וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראה כיום כוכב העבר אחרי שירד בחייו למעלה מ-450 קילו

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 7:43

הוא הוציא את הפחמימות מהתפריט והתחיל אימוני אירובי, אבל לפני כל אלה הוא עשה את הדבר החשוב ביותר. ככה ירד השחקן והמגיש דרו קארי קרוב ל-40 קילוגרמים

למה השמנה מוגדרת כמחלה - ומתי היא באמת מסכנת אותנו?/מערכת וואלה
דרו קארי. GettyImages
הנה הוא לפני. דרו קארי בתקופה פחות רזה/GettyImages

כשדרו קארי השיל קרוב ל-40 קילוגרמים בשנת 2010, הירידה נבעה בעיקר מפחד. "הייתי יוצא לארוחת ערב, אוכל צלחת פסטה, קאפקייק ותה קר עם הרבה לימונים", הוא אומר ל-PEOPLE בגיליון השבועי. "אז הייתי הולך הביתה, אוכל דוריטוס ושותה כמה פפסי, ולוקח אמביאן כדי ללכת לישון. זו הייתה אומללות לחיות ככה".

הרופא של קארי עשה לו שיחת השכמה שהוא היה זקוק לה, ואמר לו, "'אם לא תעשה משהו, החיים שלך יהיו קצרים יותר, ויהיו לך דברים רעים לצפות להם'".

הקומיקאי לקח את המילים הללו לתשומת ליבו, חתך פחמימות והקפיד על אימוני אירובי של 45 דקות מספר פעמים בשבוע. כעת קארי, שמספר על כך שהוא איבד "מעל 450 קילו במשך כל חיי". בעקבות הירידה הוא גם כבר לא סובל מסוכרת סוג 2.

דרו קארי. GettyImages
והנה אחרי ירידה של קרוב ל-40 קילוגרמים/GettyImages

"עדיף להיות ככה ורמת הסוכר בדם שלי תהיה ברמות האלה, ואני אוהב את עצמי מספיק עכשיו כדי לרצות את זה לעצמי ולרצות את זה לעצמי", הוא ממשיך ומוסיף, "זה סוג שלם של שינוי חשיבה שיש לך שיש לך על כל חייך... אבל ברגע שאתה עושה זאת, זה כל כך משחרר."

ובעוד קארי, 65, עדיין נמנע בעיקר מפחמימות, הוא לפעמים חורג מהתפריט. "אני אוכל עוגה וכאלה מדי פעם", הוא מסביר. "אני לא מטורף, אבל אני לא אוכל את כל העוגה כמו שאכלתי קודם."

להיות רזה יותר יש גם הטבות אחרות, מודה קארי. הוא מרגיש טוב להסתכל במראה וכבר לא צריך לדאוג שבחנות אין משהו במידה שלו. בנוסף, "אני אוהב את האנרגיה שיש לי עכשיו, אני אוהב את איך שאני מרגיש, ואני אוהב את הבהירות שיש לי במחשבות שלי", הוא אומר.

כבר לא מתנצל

"זו פשוט גישה טובה יותר לכל אורך הדרך", הוא ממשיך. "זה חלק מהאושר שלי עכשיו, זה להיות מסוגל להסתכל במראה ולומר, 'אוי, אני אוהב את התספורת שלי, אני אוהב את הפנים שלי, אני אוהב את איך שאני לבוש, ואני נראה טוב בזה. אני לא צריך לשבת בפינה או להתנצל לעצמי בראש כשאני מדבר עם מישהו, אתה יודע למה אני מתכוון? כל הדברים האלה שאתה עושה כשאתה בעודף משקל או שאתה חושב שמשהו לא בסדר איתך."

כשהוא משקף את מסע הירידה במשקל שלו עכשיו, קארי אומר שזה היה למעשה את הצעד הראשון שהיה הקשה ביותר.

"הרעיון לאהוב את עצמך הוא החלק הקשה ביותר כשמישהו רוצה לרדת במשקל", הוא אומר. "הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להבין שאתה שווה את זה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully