וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שירדה 35 קילו. כך נראית כיום השחקנית שהעלתה שוב במשקל

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 10:54

גם כוכבים הוליוודים הם בני אדם, והם חווים אכזבות וכשלונות. רבל ווילסון חשפה שעלתה לאחרונה משקל רב - וזו הסיבה

אנחנו נוהגים לספר פה על סיפורי הצלחה של ירידה במשקל, אבל יש גם מהמורות בדרך: בפוסט באינסטגרם שעלה לאחרונה על ידי השחקנית רבל ווילסון היא שיתפה תמונות שלה נרגעת בג'קוזי על סירה. היא הזכירה בכיתוב כיצד לוח הזמנים הצפוף של העבודה שלה השפיע על בריאותה, וכתבה: "העבודה הקשה באמת גרמה לכך שבגלל כל הלחץ, עליתי 30 פאונד (14 ק"ג)". זה אחרי שהורידה בשנתיים האחרונות 35 קילוגרמים.

בעוד ווילסון התוודתה שהיא לא צריכה להרגיש "רע" לגבי השינוי במראה שלה, היא הודתה שזה עדיין גובה ממנה מחיר. "זה גורם לי להרגיש רע עם עצמי... זה לא צריך... אבל זה כן," היא כתבה, לפני שהסבירה מדוע לוח הזמנים של העבודה שלה היה כל כך עמוס לאחרונה.

"אני ממש גאה בעבודה שעשיתי סרטים חדשים ועל ספר הזיכרונות שלי, זה פשוט היה הרבה ואיבדתי את הפוקוס על אורח החיים הבריא שלי", אמרה. לאחר מכן פתחה את השיחה לעוקביה, ושאלה: "מישהו אחר עובר את אותו הדבר?"

להפתעתה, מעריצים רבים הצליחו להתייחס למאבקים הפנימיים שלה. "מותר לגוף שלך להיות נוח. המשיכי עם הבחירות הבריאותיות והכושר שלך, אבל אפשרי את השמחה והדברים הקטנים שעושים אותך מאושרת", כתבה אישה אחת. "בסופו של יום, המשקל והגוף שלך לא מגדירים אותך. נאהב אותך בכל משקל. "גם אני נאבקת בזה".

אדם אחר אמר: "כל כך נורמלי,רופא אמר לי פעם, 'אנחנו מתנודדים למעלה ולמטה בערך 10 ק"ג כל החיים שלנו, זה נורמלי', כששמעתי את זה, זה היה כל כך משחרר".

"ממש אני. הלחץ אכל והחזיר כל כך הרבה לאחר ירידה של קרוב ל-40 ק"ג. הבגדים ה'רזים' שלי לא מתאימים ואני עצוב", הוסיף אדם שלישי. "אני מקווה שכוח הרצון שלי יחזור לבעוט שוב ​​את התחת שלי להילוך. את לא לבד."

בינתיים, אחרים הבטיחו לשחקן שאהבתם ותמיכתם אינם מותנים במראה שלה.

"זה קשה! כולם גאים בך, אבל כבר אהבנו אותך, לא? לא משנה באיזה גודל, את עדיין יפה ומצחיקה", כתב אדם אחד, בעוד משתמש אחר באינסטגרם ציין: "כולם מרגישים אותו דבר ולאף אחד לא אכפת... אני אוהב כל סרט שאת נמצאת בו".

רבל ווילסון. אינסטגרם, צילום מסך
רבל ווילסון אחרי המהפך של שנת 2021/צילום מסך, אינסטגרם

מאז שהיא הכריזה על 2020 כ"שנת הבריאות" שלה, וילסון הייתה פתוחה עם מעריצים בנוגע למסע הבריאות המתמשך שלה. ב-2021 חשפה ווילסון שהחלטתה להתחיל בדיאטה ובמשטר כושר חדש נבעה בחלקה משיפור סיכוייה להיכנס להריון, לאחר שאובחנה בעבר עם תסמונת שחלות פוליציסטיות (PCOS).

ווילסון גם דיברה בגילוי לב על יחס שונה של אנשים מאז שירדה במשקל, כמו להחזיק דלתות פתוחות עבורה או לשאת את המצרכים שלה. "אני אוהבת לחשוב שנראיתי טוב בכל הגדלים וכל הדברים ותמיד הייתי די בטוחה בעצמי. אז זה לא היה כאילו לא הייתי בטוחה בעצמי ואז עכשיו אני, כאילו, סופר בטוחה בעצמי", אמרה במהלך הופעה ב-The Morning Crew.

"אני חושבת שמה שבאמת מעניין אותי הוא איך אנשים אחרים מתייחסים אליך. לפעמים בהיותך גדול יותר, אנשים לא בהכרח הסתכלו עליך פעמיים. ועכשיו, כשאני במצב טוב, כאילו, אנשים מציעים לשאת את המצרכים שלי למכונית ולהחזיק דלתות פתוחות עבורך. הייתי כמו, 'האם זה מה שאנשים אחרים חוו כל הזמן?'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully