וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: עד כמה באמת חשובים מדרסים לכאבי גב וברכיים?

בשיתוף zap doctors

15.2.2024 / 6:03

המדרסים הם אביזר אורתופדי בעל יתרונות רבים, אך מה צריך כדי להתאים לכל לקוח את המדרס שיתאים לו בדיוק ויימנע כאבי רגליים וגב?

התאמת מדרסים. ShutterStock
אם אתם סובלים מכאבי גב והכאבים מתגברים בזמן עמידה על הרגליים, זה יכול לקרות עקב שימוש בהנעלה רדודה ולא איכותית/ShutterStock

כל אדם, בשלב כזה או אחר בחייו, יסבול מכאבים בכף הרגל. על מנת להתמודד עם כאבים אלו, ישנו פתרון והוא המדרסים. מדובר באביזר אורתופדי הממוקם בתוך הנעל ומסייע בתמיכה בכף הרגל וביציבות הגוף. מדרסים בהתאמה אישית מיוצרים במיוחד עבור כף רגלו של המטופל לאחר אבחון מקצועי, והם מציעים מגוון רחב של יתרונות כמו שיפור היציבה וההליכה: מדרסים בהתאמה אישית מסייעים להחזיר את כף הרגל למנחה הטבעי שלה, ובכך לשפר את היציבה וההליכה. בנוסף הם מסייעים בהפחתת כאבים בכף הרגל, בגב, בברכיים ובאגן וכמו כן, מסייעים בשיפור ביצועים ספורטיביים.

בכל נעל מומלץ ללבוש מדרס מתאים מאחר ומדובר באביזר אורתופדי המוכנס לתוך הנעל במקום רפידת הנעל. המדרס מקנה לכף הרגל תמיכה, פיזור עומסים וייצוב מנח הגוף. עבור מי שלא מבין כל כך בתחום, רכישת מדרסים אורתופדים עלולה להיות משימה קשה ומאתגרת. לכן, ריכזנו עבורכם את המידע הרלוונטי אשר יאפשר לכם לדלג מעל המכשולים הרבים הצפויים לכם בדרך להתאמת המדרסים הנכונים ביותר.

מי צריך מדרסים?

אנשים הסובלים מכאבים בכפות הרגליים או כאלה שיש להם כאבים באזור הגב והברכיים, והם חושבים שזה קשור לכף הרגל. כמו כן, אם אתם סובלים מכאבי גב והכאבים מתגברים בזמן עמידה על הרגליים, זה יכול לקרות עקב שימוש בהנעלה רדודה ולא איכותית. מצד שני, בנעל ספורט טובה הכאבים נעלמים אז אפשר להניח שיש קשר בין כאבי הגב לכפות הרגליים.

מה צריך לעשות?

אנשים הסובלים מבעיות מסוג זה ומתקשים להתגבר עליהם, צריכים לפנות למומחה. החל מדורבן עקשן ועד כאבי גב כרוניים וכדומה - זה המקום לשלם יותר וללכת למומחה. כאשר הולכים לבחור יועץ בתחום, מומלץ לחשוב טוב לפני שהולכים ליצרן מדרסים. צריך להבין שאם רכשת מדרסים במקום מסוים כדי לפתור את הבעיה שלך והיא לא נפתרה, אם זה בגלל חוסר מקצועיות או גישה אחרת, יתכן שבמקום אחר כן יצליחו לפתור אותה. מדרסים לעיתים הם הפתרון היחיד לחלק מאנשים כדי לשפר את איכות חייהם ועל מנת להתאים מדרסים צריך לערוך בדיקה מסודרת אשר אורכת 30-60 דקות, לכן חשוב לתאם תור מראש.

פנייה לחברת מיקי אורטופדיה באתר ZAP דוקטורס

הכתבה באדיבות ZAP דוקטורס

אישה עם מדרסים. ShutterStock
קיימים סוגים רבים ושונים של מדרסים בהתאמה אישית, כאשר כל סוג מיועד לטיפול בבעיה אורתופדית ספציפית/ShutterStock

מה הם סוגי המדרסים?

קיימים סוגים רבים ושונים של מדרסים בהתאמה אישית, כאשר כל סוג מיועד לטיפול בבעיה אורתופדית ספציפית. סוגי המדרסים הנפוצים ביותר כוללים: מדרסים פונקציונליים אשר מיועדים לטיפול בבעיות אורתופדיות שכיחות, כגון פלטפוס, קשת גבוהה, דורבן ועוד. ישנם גם מדרסים ספורטיביים אשר מיועדים לספורטאים והם מעניקים תמיכה מקסימלית לכף הרגל במהלך פעילות גופנית. גם ילדים הסובלים מבעיות אורתופדיות, יכולים ליהנות מ-מדרס מותאם, אשר יסייע להם לפתח את כף הרגל בצורה נכונה.

התאמת המדרסים מתחילה באבחון מקצועי של כף הרגל. במהלך האבחון, המומחה יבדוק את מבנה כף הרגל, את דפוס ההליכה והתנועה, וכן את ההיסטוריה הרפואית של המטופל. לאחר האבחון, הוא יבחר את סוג המדרס המתאים ביותר למטופל ויצור את המדרס בהתאם לממצאי האבחון.

שירות, ייצור פרטי ואחריות

מיקי אורתופדיה בע''מ, מציעה שירות ייחודי באמצעות ייצור פרטי ואחריות רחבה למדרסים. שלא כמו חנויות רבות אחרות, מיקי אורתופדיה, מתגאה בצוות קטן ואיכותי של טכנאים מיומנים במיוחד, בעלי הסמכה של משרד הבריאות ולשכת העבודה ובעלי מומחיות ללא תחרות בייצור ציוד אורתופדי איכותי, אשר מעניקים טיפול מותאם אישית. אנשי הצוות במקום הם בעלי הבנה יוצאת דופן בתחום רפואת כף הרגל ובכך מקנים פתרונות יצירתיים בעזרת מדרסים לבעיות כף רגל מורכבות שבעבר היו נחשבות לבעיות בלתי פתירות.

במהלך הייעוץ הראשוני, שאינו כרוך בתשלום, נבדקים היטב הצרכים והמטופלים זוכים להסבר מקיף על המדרסים. מה שמייחד את מיקי אורתופדיה הוא היכולת להציע פתרונות מותאמים אישית ובכך לתת מענה לבעיה הייחודית שיש למטופל. בנוסף, אותו איש הצוות שפוגש את המטופל בפעם הראשונה, הוא זה שילווה אותו לכל אורך הדרך, החל מהבדיקה הראשונה ועד הכנת המדרס והתאמתו.

מיקי אורטופדי בע"מ, הנרייטה סולד 25, תל אביב, 03-6961120

miciorto@yahoo.com

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully