וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון נותנת הצצה נדירה לשגרת האימונים שלה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 9:10

השחקנית בת ה-55 שמתחזקת גוף משגע בעבודה קשה העלתה סרטון לאינסגרם שהראה שגם לה לא תמיד יש חשק לאימונים. ובכל זאת - מה היא עושה כדי להיראות ככה?

ג'ניפר אניסטון חזרה לתסרוקת/מערכת וואלה!

ג'ניפר אניסטון שיתפה סרטון של עצמה באמצע שגרת אימונים באינסטגרם, וחשפה כיצד היא שומרת על מוטיבציה להשלים את הפעילות הגופנית שלה, גם כשלא תמיד בא לה.

בסרטון ניתן לראות את בת ה-55 מתאמנת עם דני קולמן, מאמן אישי של חברת הכושר הפונקציונלי Pvolve, שאניסטון הצטרפה אליה רשמית ב-2021 כדי לעזור לה לשמור על פעילות במהלך לוחות הזמנים העמוסים שלה.

"אוי אלוהים... אתם מכירים את הימים האלה שבהם אתה פשוט לא רוצה לעשות את זה? אתה פשוט חייב לעשות את זה", אמרה השחקנית האמריקאית, שהתפרסמה בתור רייצ'ל גרין בסיטקום המצליח Friends.

אניסטון ידועה באימונים הנמרצים שלה, חמש פעמים בשבוע. אבל זו הייתה פציעה בגב שעודדה אותה "לאמן מחדש" את המוח שלה ואת הגישה לכושר - ש"התפתח לחלוטין עם השנים", אמרה במהלך ראיון לווג הבריטי. "אני בכושר טוב יותר ממה שהייתי בשנות ה-20 לחיי. אני מרגישה טוב יותר בנפש, בגוף וברוח. הכל 100%", אמרה אניסטון.

אז מה אניסטון עשתה בסרטון האימון האחרון שלה, ואילו יתרונות יכולים להיות לשגרה הזו על הגוף?

לדברי ג'יימס בר, מאמן אישי ב-Fitness First, שהתראיין לאינדיפנדנט הבריטי נראה כי אניסטון עושה תערובת של תרגילים מבוססי משקל גוף ותרגילים מורכבים, הכוללים לחיצות, תנועות טיפוס הרים עם סליידרים מיוחדים והארכת רגליים עם משקולות קרסול.

"משקל גוף, או קליסטניקס, הוא סוג של פעילות גופנית הכוללת שימוש במשקל הגוף שלך להתנגדות", אמר בר. "זה נעשה כדי לעזור לפתח כוח, גמישות וסיבולת. זה קשור לתרגילי משקל גוף, שיכולים להיות בין היתר תרגילים כמו שכיבות סמיכה, משיכות, כפיפות בטן ומגוון תרגילי בטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully