שיננית וטיפולי אסתטיקה דנטלית. בנוסף, הוא מפעיל מערך "עזרה ראשונה" מעבר לשעות הפעילות ומרפאתו מאופיינת בגישה המשרה רוגע ונוחות, תוך הקשבה פתוחה לצרכים ולרצונות של המטופל. מרפאתו של ד"ר רז חנן מאופיינת באווירה רגועה ומזמינה, והצוות כולו עובד בשיתוף פעולה כדי להעניק לכם את החוויה הנעימה ביותר, במטרה שהטיפול יצליח ולשביעות רצונכם המלאה.

ד"ר רז חנן. צפרירים 7, חיפה. לפרטים: 04-8345107

razhanan@gmail.com

ד"ר רז חנן, בשיתוף zap doctors
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully