וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראית בת 40" - מה קרה לפנים של קיילי ג'נר?

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 11:50

אחרי לא מעט פעולות כירורגיות, בוטוקס וחומרים שונים, המיליארדרית בת ה-26 נראית מבוגרת מגילה. איך זה קורה? רופאת עור מסבירה

קיילי ג'נר/אינסטגרם

האחיות קרדשיאן הן אולי הנשים המפורסמות בעולם וככאלה כל שינוי במראה שלהן, ויש הרבה כאלה, זוכה לכותרות. הפעם על המוקד - האחות הקטנה והמיליארדרית קיילי ג'נר. בסוף השבוע האחרון השתתפה ג'נר בת ה-26 בתצוגת האופנה של ז'אן פול גוטייה בפריז, אביב/קיץ 2024, והמראה שלה גרם לאינטרנט להשתגע. אבל לא מהסיבות שאתם חושבים.

הקריאות ברשתות החברתיות טענו כי הצעירה נראית בת 40, למרות גילה האמיתי, אחרים כתבו כי "אנחנו רואים בזמן אמת מה עושה שימוש לא נכון בחומרי מילוי לטווח ארוך ככל שאתם מזדקנים". ובכן, הטרולים של האינטרנט כנראה לא טועים הפעם.

קיילי ג'נר בתצוגת אופנה של ג'אן פול גוטייה. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי ג'נר בתצוגת אופנה של ג'אן פול גוטייה/צילום מסך, אינסטגרם

"אם מסתכלים על תמונות של קיילי לפני עשור רואים שמבנה הפנים שונה לחלוטין מזה של היום", מסבירה ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור. "בעבר הפנים שלה היו הרבה יותר מלאות גם בחלק העליון של הלחיים וגם בשקעי הלחיים. המראה העגול הזה המלא יותר מאפיין מראה צעיר. ככל שאנחנו מתבגרים יש הפחתה משמעותית בשומן שיש בפנים ולכן משתמשים בחומרים מילוי לשחזור הנפח הזה. מילת המפתח בטיפולים הללו היא שמירה על פרופורציה נכונה. ברגע שמשנים אל הפרופרציה הנכונה של מבנה הפנים - מתקבל מבנה מוזר שהעין מפרשת אותו כזקן או ביזארי".

לדבריה, מה שקרה אצל קיילי נובע ככל הנראה בגלל ירידה מוגזמת במשקל או בגלל טיפולים כמו שאיבת שומן. "ניתן לראות כי יש לה הרבה פחות שומן בחלק התחתון של הלחיים ומנגד הרבה יותר מדי חומר מילוי בחלק המרכזי והעליון של הפנים, מה שיצר פרופרציה לא נכונה של הפנים, ובמילים אחרות פרופרציה של אישה בוגרת בהרבה מגילה".

"כמו כן עודף הנפח המוזר (קב הזרקות במיקום לא מוצלח) גרמו לה למעין תפיחות מוגזמת באיזור שמתחת לעיניים מה שבדרך כלל קורה בנשים מבוגרות יותר עם תהליך ההתבגרות, ובטח לא קורה בגיל 26 לאדם בריא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

איך עושים את זה נכון?

"בטיפולים הללו מילת המפתח היא פרופרציה והרמוניה. ואיך עושים את זה? מנסים לדבוק כמה שיותר בקווי המתאר הבסיסיים של הפנים ועם זה לעשות את השינויים. ככה מצליחים להעניק מראה משופר - גם בצעירים שרוצים לשפר ולא רק לטפל בסממני הזמן. חשוב להבין שלכל אחד יש מבנה אנטומי שונה של הפנים, מבנה שונה של עצמות, פיזור קצת שונה של השומן בפנים וכו. נסיון להתעלם מזה לחלוטין ייצר מראה מוזר שהעין תפרש כמבוגר".

ניתן לעשות טיפולים כאלה במטרה לחדד, לשפר ולשדרג - אבל הם צריכים להיות מאוד עדינים ומאוד מותאמים לתווי הפנים הבסיסיים - זה מה שהופך רופא לרופא מעולה - השילוב הזה בין חומר נכון לעין אסתטית שלא מוכנה להכנע ללחץ המטופל, ולייצר מה שהוא רוצה, אלא לשכנע אותו לדבוק בתווי במתאר הספציפיים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully