וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,700 אורחים ונציגים מ-32 מדינות: כנס החדשנות הרפואי שמחזק את החוסן הישראלי

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 8:52

איגוד התעשיות המתקדמות ה-IATI פתח את הכנס הבינלאומי לחדשנות בתעשיות מדעי החיים והטכנולוגיות הרפואיות בירושלים. בכנס יוצגו סטארטאפים ופיתוחים ישראלים שכבר משפיעים על מיליונים ברחבי העולם

יעקב מיכלין, קרין מאיר רובינשטין, שגריר סין בישראל.. ברונו שרביט,
יעקב מיכלין, קרין מאיר רובינשטין, שגריר סין בישראל./ברונו שרביט

אתמול (שלישי) איגוד התעשיות המתקדמות ה-IATI פתח את הכנס הבינלאומי לחדשנות בתעשיות מדעי החיים והטכנולוגיות הרפואיות ה-MIXiii Health-Tech.IL שמביא לירושלים, בנייני האומה, נציגים מ-32 מדינות, משקיעים וכ-1,700 משתתפים כדי לצפות ולהכיר מקרוב סטארטאפים ופיתוחים ישראלים - טכנולוגיות רפואיות שבפיתוח, כבר עובדות ומשפיעות על מיליונים ברחבי העולם.

סגנית השגריר האמריקאי בישראל סטפני ל. האלט פתחה את הכנס: "מערכת הבריאות הישראלית, עומדת בפני אתגרים במיוחד אחרי ה-7 באוקטובר והכנס היום הוא הזדמנות טובה לעבוד יחד בדרך מהפכנית, לשתף אינפורמציה, להציג מכשור רפואי חדש לעולם. ארה"ב וישראל יכולות לשתף פעולה בעבודה משותפת תוך חדשנות ויחד להמשיך להגיע להישגים גדולים. מצידו של הנשיא ביידן התומך בתעשיית הביוטכנולוגיה, אנו נותנים דגש מיוחד לרפואה ולעולם החלל".

פרופ' רן בליצר, סמנכ"ל וראש מערך החדשנות בכללית אמר כי "גם היום, מול כל האתגרים, מערכת הבריאות בישראל ואקוסיסטם הסטארטאפים המקומי ממשיך להיות מגדלור בוהק של חדשנות בבריאות לעולם. כך, אנחנו עדיין בין הארגונים הבודדים בעולם העושים שימוש נרחב בבינה מלאכותית לשיפור איכות הטיפול והשירות, באלפי מרפאות ובתי חולים, מדי יום, פיתוחים מקומיים שלנו וממקורות התעשייה המקומית".

סגנית השגריר האמריקאי סטפלני ל האלט וקרין מאיר רובינשטין. ברונו שרביט,
סגנית השגריר האמריקאי סטפלני ל האלט וקרין מאיר רובינשטין/ברונו שרביט

קרין מאיר רובינשטיין מנכ"לית ונשיאה האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI : "כנס ה-MIXiii Health-Tech.IL הוא הכנס הבינלאומי לחדשנות המוביל בישראל הממצב את ישראל כמובילה בתחום תעשיות מדעי החיים וטכנולוגיות הבריאות הדיגיטלית".

לדבריה, "ההמשכיות העסקית של תעשיית החדשנות בכלל ותעשיית מדעי החיים בתוכה, היא המשימה העיקרית של האיגוד על מנת לוודא שהתעשייה ממשיכה להיות קטר הצמיחה של המשק וגורם מרכזי להעלאת החוסן הלאומי של המדינה. אנחנו רואים חשיבות רבה לקיום הכנס בירושלים דווקא בימים מורכבים אלה, בהם זקוקה מדינת ישראל למיצוב וסיקור חיובי ברחבי העולם והחברות זקוקות להשקעות ושיתופי פעולה, אנחנו באיגוד רואים עצמנו כחדר הניתוח של התעשייה ואנו במשימה לעמוד באתגר לדאוג לתעשייה לפרוח ולחזק את המנוע המרכזי של התעשייה (ביוטכנולוגיה) בישראל".

יעקב מיכלין, דירקטור ומוביל מדעי החיים באיגוד התעשיות המתקדמות ה IATI ומנכ"ל חברת ביולייט העומד בראש הכנס הסביר כי "ההמשכיות העסקית של תעשיית החדשנות בכלל ותעשיית מדעי החיים, עומדת כעת בראש משימותינו, דווקא בימים בהם עלינו לתרום לחוסן הלאומי של המדינה. הכנס ממחיש את החדשנות וההישגים המרשימים של תעשיית מדעי החיים הישראלית ואת המשך העניין הרב של המשקיעים והחברות הזרות בתעשייה הישראלית".

הכנס מתמקד במיצוב ישראל כמעצמה טכנולוגית גלובלית בעולמות מדעי החיים. המפגשים בכנסים קודמים הביאו למאות חיבורים בין התעשייה הישראלית למשקיעים מהעולם, תוך חיבורים מקצועיים ועסקיים שהביאו לקידום התעשיות הישראליות בעולמות הביומד.

הכנס בהובלת איגוד התעשיות המתקדמות IATI ובשיתוף משרד ירושלים ומסורת ישראל, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים, רשות החדשנות ובתמיכת מכון הייצוא, משרד הכלכלה, משרד החוץ, משרד הבריאות והמשרד לחדשנות, מדע וטכנולוגיה. זו השנה השנייה שהכנס יופק על ידי קבוצת שטיר. נותני החסות לכנס הן חברות מובילות בתחומים מגוונים וממחישות את הרב-גוניות של הכנס ובכלל זה : Google, merck, Ferring, JNJ, Teva, HCW, Lumenis וגופים רבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully