וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בישראל: מערכת חדשנית שחוסכת את זמן ההמתנה לרופאים

בשיתוף מאוחדת

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 11:19

מאוחדת השיקה מערכת חדשנית שתאפשר למבוטחי הקופה לקצר את זמני ההמתנה לרופאים מומחים. המבוטחים יוכלו לבחור את העדפותיהם והמערכת תדע אילו תורים להציע ואף למלא חלונות זמן של תורים שבוטלו. מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן: "מדובר במהפכה שירותית"

בווידאו: המערכת החדשנית של מאוחדת/עריכה: זיו שטיינר

מאוחדת השיקה מערכת חדשנית וראשונה מסוגה במערכת הבריאות, שתסייע ללקוחות הקופה לקצר משמעותית את זמני ההמתנה לרופאים מומחים, ולוודא שכל התורים מומשו - גם במקרים של ביטולים ברגע האחרון. המערכת מבוססת על אלגוריתם חכם המאתר תורים שבוטלו ומציע אותם באופן יזום ללקוחות, בהתאם להעדפותיהם האישיות, לרבות תחום התמחות ומרחק אותו הם מוכנים לנסוע.

זמני המתנה ארוכים - בעיה אקוטית במערכת הבריאות

זמן ההמתנה הארוך לתורים לרופאים מומחים היא אחת הבעיות המרכזיות במערכת הבריאות בישראל. זמנים אלו ידועים כמאתגרים במיוחד במקצועות כמו עור, אורתופדיה, נשים, אף אוזן גרון ועיניים, ובפריפריה הבעיה אף חמורה יותר. כאן בדיוק נכנס לתמונה "נוח" - העוזר הדיגיטלי האישי שלי".

בזמן קביעת תור לרופא באתר או באפליקציה, מערכת זימון התורים של מאוחדת מאפשרת להירשם לשירות של "נוח", להגדיר את ההעדפות הרצויות - רופא מסוים, קביעת תור בעיר המגורים או הרחבה לערים סמוכות ועוד. "נוח" יסרוק את המערכת באופן רציף, יאתר במערכת תורים שבוטלו, ויתריע כאשר יתפנה תור קרוב יותר לרופא שהמטופל בחר, בהתאם להעדפות שהוגדרו.

עדי, מבוטחת מאוחדת המתגוררת בנס ציונה, התנסתה במערכת זימון התורים החדשה והצליחה להקדים את התור לרופא מומחה "התור הפנוי הקרוב לאורתופד היה בעוד שמונה שבועות, אבל הייתי זקוקה לתור קרוב יותר בגלל כאבי הגב מהם אני סובלת. נרשמתי לשירות של "נוח" וביקשתי לקבל עדכונים על תורים שמתפנים במועד קרוב יותר לאורתופד בערים הקרובות אליי - מודיעין, רחובות, ראשון לציון, חולון ובת ים. כעבור יומיים קיבלתי הודעה כי התפנה תור במודיעין לעוד שבועיים, והצלחתי להקדים את התור שלי ביעילות ובקלות", מספרת עדי.

מהפכה שירותית לאחד האתגרים הגדולים של מערכת הבריאות

"זמני ההמתנה יתקצרו משמעותית, ובמקביל נמנע מצב בו רופא יושב במרפאה ללא מטופלים", מסביר מנכ"ל מאוחדת, עוזי ביתן. "מדובר במהפכה שירותית שמאפשרת לנו לתת מענה מדויק לאחד האתגרים הכי גדולים שניצבים בפני מערכת הבריאות".

"התורים מתפנים במערכת לאחר שהמטופל מבטל אותם ביוזמתו, או לאחר שאנחנו שולחים לו הודעת סמס ברגע שהמערכת מזהה שהוא כבר ביקר אצל הרופא שקבע אליו תור, או אצל רופא בעל מומחיות זהה, ושואלים אותו אם הוא עדיין זקוק לתור שקבע או שניתן לבטל אותו", מסביר ביתן. כך המערכת החדשה תורמת לניצול יעיל יותר של משאבים רפואיים. אם בעבר תורים שבוטלו היו הולכים לאיבוד, כעת "נוח" יאתר אותם ויאפשר למלא אותם במהירות עם מטופלים אחרים הממתינים לתור.

בוט התורים של מאוחדת. יח"צ,
נוח - העוזר הדיגיטלי האישי שלכם/יח"צ
בוט התורים של מאוחדת. יח"צ,
נוח - העוזר הדיגיטלי האישי שלכם/יח"צ

המספרים

"בשבוע אחד בלבד יצרנו קשר עם 12,600 לקוחות שכבר ביקרו אצל הרופא ו-4,700 מהם אישרו לנו שהם לא מתכוונים להגיע לתור שקבעו ושניתן לבטל אותו. את 4,700 התורים שהתפנו, נוכל להציע לכל מי שנרשם למערכת זימון התורים וביקש להקדים את התור שנקבע, ובכך למקסם את המשאב הרפואי ולשפר משמעותית את השירות שהלקוחות שלנו מקבלים", מסכם ביטן.

"נוח - העוזר הדיגיטלי האישי שלי", מערכת זימון התורים החדשה של מאוחדת, היא בשורה משמעותית למערכת הבריאות בישראל. היא צפויה לקצר משמעותית את זמני ההמתנה לרופאים, לשפר את ניצול המשאבים הרפואיים ולספק ללקוחות שירות טוב יותר

בשיתוף מאוחדת
  • עוד באותו נושא:
  • מאוחדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully