וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה המדעית בגללה סידני סוויני היא האישה היפה ביותר בעולם

17.3.2024 / 0:01

סידני סוויני היא האישה הסקסית ביותר כרגע בעולם על פי "כלל ה-3 ליחס המושלם". היא כמעט עברה הקטנת חזה בתיכון ונסוגה. המנתח הפלסטי ד"ר גילארד טוען שטוב שלא עשתה זאת ומסביר מה בדיוק הופך אותה לאישה המושלמת מבחינה מדעית

סידני סוויני על השטיח האדום, דצמבר 2023/רויטרס

כוכבת הסדרות "אופוריה" ו"הלוטוס הלבן" והסרט "מאדאם ווב", סידני סוויני, סיפרה בעבר שכמעט עברה ניתוח להקטנת חזה בתיכון אך ויתרה על התענוג ברגע האמת. טוב שעשתה זאת, כי נתוניה הגופניים הם שהעניקו לה - באישור המדע - את תואר "האישה היפה ביותר בעולם" העומדת ב"כלל ה-3 ליחס המושלם". תכף נסביר מה זה אומר.

הכוכבת בת ה-25 שהוכיחה מוסר עבודה גבוה ואפילו שכנעה את הוריה לעבור ללוס אנג'לס כשהייתה רק בת 14 תוך הצגת תוכנית עסקית ל-5 שנים, כיכבה במספר סדרות כמו "90210", "האנטומיה של גריי" ו"סיפורה של שפחה", לפני שהגיעה הפריצה הגדולה שלה ב-2019 כשכיכבה בסדרה "אופוריה" של HBO, שם היא גילמה את קאסי השובבה. חלקכם גם זוכר אותה מהעונה הראשונה של "הלוטוס הלבן" (על שתיהן קיבלה שתי מועמדויות לפרס האמי ב-2022). החודש גם יוצא סרט אימה חדש בכיכובה, Immaculate. שמה עלה לכותרות לאחרונה גם בזכות השמועות על הרומן עם השחקן האמריקאי גלן פאוול, אותן השניים הכחישו. למעשה היא מאורסת לג'ונתן דאווינו, איתו היא מאז 2018.

מלבד העובדה שהיא נוטפת כישרון, אישיות וביטחון עצמי, היא גם נחשבת לאחת הנשים היפות והסקסיות בעולם. כעת מתברר שיש סיבה מדעית לכך. לדברי המנתח הפלסטי, ד"ר אונור גילארד, זה בזכות "יחס הזהב" של הפרופורציות והתכונות הפיזיות של סידני. ד"ר גילארד אמר ל-SUN: "היופי של סידני סוויני נעוץ בעובדה שתווי פניה סימטריים עם הרמוניה ופרופורציה מושלמת. פרופורציות הפנים האידיאליות הללו מכונות לעתים קרובות 'יחס הזהב'. יחס הזהב בפרופורציות הפנים מיושם הן אופקית, דבר המכונה 'כלל ה-5' - והן אנכית, המכונה 'כלל ה-3'".

סידני סוויני משתתפת במסיבת האוסקר של הווניטי פייר 2024. Amy Sussman, GettyImages
סידני סוויני (האישה המושלמת) על השטיח האדום אחרי פרסי האוסקר/GettyImages, Amy Sussman

ד"ר גילארד בחן את תווי הפנים של סידני ומציין שיש מספר "חוקי יחס" בכל הנוגע לגודל וצורה - והשחקנית עומדת כמעט בכל הדרישות ליצירת "יופי קלאסי". ד"ר גילארד מסביר: "בנוסף להרמוניה הכללית של הפנים, למאפיינים בודדים יש יחסים וממדים ספציפיים משלהם שתורמים למידת האטרקטיביות. כלל ה-3 מכתיב שאורך המצח צריך להתאים לאורך האף, שבתורו צריך להיות שווה למרחק בין החלק התחתון של האף לסנטר. לדוגמה, אף נקבה אטרקטיבי, במבט מהצד, צריך להיות בעל עיקול עדין. ההקרנה שלו (הכמות שהוא בולט מהפנים) צריכה להיות כשני שליש מאורכו, והזווית בין האף לשפה צריך לרדת בין 95-100 מעלות. במבט מלפנים, רוחב האף צריך להיות שווה למרחק בין ההיבטים הפנימיים של העיניים, וקצה האף צריך להוות שליש מהרוחב הכולל של האף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מה הופך את הפנים של סידני סוייני למושלמות?. מערכת וואלה!, עיבוד תמונה
מה הופך את הפנים של סידני סוייני למושלמות?/עיבוד תמונה, מערכת וואלה!

בנוסף, ממדי שפתיים אידיאליים הם רוחב פי 1.6 מזה של האף ויחס בין הגובה האנכי של השפה העליונה לזה של השפה התחתונה של 1:1.6. ד"ר גילארד מוסיף: "תנוחת הסנטר האידיאלית נחשבת כ-1 מ"מ מאחורי קו אנכי שנופל מהשפה העליונה. לבסוף, עצמות לחיים גבוהות ומוגדרות היטב הן אינדיקטור משמעותי ליופי הנשי. כאשר מנתחים את פניה של סידני סוויני, כמעט כל תווי פניה דבקים ביחסי הזהב שתוארו לעיל - וזו הסיבה שהיא מכונה 'יופי קלאסי'".

עוד בנושא:
זו מי שהייתה האישה היפה בעולם על פי הכללים האלה - בשנת 2017

וזו הייתה האישה (המפתיעה) עם הפנים הכי יפות בעולם - ב2016

סידני סוויני על השטיח האדום, אוגוסט  2023. Kevin Winter, GettyImages
סידני סוויני על השטיח האדום, אוגוסט 2023/GettyImages, Kevin Winter
סידני סוויני בבכורת הסרט "מאדאם ווב". Stewart Cook, GettyImages
סידני סוויני בבכורת הסרט "מאדאם ווב"/GettyImages, Stewart Cook

בעבר סיפרה סידני שלאנשים שלא הכירו אותה הייתה תפיסה מוטעית לגביה: "חשבו שאני בלונדינית מטומטמת עם חזה גדול", היא אמרה ל-Glamour, "בעבר הרגשתי לא בנוח לגבי מידת החזה שלי ונהגתי לומר שכשימלאו לי 18 אעשה הקטנת חזה. אמא שלי אמרה לי: 'אל תעשי את זה. את תתחרטי על זה בקולג' ואני כל כך שמחה שלא עשיתי את זה. אני אוהבת אותם. הם החברים הכי טובים שלי".

החלטתה להיצמד ליופי הטבעי שלה ולא לעבור תחת סכין הניתוחים הייתה נבונה, לפי ד"ר גילארד. הוא אמר: "בנוסף ליופי הפנים של סידני סוויני, יש לה גזרה מדהימה. ניתן ליישם את יחס הזהב גם על צורת השד, האנטומיה של המותניים והיחס בין הישבן למותניים. שוב, כאשר אנו מנתחים את הגזרה שלה באמצעות היחסים הללו, היא עומדת בכל הקריטריונים".

סידני סוויני על השטיח האדום, דצמבר 2017. Kevin Winter, GettyImages
סידני סוויני על השטיח האדום, דצמבר 2017/GettyImages, Kevin Winter
השחקנית סידני סוויני בפרסומת למותג ההלבשה תחתונה frankiesbikinis. אינסטגרם, frankiesbikinis, sydney_sweeney, אתר רשמי
השחקנית סידני סוויני בפרסומת למותג ההלבשה תחתונה frankiesbikinis/אתר רשמי, אינסטגרם, frankiesbikinis, sydney_sweeney

סידני תומכת גדולה בקידום דימוי גוף חיובי ואמרה בעבר: "תאהבי את מה שיש לך. תאמצי את זה. אני רוצה להראות לנשים שזה מדהים ומעצים שיש לנו את הגוף שלנו. לכולנו יש גוף יפה. כשאת בטוחה בעצמך ומאושרת מבפנים זה משקיף החוצה".

ד"ר גילארד מסכים ומוסיף: "כשדימוי של אידיאלים אסתטיים הופכים נפוצים יותר ויותר ברשתות החברתיות, לקוחות המבקשים ניתוח פלסטי מביאים לעתים קרובות תמונות של הסלבריטאים האהובים עליהם. למרות שזה יכול להיות מועיל בקביעת התוצאות הרצויות, זה חיוני שאנשים יבינו שמטרת הניתוחים הקוסמטיים היא לא לגרום להם להיראות כמו אדם אחר. במקום זאת, המטרה היא לתקן חריגות אנטומיות מוגדרות בבירור או לבצע שחזור של שינויים שנגרמו על ידי תהליך ההזדקנות. שינוי תווי הפנים של האדם כך שיתאימו לאדם אחר יכול להוביל לבעיות מכיוון שכפי שנדון קודם לכן, הרמוניה בפנים מסתמכת על יחסים ספציפיים. משהו שאני מרבה להדגיש בימינו הוא שלעשות אף של סידני סוויני הוא לא כמו לעשות תסרוקת של רייצ'ל מ'חברים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully