וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשים כרית איפה?! הטיפ הכי טוב לשנת לילה מעולה

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 8:55

מי שהייתה בהריון כבר כנראה עשתה את זה לתקופה של כמה חודשים, אבל האמת היא שההרגל הזה טוב לכולם. הנה הסיבה שכדאי שתשיגו כרית גם לרגליים שלכם

איריס קול מראיינת את פרופ' ריבי טאומן בנושא הפרעות שינה - גורמים וטיפול/מערכת וואלה

אדם ממוצע מבלה 26 שנים במיטה, וזה די מפתיע לדעת שלמרות הזמן הזה אנחנו עושים לא מעט טעויות שמפריעות לנו לנוח היטב. בין אם אתם שוכבים על הגב, הצד או על הבטן, לכל אחד יש את הדרך הספציפית שלו להרגיש נוח במיטה, אבל מומחי שינה ב-Happy Beds טוענים שאנחנו משתמשים בכריות שלנו לא נכון, כך מפרסמים במירור הבריטי.

אם אתם משתמשים בכרית שלכם פשוט כדי להניח עליה את הראש, המומחים ממליצים לאנשים לנסות ולהשתמש בכרית נוספת בין הרגליים - מה שיכול לתת את תנוחת השינה הטובה ביותר ולהעניק שורה שלמה של יתרונות בריאותיים.

סידור כרית במיטה. By Syda Productions, ShutterStock
סידור כרית במיטה/ShutterStock, By Syda Productions

מומחי השינה של Happy Beds טוענים כי שינה עם כרית בין הרגליים יכולה להפחית כאבי גב, למנוע התכווצויות שרירים, לשפר את זרימת הדם ועוד. כשאתם ישנים, השרירים בגב מתחילים להירגע ולהחלים עם הזמן, ולכן חשוב מאוד לחשוב על היציבה כשישנים.

כאשר 23% מאוכלוסיית העולם סובלים מכאבי גב כרוניים, שעלולים להקשות על השינה, שינוי הדבר האחד הזה יכול לעזור מאוד. רקס איסאפ, מומחה לשינה ומנכ"ל ב-Happy Beds, מסביר כי "ברגע שאנו עולים למיטה, אנו מאמצים תנוחת שינה מועדפת מבלי להקדיש לכך מחשבה רבה; איננו מבינים שמה שאנו תופסים כנוח בעצם עושה לנו יותר נזק מתועלת".

הוא הוסיף: "חוסר יישור בזמן השינה הוא בעיה גדולה, המשפיעה על הגוף שלנו על ידי הפעלת לחץ על עמוד השדרה. אנחנו משתמשים בכריות כל יום כדי להניח עליהן את הראש בזמן השינה, אבל אנחנו צריכים להשתמש בהן יותר מכיוון שיש להן כמה יתרונות אחרים על השינה שלנו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שינה עם כרית בין הרגליים. ShutterStock
שינה עם כרית בין הרגליים/ShutterStock

"הנחת כרית בין הרגליים או הברכיים יכולה לקדם יציבה טובה יותר כדי לתת שנת לילה נינוחה יותר, לתמוך בשרירים וביישור הגוף שלך." זה גם מקל על הלחץ על הגב התחתון והירכיים ומקל על מתח שרירים, מה שיכול לעזור למי שסובל לעיתים קרובות מכאבים בזמן שהוא מנסה לישון.

בנוסף, שינה עם כרית מאחורי הגב מעניקה לך תנוחת שינה "ישרה", שגם מסייעת לעיכול ושומרת על עמוד השדרה שלך מיושר עם הצוואר. למי שנאבק בנחירות, כדאי גם לנסות את שיטת הכרית, מכיוון ששינה על הצד יכולה לפתוח את דרכי הנשימה.

אם אי פעם התעוררת עם כאבים מציקים, רגליים קהות, התכווצויות או עקצוצים סביב אצבעות הרגליים, רוב הסיכויים שזה יכול לנבוע מזרימת דם לקויה. זה יכול להיגרם בגלל הלחץ על הווריד הנבוב (ווריד ראשי המוביל דם ללב ולגב) והנחת כרית בין הרגליים יכולה לעזור להקל על זרימת הדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully