וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו אוזמפיק, רק בטבעי: גלולת הרזיה מתמצית ברוקולי תגרום לכם לאכול פחות

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 10:51

כמו זריקת ההרזיה אוזמפיק, רק בלי שום כימיקל: מדענים פיתחו גלולה מתמציות טבעיות, שהצליחה לגרום למשתתפי המחקר לאכול 13% פחות מהרגיל ולהרגיש שבעים. מתי תוכלו לרכוש אותה?

למה השמנה בטנית כל כך מסוכנת - ומה עושים איתה?/מערכת וואלה

גלולת הרזיה טבעית נטולת כימיקלים עשויה לעזור למיליוני אנשים ברחבי העולם להוריד ממשקלם, כך מאמינים החוקרים שפרסמו את תוצאות המחקר הקליני בגלולה החדשה, שנערך על 60 איש.

החוקרים חשפו תוצאות מוקדמות ומבטיחות מהשימוש בגלולה הניסיונית, שבדיוק כמו זריקות ההרזיה וויגובי ואוזמפיק, גורמת לגוף להרגיש שבע מארוחה מהר יותר ואחרי צריכת פחות קלוריות.

הנסיינים שקיבלו את הגלולה צרכו 13 אחוז פחות קלוריות, בממוצע, בארוחה אחת. אלא שלא כמו בתרופות ההרזיה הפופולריות, הגלולה החדשה מכילה רק חומרים טבעיים ומזינים, כלומר היא נטולת כל תופעת לוואי אפשרית.

ברוקולי. ShutterStock
גלולת ההרזיה החדשה מבוססת בין השאר על חומצות של ברוקולי/ShutterStock

ממציאת הגלולה החדשה, ד"ר מדושה פייריס, מדענית מוח באוניברסיטת קווין מרי בלונדון, מסבירה שהגלולה גורמת לגוף לייצר יותר מהורמון הפפטיד, דמוי הגלוקגון, הורמון שמווסת את התיאבון ואת תחושות השובע. מדובר בדיוק באותו מנגנון בו עובדות זריקות ההרזיה הפופולריות.

"פיתחנו דרך לגרום לאנשים להיות שבעים מכמות קטנה יותר של מזון בעזרת חומרים טבעיים ומזינים", אמרה ד"ר פייריס. "אף אחד מהאנשים שהתנסו בגלולה החדשה לא דיווח על תופעות לוואי, ואנחנו מעריכים שהסיבה לכך היא שהגלולה עשויה מחומרים מזינים שנמצאים בכל מקרה בתזונה שלנו, מה שמבדיל אותה מהתרופות הקיימות בשוק".

אחרי שנבדקה על 60 אנשים, תוצאות המחקר היו מבטיחות. הגלולה, אותה נטלו המשתתפים פעמיים ביום, גרמה לשמונה מתוך עשרה אנשים שהשתתפו במחקר לאכול 13% פחות מזון מאלו שלא נטלו אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הגלולה, אותה נטלו המשתתפים פעמיים ביום, גרמה לשמונה מתוך עשרה אנשים שהשתתפו במחקר לאכול 13% פחות מזון מאלו שלא נטלו אותה

ממה עשויה גלולת ההרזיה החדשה? המרכיבים המדויקים שלה טרם נחשפו, כי מדובר בפטנט בשלבי רישום. אולם ידוע שכולם טבעיים וחלקם מגיעים מברוקולי, שמן קוקוס ושמן זרעי פרילה, שמכיל כמות נכבדה של חומצות מסוג אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9, יותר אפילו מאשר בזרעי פשתן, שנחשבים לאחד המקורות הטובים ביותר לחומצות אלו.

חומצות שומן רב בלתי רוויות אלה מועילות לבריאות - במיוחד לתפקוד תקין של מערכת החיסון - ונקשרו לשיפור התנאים הקשורים לזיכרון.

עכשיו נותר לבדוק את מינוני הגלולה

מפתחת הגלולה החדשה, חברת "אנטריקה", הנתמכת על ידי קרן ההשקעות של אוניברסיטת קווין מרי, זכתה במענק מממשלת בריטניה במטרה להרחיב את הניסויים בגלולה ל-150 אנשים נוספים, ניסוי שיחל בקיץ הקרוב.

ד"ר פייריס הוסיפה: "השמנת יתר היא בעיה עולמית של בריאות הציבור הדורשת טיפולים בטוחים, יעילים, נגישים ומשלימים כדי להפחית את כמות האוכל שאנשים צורכים. הוכחנו בניסוי קליני שהגישה שלנו, המבוססת על חומרים מזינים, יכולה להפחית את צריכת המזון. עכשיו אנחנו צריכים להראות כיצד למינונים שונים של החומר יש השפעות שונות. זה יאפשר לנו לייצר מוצר שהוא טבעי אבל מוכח קלינית ומאושר בדיוק באותו תקן כמו תרופה פרמצבטית".

לאחר סיומו של ניסוי זה תהיה גלולת ההרזיה הטבעית זמינה לרכישה, תחילה בבריטניה, ואחר-כך בכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully