וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול שיניים מותאם לקשישים בפתח תקווה

בשיתוף ד"ר רון גולן

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 13:49

בעולם בו איכות החיים נשארת חשובה בכל גיל, טיפול שיניים לקשישים מקבל תשומת לב מיוחדת

אישה מבוגרת במהלך טיפול שיניים. freepik,
גיל מבוגר מביא איתו אתגרים רבים, וביניהם גם הצורך בשיניים תותבות/freepik

גיל מבוגר מביא איתו אתגרים רבים, וביניהם גם הצורך בשיניים תותבות, המאפשרות שמירה על פונקציונליות ואיכות חיים. להתאמת התותבות המדויקת, נדרשת פנייה למרפאת שיניים בעלת ניסיון בטיפולי שיניים לקשישים.

התאמה מדויקת של תותבות

במרפאות מומחות, תעברו מדידות והתאמות של סט התותבות החדש, כדי להבטיח נוחות מקסימלית ותפקוד אופטימלי. כיום, קיימת האפשרות להתאים שיניים תותבות חלקיות, עבור הלסת התחתונה או העליונה בלבד, לפי הצורך.

טיפול שיניים לקשישים בבית

עבור קשישים שמתקשים להגיע למרפאה, קיים שירות טיפול שיניים בבית. חשוב לדעת שלא כל הטיפולים אפשריים במסגרת זו, אך היא מספקת פתרון למגוון רחב של צרכים ומאפשרת לקשישים להישאר בריאים מבלי לעזוב את סביבתם המוכרת

טיפולי שיניים מסובסדים לקשישים

בישראל, קשישים בגיל 75 ומעלה זכאים למספר טיפולי שיניים חשובים מטעם הקופות החולים. טיפולים אלו כוללים בדיקות תקופתיות, טיפולי שורש, עקירות ועוד, תוך מתן שירות אישי ומתאים לכל מטופל.

בחירת רופא שיניים לקשישים

בחירת רופא השיניים הנכון היא מרכיב קריטי בהצלחת הטיפול. מומלץ לבחור במרפאה וברופא עם ניסיון רב בטיפול בקשישים, אשר מתעדכנים באופן קבוע בחידושים בתחום ומספקים שירות אדיב, מקצועי ורגיש.

רופא שיניים לקשישים בפתח תקווה

אם אתם בחיפוש אחר רופא שיניים בפתח תקווה המתמחה בטיפול שיניים לקשישים, מרפאתו של ד"ר רון גולן מציעה מענה מקצועי ומותאם. המרפאה מספקת טיפולי שיניים רבים ומגוונים, בהם התאמת תותבות וטיפולים ספציפיים המתאימים לאוכלוסייה המבוגרת, בכבוד וברגישות, תוך שימת דגש על שיפור איכות חייהם של המטופלים.

בשיתוף ד"ר רון גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully