וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסרטן מנסה לעצור לי את החיים, אבל אני לא אוותר - עזרו לי"

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 17:06

שאנון סולטנה מתמודדת עם סרטן אלים ונדיר במוח. אחרי מספר רב של טיפולים, הרימו הרופאים ידיים. אלא שטיפול חדשני בחו"ל עשוי להציל את חייה. עזרו לה לחיות?

שאנון סולטנה. באדיבות המצולמים
"כל יום שעובר מקטין את הסיכויים שלי לנצח את הסרטן". שאנון סולטנה/באדיבות המצולמים

"אני רק חולמת לנצח את הסרטן. לחזור לחיים שהיו לי לפני המחלה", אומרת שאנון (רפאלה שרה) סולטנה, שנאבקת בימים אלו על חייה לאחר שהתגלה במוחה גידול אלים.

סולטנה מתמודדת עם סרטן מוח דרגה 4. מדובר בגידול נדיר ואלים. מהרגע שהתגלה בגופה הסרטן, חייה של סולטנה התהפכו. היא רק בת 26, והיתה אמורה לסיים זה לא מכבר את לימודי האדריכלות, אבל במקום זאת, היא נלחמת בגבורה במחלתה.

"כבר תקופה ארוכה שהסרטן מנסה לעצור לי את החיים", אומרת סולטנה. "הסרטן עצר לי את הלימודים, את השמחה, אבל לא אתן לו לעצור לי את החיים. קמתי בוקר אחד והראש כאב לי כל כך חזק, עד שבקושי יכולתי לנשום. לא חלמתי לרגע שלאחר בדיקות והדמיה, הרופאים יגידו לי שיש לי סרטן מוח, גידול אלים ונדיר בראש בדרגה 4. כששמעתי את הבשורה, שאלתי את הרופא אם יש לסרטן הזה גם דרגה 5 או 6, אבל אין.

"בבת אחת, מהמקום הכי גבוה ושמח בחיים שלי, מצאתי את עצמי לילות וימים בבית החולים. החיים נעצרו בבת אחת. עברתי ניתוח כריתת גידול ואחריו סדרת הקרנות פרוטונים. איבדתי את השיער שלי, איבדתי את השמחה שלי, איבדתי את הצחוק, אבל לא את האמונה בשם, שרק הלכה והתחזקה.

"לא נשברתי, חיפשתי את הסיכוי שלי לחיות"

"מאוד קשה לי לראות את המשפחה שלי כואבת בגלל מצבי. בן הזוג שלי מחזיק לי את היד ואני מפגינה כוח. אני כל יום מתפללת שהסרטן הזה יצא ממני. אחרי כל סדרת טיפולים והקרנות שעברתי, הרופאים בארץ הודיעו לי שהם כבר לא יכולים לעזור. אין להם מה להציע, הסרטן מתקדם ואין להם דרך לטפל בי. אבל לא נשברתי, חיפשתי את הסיכוי שלי לחיות".

כעת, המוצא האחרון שעשוי להציל את חייה של שאנון הוא טיפול חדשני שניתן לקבל רק בארצות הברית. מדובר בטיפול פוסט-פרוטונים, שמטפל בגנים הסרטניים הספציפיים.

"אחרי התייעצויות עם בכירי הרופאים בעולם", מספרת סולטנה, "מצאנו מרכז סרטן מוח בלוס אנג'לס המתמחה בסוג הסרטן שתקף אותי. הם מציעים טיפול חדשני שישלב ניתוח נוסף שיכול להסיר ממני את כל הגידול מהראש. הם מציעים לי סיכוי לחיות, פשוט להציל אותי".

אלא שמדובר בטיפול יקר מאוד ומשפחתה כבר לא יכולה לעמוד בעלויות.

"כששמעתי את עלות המסע והטיפולים, הגוף שלי פשוט רעד", אומרת סולטנה. "מדובר במיליוני שקלים שהם הסיכוי היחיד שלי לחיות. אני לא הולכת לוותר על החיים שלי ובטח לא בגלל כסף.

"אני ומשפחתי תמיד נתנו לזולת, מעולם לא ביקשנו דבר. אבל, עכשיו אין לי ברירה אחרת ואני חייבת עזרה. אני יוצאת למסע של חיי - למלחמה על חיי. אני רוצה להגשים חלום, לחיות ולבנות בית בישראל, להביא ילדים לעולם. כל יום שעובר מקטין את הסיכויים שלי לנצח את הסרטן. אני בטוחה שאפגוש הרבה אנשים טובים שיהיו חלק מהמסע שלי. בבקשה, כל תרומה, קטנה כגדולה, כל עזרה תסייע לי לחיות. מבטיחה לעדכן בניצחון שלי, אני רק צריכה את עזרתכם".

הבהרה: הקמפיין מיועד למימון כל ההוצאות שלא משולמות על ידי ביטוח רפואי. המשפחה בחרה לטוס לארה"ב אחרי קבלת מידע על רופאים בעלי ניסיון רב בתחום. בבית חולים בארה"ב המתמחה בסוג המחלה של שאנון ולתת לה את הטיפול הטוב ביותר שעשוי להציל את חייה. הטיפול הרפואי וכל המסע אינו כלול בסל התרופות. כל התרומות לטובת מסע להצלת שאנון לרבות הוצאות לטיסה לטיפולים. לסיוע כלכלי. תרופות. נסיעות. שכירות. ו/או כל צורך אחר לסייע במאבק ובמסע להצלת שאנון. במידה ולאחר סיום הטיפולים נותרו כספים, אזי יתרת התרומות יעברו לטובת ילדים חולי סרטן, למקרים דומים ולפעילות העמותה למענם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

רוצים לעזור לשאנון?

תרומות יתקבלו בברכה - כאן

צרו קשר עם עמותת להושיט יד בטלפון: 03-9090882 או במייל: info@l-yad.org לאתר העמותה - לחצו כאן. מספר עמותה: 580457232 למשלוח צ'ק: עמותת להושיט יד עבור שאנון, מרכז רימון, ת.ד.80 אלעד. העברה בנקאית: להושיט יד עבור שאנון, בנק הפועלים סניף 772 חשבון 489173

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully