וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני ממליץ לבנות בגיל 25 להתחיל להזריק בוטוקס"

בשיתוף zap doctors

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 9:46

ד"ר גבריאל בחמן מסביר למה כדאי להתחיל את טיפולי האסתטיקה בגיל צעיר, אבל גם יודע לתת פתרונות אסתטיים לנשים בעשור העשירי לחייהן שמגיעות לקליניקה שלו

בוטוקס. ShutterStock
אם אתם חושבים על טיפול יופי, אולי קצת בוטוקס, אולי חומצה היאלורונית או מזותרפיה, אתם חושבים נכון/ShutterStock

כיום כולנו חיים יותר, אבל רוצים להיראות פחות. תוחלת החיים עלתה, ואיכות הרפואה גרמה לכך שגם בגיל שנחשב מבוגר אנחנו מרגישים עדיין צעירים, ומתנהגים בהתאם. אנחנו עושים שינוי קריירה בגיל בו סבא שלנו כבר פרש לפנסיה, יולדים ילדים בגיל שההורים שלנו כבר גידלו נכדים, יוצאים לדייטים בעשורים מתקדמים לחיינו ומטיילים סביב העולם כמו חבר'ה אחרי צבא. אבל זה לא מספיק שאנחנו מרגישים צעירים - אנחנו גם רוצים להיראות כך. בשביל כל האירועים החשובים בחיינו אנחנו צריכים להיראות טוב ומטופח: מספיק צעירים כדי לחולל שינוי בחיינו, ומספיק נאים כדי להרגיש עם עצמנו טוב גם בגיל מתקדם.

אם אתם חושבים על טיפול יופי, אולי קצת בוטוקס, אולי חומצה היאלורונית או מזותרפיה, אתם חושבים נכון, אבל לפני שאתם עושים את הצעד הבא שלכם, בואו להתייעצות עם רופא מומחה שיסביר לכם מה הטיפול הכי מתאים לעור הפנים שלכם, ואיך תצאו זוהרים ועם מראה צעיר ויפה, בלי לעבור תחת סכין המנתחים.

ד"ר בחמן הוא לא רק רופא מומחה בהרדמה וברפואה דחופה, אלא גם מומחה מוערך בתחום האסתטיקה הרפואית. הוא ידוע בידע הנרחב שלו ובכישוריו הטכניים המתקדמים, המאפשרים לו להציע למטופליו מגוון רחב של טיפולים יעילים ובטוחים.

ד"ר גבריאל בחמן. יח"צ,
ד"ר גבריאל בחמן/יח"צ

ד"ר בחמן, ספר על עצמך

"אני עובד בתחום טיפולי אסתטיקה מזה 8 שנים, התמחיתי בהרדמה וטיפול נמרץ. במקור אני רופא מרדים, כרגע עובד בקופת חולים ובקליניקה לאסתטיקה רפואית".

מה התחום האסתטיקה העיקרי שאתה מתמחה בו?

"אני יודע ומורשה לעשות כל טיפולים שקיימים ברפואה אסתטית באישור משרד הבריאות ישראלי - בוטוקס, השתלת חוטים, פיסול פנים, פיסול אף ושפתיים ועוד. הכל טיפולים שאינם כירורגיים".

מה היתרונות שלך כרופא מרדים מול כל הקליניקות שמציעות את הטיפולים האלה?

"במקומות רבים כיום את לא יכולה להיות בטוחה שמי שמבצע את כל הטיפולים הוא רופא מנוסה ומספיק מוכשר כדי לתת למטופל מענה ברמה גבוהה. אני בתור רופא מרדים לשעבר מרגיש את הרקמות מצוין. תחשבי על זה שיש לי ניסיון של 3000 זריקות אפידורליות וספינליות, מאות הרדמות איזוריות תחת שיקוף US, הכנסת מאות "ליינים" גישה לעורקים וורידים מרכזיים. בהרדמה אנחנו לומדים לעבוד עם אולטרסאונד כדי להגיע לעורק מסוים או לעצב ספציפי, אז בעצם הרופא המרדים חייב להיות מדויק מאוד. עקב כך, ההצלחה ברפואה אסתטית היא מאוד מהירה, מאחר ולרופאים אלה יש שליטה גדולה בעבודה עם הידיים ועם המחט".

פנו לד"ר בחמן באתר ZAP דוקטורס

הכתבה באדיבות ZAP דוקטורס

אישה צעירה מקבלת זריקת בוטוקס. Prostock-studio, ShutterStock
"אני ממליץ לבנות בגיל 25 להתחיל להזריק בוטוקס, פעם בשנה וחצי-שנתיים"/ShutterStock, Prostock-studio

מה הגישה שלך לכל נושא הטיפולים?

"הגישה שלי, ואני יודע שלא כולם חושבים ככה, היא להיות מאוד מינימליסטיים. כדי להגיע לאפקט טוב, צריך לעבור טיפולים בקביעות עם מוצרים איכותיים ומרוכזים, ולא להתחיל מאוחר מדי".

באיזה גיל אתה חושב שכדאי להתחיל?

"אני ממליץ לבנות בגיל 25 להתחיל להזריק בוטוקס, פעם בשנה וחצי-שנתיים".

זה נורא צעיר!

"קמטי הבעה וקמטים סטטיים מתחילים כבר מגיל 30 לפחות, ולכן כדאי להתחיל לפני כן להזריק בוטוקס בצורה מניעתית. צריך להזריק בצורה מדוייקת, להחליש את השריר, לא לעשות בוטוקס שמקפיא את הפנים אלא רק להחליש את השריר שלא יצליח להפוך לקמט. המימיקה נשמרת וזה מה שחשוב".

באות אליך בנות בגיל הזה?

"כן. כשאישה מגיעה בגיל 30 או 35, כבר יש לה קמט סטטי שאפילו על ידי בוטוקס כבר אי אפשר לשחרר. הקמט מתיישר לאחר כמה שבועות אבל לא עד הסוף, כי כבר יש שבר בעור. אז צריך לעשות גם פילינג, אולי טיפונת חומצה היאלורונית, כדי לטשטש את הקמט. צריך לשים לב ולעשות בקביעות ביקורות. רפואת פנים זה חלק מהגוף".

רפואת פנים - אתה מתכוון לבוטוקס?

"בוטוקס זה רק 5% מכל מכל הדברים שאנחנו יכולים לעשות באסתטיקה. 80% ממה שאנחנו עושים זה שיקום ותחזוקה. לא לנפח, לא לשנות ולא לפסל פנים - 80% זה מזותרפיות, הזרקת ביאוסטימולטורים שמעניקים קולגן למיצוק עור ומציעים תחזוקה ושיקום. האסתטיקה בשנים האחרונות יותר שיקומית, ולכן אני מזכיר לנשים - ככל שאתן תשימו לב ותגיעו פעם במספר חודשים כדי לעשות איזשהו טיפול תחזוקה, כך נצליח לעצור את מהירות הזדקנות העור. כל אדם יכול להיראות טוב, מטופל ומטופח. אז צריך לטפל, ולא רק עם חומצה היאלורונית. יש לא מעט נשים שמבקשות לטפל בסימני ההזדקנות אך ורק באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית. אז כן, לפעמים זה נכון לפעם או פעמיים, אבל אנחנו צריכים לטפל בהזדקנות עצמה ולא רק בתסמינים".

רופא מזריק חומרי מילוי בהליך פיסול אף. ShutterStock
פיסול אף - אחד הטיפולים שד"ר בחמן מציע/ShutterStock

למה הן מעדיפות חומצה היאלורונית?

"חומצה ההיאלורונית היא חומר משקם יחסית חלש. אני יכול למלא קמט, אבל ההזדקנות עצמה לא מטופלת. אני צריך קולגן חדש שיכול להבריא את העור כמו מזותרפיה או עם מכשור נוסף שאפשר לשלב. בסופו של דבר אני אוהב לשלב גם חומרי הזרקה וגם מיכשור".

מה גיל המטופלת הכי צעירה שהגיעה אליך, ומה גיל המטופלת הכי מבוגרת שהגיעה אליך?

"המטופלת הכי צעירה שהגיעה לקליניקה הייתה בת 15. היא הגיעה יחד עם אמא שלה. היא ביקשה לעשות קצת שפתיים - היתה לה שפה עליונה מאוד דקה שהיא התביישה בה, ועשיתי לה מילוי מאוד עדין. הכי מבוגרת היתה אישה בת 92. הצעתי לה טיפול פשוט אך אפקטיבי, קוקטייל של ויטמינים שאנחנו מזריקים שדומה לחומר החייאה. יש בפנים תערובת של חומצה היאלורונית, מולטי ויטמינים, אנטי אוקסידנטיים ועוד. זה טיפול של עשר דקות או פחות, וממש נותן החייאה לעור, מבריק אותו, קצת מותח אותו.

באופן כללי מזותרפיה היא פתרון מעולה, ולא סתם אני עושה אותו עשרות פעמים ביום בקליניקה. אני מזריק פנימה חומרים פעילים וטובים שעושים את העבודה, בלי לשנות שום דבר בפנים. העור נראה קורן ורווי לחות. האדם נראה טוב, אבל לא מבינים מה קרה לו כי רואים שהוא לא עבר איזה תהליך כירורגי. השלב הבא אלה הזרקות קצת יותר משמעותיות".

טיפולים בקליניקה של ד"ר בחמן:

התמחותו של ד"ר בחמן כוללת את כל סוגי ההליכים הרפואיים - אסתטיים, החל מטיפולים פשוטים יחסית ועד להליכים מורכבים יותר. בין הטיפולים הנפוצים שהוא מבצע ניתן למצוא:

· טיפול בקמטי הבעה: ד"ר בחמן משתמש בחומרי מילוי מתקדמים, כדי להחליק קמטים ולשפר את מראה הפנים.

טיפולי בוטוקס לטיפול במגוון רחב של בעיות, כולל קמטי הבעה, הזעת יתר, עוויתות שרירים ועוד.

· הזרקות חומצה היאלורונית: שימוש בחומצה היאלורונית למילוי קמטים, עיבוי שפתיים, עיצוב פנים ועוד.

· פיסול שפתיים בשיטות חדשניות: ניצול טכניקה חדשנית כדי להעניק לשפתיים מראה מלא ועסיסי תוך שמירה על מראה טבעי.

· טיפול בשקעי עיניים: ד"ר בחמן מציע מגוון טיפולים יעילים לטשטוש שקעי עיניים כהים ועמוקים.

· פיסול אף: ביצוע עיצוב אף בגישה מינימום פולשנית באמצעות חומצה היאלורונית, המאפשרת תיקון פגמים קלים ושיפור מראה האף.

· פיסול פנים: פיסול פנים טבעי עם תוצאות מרהיבות, תוך שימוש בחומרים מילוי וחוטים מיוחדים.

· פילינג כימי קל ובינוני: ד"ר בחמן משתמש בפילינג כימי לטיפול בבעיות עור שונות, כמו כתמי פיגמנטציה, קמטים וצלקות.

· מזוטרפיה: שימוש בטכניקה חדשנית להחדרת חומרים מזינים ישירות לעור, לשיפור מרקם וגמישות העור.

· פלאזמוטרפיה: ד"ר בחמן משתמש בטכניקה זו להאצת תהליך ריפוי פצעים וצלקות, וכן לשיפור מראה העור.

ד"ר גבריאל בחמן. בחמן קליניק, אשדוד. טלפון: 054-7500656.

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • מחלת עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully