וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו ביי ביי לטבעות בשיניים: הכירו את יישור השיניים השקוף

בשיתוף zap doctors

28.2.2024 / 6:03

טיפולי אורתודונטיה מתקדמים אשר מבוססים על קשתיות שקופות הפכו ללהיט בקרב מטופלים רבים בשנים האחרונות, ולא בכדי. ד"ר בועז צור, מומחה מוביל בתחום האורתודונטיה, מסביר הכול על התהליך

אישה צעירה אצל רופא שיניים. ShutterStock
הכירו: שיטת טיפול אורתודנטית חדשנית/ShutterStock

יישור שיניים שקוף הוא שיטת טיפול אורתודנטית חדשנית המבוססת על שימוש בקשתיות שקופות וכמעט בלתי נראות. בניגוד לשיטות מסורתיות העושות שימוש בקוביות מתכת, או קוביות שקופות, הקשתיות השקופות יוצרות מראה אסתטי ובלתי מורגש כמעט לחלוטין. הן מיוצרות בהתאמה אישית עבור כל מטופל באמצעות טכנולוגיית הדמיה תלת-ממדית מתקדמת של הפה, המאפשרת תכנון מדויק של תוכנית הטיפול. הקשתיות מונחות על השיניים ומופעלות באופן הדרגתי כדי להזיז את השיניים למיקום הרצוי. הן יוצרות כוח קל ורציף יותר מאשר שיטות אחרות, מה שתורם לנוחות המטופל. כמו כן, התהליך כולו מבוקר ומתוכנן היטב מראש באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת. שיטה זו נחשבת לפריצת דרך משמעותית בתחום האורתודנטיה המודרנית.

ספר לנו קצת על השיטה.

"טכניקות הטיפול השקופות פותחו במקור עבור מבוגרים שרצו טיפול בלתי נראה במידת האפשר ובה בעת גם מבוקר ויעיל, אומר ד"ר בועז צור, "התבססנו על טכנולוגיות מתקדמות של הדמיות תלת-מימדיות של השיניים, המייצרות עבורנו תוכניות טיפול מדויקות".

מהם היתרונות של השיטה?

"לטכניקה השקופה מספר יתרונות", אומר ד"ר צור. "ראשית, האסתטיקה - הקשתיות כמעט שקופות ובלתי ניכרות. שנית, אפשר לחזות מראש במדויק את תוצאות הטיפול ולהתאים באופן אישי את מספר הקשתיות וקצב ההתקדמות. שלישית, הטיפול נוח יותר למטופל, עם פחות כאבים פחות עזרות ראשונות, וכמובן שאין נפילת קוביות".

האם השיטה מתאימה גם לילדים?

"בחמש השנים האחרונות הצלחנו לפתח טכנולוגיות מותאמות לילדים מגיל 8 ומעלה", אומר ד"ר צור בגאווה. "המכשיר החדשני מאפשר טיפול בו-זמני הן בשיניים והן בלסתות, בניגוד לשיטות המסורתיות". ד"ר צור מוסיף כי "הדרישה לטיפולים אסתטיים בקרב ילדים הולכת וגדלה, ואנו שמחים שיכולים לספק מענה הולם".

פנו לד"ר בועז צור באמצעות ZAP דוקטורס

הכתבה באדיבות ZAP דוקטורס

ד"ר בועז צור. יח"צ,
ד"ר בועז צור/יח"צ

מה משך הזמן של הטיפול בדרך כלל?

"במקרים של טיפול מלא בבעיות מורכבות, התהליך אורך כשנה וחצי בממוצע, הן למבוגרים והן לילדים. אך לתיקונים קלים יותר הטיפול יכול להימשך חצי שנה בלבד".

האם השיטה נוחה יותר למטופל?

ד"ר צור משיב: "הטיפול נוח הרבה יותר מהשיטה המסורתית עם קוביות. תקופת ההסתגלות קצרה יותר ויש הרבה פחות כאבים וצורך בטיפולי עזרה ראשונה".

בשורה התחתונה, הטכנולוגיה החדשנית של טיפולי האורתודונטיה בשיטה השקופה ללא ספק מהפכנית, אך מחייבת הבנה של היתרונות והחסרונות ושיתוף פעולה מלא מצד המטופל. עם זאת, היא מציעה אפשרויות טיפול מדויקות ואסתטיות יותר, הן למבוגרים והן לילדים. ייתכן שבעתיד נראה יישומים נוספים של טכנולוגיה מתקדמת זו בתחום האורתודונטיה.

ד"ר בועז צור. מומחה ליישור שיניים - אורתודונטיה, הפלמ"ח 21, ירושלים. 072-3219374

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בשיתוף zap doctors
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully