וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרו ברימור שיתפה את עצת ההורות ש"שינתה את חייה"

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 8:58

השחקנית ההוליוודית ומנחת הטלוויזיה סיפרה כי ברגע משבר עם אחת מהבנותיה הייתה עצה אחת שזהרה מעל כולן והפכה אותה לאמא טובה יותר

דרו בארימור על השטיח האדום, 16.5.2022. Michael Loccisano/, GettyImages
דרו בארימור על השטיח האדום, 16.5.2022/GettyImages, Michael Loccisano/

דרו ברימור שיתפה בעצת ההורות שקיבלה ש"שינתה את חייה". הכוכבת והמנחה, בת ה-48, שחולקת את הבנות אוליב, 11, ופרנקי, בת תשע, עם בעלה לשעבר וויל קופלמן, סיפרה על העצה ששינתה את הדרך שלה במהלך התוכנית שלה, שם הצטרפה אליה מומחית הורות ופסיכולוגית ד"ר עליזה פרסמן.
לדברי ברימור, העצה הגיעה מד"ר פרסמן לפני שנים, כאשר בתה אוליב הייתה "בתקופת מעבר".

"שינית את חיי במיוחד", אמר ברימור לפסיכולוג. "היתה את אוליב, שעליזה יודעת שהיא הייתה בתקופת מעבר, זה היה לפני שנים, שבו כשהיא הייתה מתעצבנת, הייתי מנסה ללכת אליה והייתי מנסה לשפר את המצב". עם זאת, לדברי השחקנית, זה היה "הדבר האחרון שהבת שלה הייתה צריכה או רצתה".

"לא הבנתי את זה, היא הייתה בורחת או אמרה שתחזור אליי. אבל כך או כך, היינו כמו שני קצוות", היא המשיכה.ברימור אמרה שד"ר פרסמן במקום זאת לימדה אותה כיצד "לווסת" את עצמה ברגעים אלו.

רוצים "לתקן" את הילדים

"אמרת לי להיכנס לחדר ופשוט להגיד: 'אני מבינה שיש לנו רגע, אני כאן בצד השני של הדלת הזו בשבילך, מחכה. כשתהיי מוכנה, אני כאן", נזכרה ברימור. "והייתי יוצאת החוצה ולוקחת נשימה עמוקה. "השגתי מזה את התוצאות הכי טובות שהגעתי בהורות שלי, וזה אף פעם לא היה דרך שחשבתי עליה."

בתגובה להסבר של ברימור, ד"ר פרסמן ציינה כי הורים לעתים קרובות "מפחדים כל כך מהרגשות הגדולים של ילדם ורוצים "לתקן אותם". "ואנחנו רודפים אחריהם," היא המשיכה, מה שגרם לברימור להסכים שזה בדיוק מה שהיא עשתה לפני שקיבלה את העצה.

במהלך השיחה, ד"ר פרסמן גם ציינה שזה נורמלי שהורים מרגישים כך, אבל גם את החשיבות של היכולת לווסת את התחושה גם כן. "להיות מסוגל לווסת את עצמנו כמו מבוגרים ולהגיד: 'בסדר, אני לא נרדף על ידי דוב. הבת שלי לא נרדפת על ידי דוב.' כלומר, זה לא מקרה חירום, למרות שלפעמים זו ההרגשה".

זו לא הפעם הראשונה שברימור מדברת בגילוי לב על הורות, שכן היא חשפה בעבר שהיא "מבוהלת" כשהיא הפכה להורה בפעם הראשונה.

"לא ציפיתי להרגיש שאני במצב קרב או טיסה כזה במשך תקופה ארוכה מאוד. "חשבתי שזה יהיה קצת יותר רומנטי ונעים, ובמקום זאת פשוט פחדתי", היא נזכרה. "ישנתי מעט מאוד, לא יכולתי לאכול, הייתי עצבנית כל הזמן, ואף אחד לא באמת דיבר על כמה זה יכול להיות מאיים וסוחף... אז לא ממש הייתי מוכנה לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully