וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמשת האנשים האלה יש כוחות על אמיתיים שמדענים לא מצליחים להסביר

14.2.2024 / 0:03

יש לא מעט אנשים שטוענים שיש להם כוחות על, אבל אלה שלפניכם הדהימו מומחים ביכולותיהם המדהימות להיות על אנושיים - בלי שנמצא הסבר מדעי לכוחות שלהם. מהנער שרואה בלי עיניים לאדם שלא אכל או שתה 70 שנה - הכירו את המוטאנטים האמיתיים

טריילר לדוקו של סטן לי Superhumans/A+E Networks

זה ידוע שהמדע לא מסוגל להסביר הכל - ואחת התופעות שהוא בהחלט מתקשה להסביר שייכת לאנשים שלפנינו, שנולדו או אימצו לעצמם כוחות על אמיתיים. האנשים האלה, שחלקם כבר לא איתנו, הדהימו מומחים מסביב לעולם שעד כה מנסים לפענח מה עומד מאחורי היכולות הבלתי נתפסות שלהם. ברשימת המוטאנטים תמצאו את הילדה בעלת ראיית הרנטגן, האיש שלא אכל או שתה 70 שנה והגבר שמכונה "איש הקרח" ומתקלח במים קופאים להנאתו.

רבים מהם התפרסמו ואפילו בנו לעצמם קריירות בזכות היכולות הבלתי רגילות שלהם. על אף שהנער שרואה ללא עיניים לא בחיים, יכולותיו נחקרות עד היום. גם האיש שלא ישן מזה 50 שנה סיקרן את החוקרים שניסו למצוא הסבר הגיוני לתופעה. חלקם גם פישלו, כמו במקרה של הילדה בעלת ראיית הרנטגן שנשבעה שמנחה תכנית הבוקר הבריטית חולה, אך בדיקות הראו שהוא בריא לגמרי. טוב, מותר להם לטעות לפעמים, גם הם בני אדם. סוג של. אז בואו להכיר אותם.

הילדה עם ראיית הרנטגן

נטשה דמקינה טענה שהיא יכולה לראות ישירות לתוך גופם של אנשים אחרים ולבצע אבחנות רפואיות. מגיל 10 היא מבצעת "סריקות" ברוסיה. היום היא בת 37, אולם לטענתה יש לה את הכוחות האלו מאז שהייתה ילדה. סרט תיעודי של ערוץ דיסקברי ציין מקרים בהם דמקינה זיהתה בהצלחה את כל השברים והמתכות בגופה של אישה שלאחרונה עברה תאונת דרכים.

מאז ינואר 2006 דמקינה עובדת במרכז לאבחון מיוחד שמטרתו המוצהרת היא לאבחן ולטפל במחלות בשיתוף פעולה עם "מומחים בעלי יכולות יוצאות דופן, מרפאים עממיים ואנשי מקצוע ברפואה המסורתית". עם זאת, מומחים רבים מפקפקים בטענותיה וביכולותיה. היא גם טעתה לא פעם, כך מתברר. בתקרית אחת היא אמרה לרופא הטלוויזיה של תכנית הבוקר הבריטית This Morning, כריס סטיל, שהוא סובל ממספר מצבים רפואיים, כולל אבנים בכליות, מחלה של כיס מרה וכבד ולבלב מוגדלים. הערכה רפואית שבוצעה מאוחר יותר קבעה כי הוא במצב בריאותי תקין ואינו סובל מאף אחת מהמחלות שזיהתה.

לסיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


עוד ב"אסור לפספס":
"האיש המלוכלך ביותר בעולם" מת חודשים ספורים לאחר שניקה את עצמו לראשונה

"מר עולם" משלם את המחיר: האיש החסון בתבל "מתקשה לעמוד על רגליו"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

איש הקרח

וים הוף הדהים את העולם במשך שנים בשל סובלנותו שוברת השיאים לטמפרטורות קרות. האב והפעלולן ההולנדי טיפס על הר הקילימנג'רו במכנסיים קצרים, שהה באמבט קרח במשך 112 דקות (ושבר בכך את שיא העולם. נכון להיום הוא מחזיק ביותר מעשרים שיאי עולם בתחום) וסיים חצי מרתון יחף בשלג, אבל הוא מתעב טמפרטורות קרות. הוא אמר ל-MailOnline: כשאנשים אומרים "הבחור הזה אוהב את הקור", אני אומר: "לא, אני שונא את זה!, אבל הכוחות הטיפוליים של הקור הם אדירים - ובגלל שהם אדירים, זו הסיבה שאני אוהב את זה".

הוף מייחס את הישגיו לטכניקת הנשימה שפיתח המבוססת על מדיטציה טיבטית, שמטרתה להיות בריאים, שמחים וחזקים יותר. לדבריו, זה חיוני לנקות את המוח ולא לחשוב על דבר לפני טיפול בקור. הוא הוסיף: "הגוף שלך נכנס למצב קרב או בריחה. אתה נכנס למצב הישרדותי". את יום הולדתו ה-63 הוא בילה ב-63 דקות של אמבטיה קרה כקרח והוסיף: "למען האמת, כשאני במים קפואים אני נהנה. יש לי שליטה מלאה על הגוף שלי ואני אוהב את זה".

ב-2012 שודר פרק בכיכובו של הוף בתוכנית טלוויזיה אמריקאית העוסקת בחקירת האמת מאחורי סיפורים שונים. הוא נבחן כנגד עובד של התוכנית בשם אוסטין, ששניהם התיישבו בתוך אמבטיות קרח. אוסטין ישב באמבט כעשרים דקות וחום גופו צנח ב-8 מעלות, בעוד חום גופו של הוף בזמן הזה וכן קצב לבו נותרו יציבים (חום גופו עמד על כ-37 מעלות). הוף הסביר את היכולת שלו לספוג ולשאת עומסי קור בכך שהוא מסוגל "להפעיל את התרמוסטט הפנימי שלו" באמצעות כוח המחשבה.

הנער שרואה בלי עיניים

בן אנדרווד מקליפורניה איבד את ראייתו בגלל מחלת הסרטן בגיל 3, אך עבר את שנות העשרה שלו ללא צורך במקל או בכלב נחייה. במקום זאת הוא הצליח לנווט בסביבתו רק באמצעות שמיעתו, כשהוא משמיע קולות נקישה עם פיו כדי ליצור הד שיעזור לו להתמצא בשטח. הוא ידע לזהות בניינים רק על פי הקולות ששמע והשמיע.

מדענים מעריכים שאובדן הראייה בגיל מוקדם עזר לו לפתח את שמיעת העל שלו. אחיו הצעיר, לדוגמא, כלל לא ידע שהוא עיוור מכיוון שהוא היה מסוגל ללכת בחופשיות, לשחק כדורסל ולרכב על אופניים בדומה לחבריהם.

לצערנו, אנדרווד נפטר בגיל 16 לאחר שהסרטן שלו חזר. מאז בוצע מחקר כדי לקבוע כיצד ניתן ללמד אנשים עיוורים אחרים 'להדהד' כפי שנהג לעשות בן.

האיש שלא אכל או שתה במשך 70 שנה

פרהלאד ג'אני טען שהוא לא שתה מים במשך יותר משבעה עשורים. הרופאים היו המומים כשצפו בו במשך יותר משבועיים (אי שם ב-2010) ולא ראו אותו אוכל או שותה אפילו פעם אחת. הוא נראה רק מגרגר מים ומתרחץ (כך שכמה טיפות מים ודאי גלשו פנימה), אבל הוא לא אכל או שתה דבר.

ג'נואי לא ביקר בשירותים במהלך הניסוי שנמשך 15 ימים, והרופאים אמרו לחדשות ABC כי מצב זה בדרך כלל יגרום לאדם להזדקק לדיאליזה. לא במקרה שלו.

לטענתו של פרהלד, שנולד באוגוסט 1929, בילדותו הלך להתבודד ביער, שם בירכה אותו האלה ומאז האכילה אותו דרך "צינור מיוחד" שיצרה, שהעביר את האוכל היישר אל פיו. בהמשך, הנזיר להתלבש בבגדי סארי נשיים אדומים, וכן לענוד תכשיטים ופרחים בשיער הארוך שגידל.

הנזיר, שזכה לעדת מעריצים ענקית עם השנים, הקים בשנות ה-70 מקדש (אשראם) במדינת הולדתו בגוג'ראט, והיה מקיץ מדי יום בשעה ארבע בבוקר ומבצע לאורך רוב היום מדיטציות שונות.

הוא מת בגיל 91 במאי 2020, כשהוא מוקף באלפי סוגדים ומעריצים.

מספר מחקרים נערכו על 'כוחות העל' שלו, כשאף אחד מהם לא הצליח למצוא מסקנה מספקת.

האיש שלא ישן 50 שנה

תאי נגוק טען שהוא לא ישן חמישה עשורים. בגיל 81 הוא אמר ליוטיובר דרו בינסקי שהוא לא יכול להבין מדוע הוא לא יכול לישון ואף פעם לא הרגיש עייפות, מה שהכשיל את הרופאים באיבחון בעייתו. אשתו הייתה מודאגת בתחילה מחוסר יכולתו לישון, אך אמרה שהם התרגלו למצב.

החקלאי ומגדל הדגים אומר שהוא יכול לישון כמה שעות בלילה אם הוא שותה מספיק יין אורז, אולם בדרך כלל הוא לא נרדם לדקה. Vietnamnet ציטט אותו באומרו: "זה מתסכל ומרגיז. איזו מחלה מוזרה. כשאני רואה אחרים ישנים, אני מקנא בהם. בלילות לאור ירח, אני בדרך כלל יוצא לנכש עשבים ולעבד את האדמה כי הישיבה בשקט היא בלתי נסבלת. זה מוזר שאני עובד כפול מאחרים, אבל החיים שלי עדיין לא כל כך משגשגים".

תיאוריה אחת על כך שהוא נשאר ער קשורה ללחימתו במלחמת וייטנאם, שם על פי הדיווחים נפצע בידו. רופאים מתארים את המצב כ"הפרעת דחק פוסט טראומטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully