וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ניכנע לאויבינו": כנס החדשנות בקרדיולוגיה ייערך בישראל בחודש הבא

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 21:40

אלפי רופאים מ-40 מדינות יגיעו השנה לכנס החדשנות בקרדיולוגיה, שהיה אמור להתקיים בדצמבר אבל נדחה בגלל המלחמה. פרופ' חיים לוטן ופרופ' רפי ביאר, יוזמי ומנהלי כנס ההייטק הישראלי בקרדיולוגיה: "נחושים להמשיך את קיום הכינוס מדי שנה ולא להיכנע לאויבינו"

לב אנושי. ShutterStock
3,000 רופאים מ-40 מדינות. כנס החדשנות בקרדיולוגיה יתקיים בישראל/ShutterStock

לא נכנעים למצב הביטחוני: כנס החדשנות למחלות לב וכלי דם (ICI) ה-28, שאמור היה להתקיים בדצמבר האחרון, ייערך ב-25-26 בפברואר בתל אביב.

"אנו נחושים להמשיך את קיום הכינוס מידי שנה ולא להיכנע לאויבינו. נמשיך להוכיח את חשיבותה המרכזית של ישראל בקידום תהליכים טכנולוגיים בארץ ובעולם ובהצלת חיים של המטופלים", אומרים לוואלה בריאות פרופ' חיים לוטן ופרופ' רפי ביאר, יוזמי הכנס ומנהליו לאורך 28 שנות קיומו.

בכנס השנה יוצגו פיתוחים בתחום צנתורי המוח ושליפת קרישים שמצילים חיים ומונעים נכויות קשות, לצד פעילות ענפה של חברות ישראליות כמו Rapid Medical ו-Cereterieve וחברות רבות אחרות. כמו כן, תציג חברתVIZ-AI , מהמובילות בעולם שעוסקת באבחון שבץ על סמך בדיקת דימות מתקדמת באמצעות בינה מלאכותית.

פרופ' חיים לוטן (משמאל) ופרופ' רפי ביאר, יוזמי כנס החדשנות למחלות לב וכלי דם (ICI) ומנהליו. דוברות כנס ICI,
פרופ' חיים לוטן (משמאל) ופרופ' רפי ביאר, יוזמי כנס החדשנות למחלות לב וכלי דם (ICI) ומנהליו/דוברות כנס ICI

בכנס יוצגו גם פיתוחים חדשניים בתחום מסתמי הלב. לאחר שהטיפול במסתם האאורטלי הפך לטיפול כמעט שגרתי במקום ניתוח לב פתוח, המאמץ כיום נמצא בתחום המסתמים המיטרלי והטריקוספידלי. בין החברות הישראליות בתחום שיציגו בכנס אפשר למצוא את Innovalve, Cardiovalve ו-Trisol וחברות נוספות שנמצאות בשלבים מתקדמים של פיתוח המוצר.

בנוסף, יוצגו פיתוחים טכנולוגיים בתחומי הסטנטים וטיפול בהיצרויות כליליות, שמאפשרים טיפול ללא ניתוח במקרים מורכבים כמו היצרויות בעורק הראשי, היצרויות מרובות סידן ועוד.

עוד יוצגו בכנס השנה פיתוחים שכוללים בינה המלאכותית, החל מתחום הדימות ועד לאי ספיקת הלב, שבו משמשים כלים של בינה מלאכותית למעקב אחרי חולים בבתי החולים ובבית, כמו זה של חברת Cordio שמשתמשת בבינה מלאכותית בניתוח הדיבור של החולה כדי לאבחן הידרדרות במצבו.

בין אלפי המשתתפים שיגיעו השנה לכנס אפשר למצוא מנהלי חברות מובילות בתחום הקרדיולוגיה, בכירים מהתעשייה, רופאים ממגוון תחומים, צוותים סיעודיים, מהנדסים, יזמים בתחום הרפואי, נציגי חברות ציוד רפואי, קרנות הון סיכון המחפשות את החד-קרן הבא ורבים נוספים.

הכנס יכלול הרצאות בלמעלה מ-50 מושבים ותוצג תערוכה של טכנולוגיות חדשניות מהארץ והעולם. בין שלל הנושאים הכנס יעסוק במהפכת הרפואה הדיגיטלית, בפיתוחים חדשים למעקב רפואי בבית וכן בהגנת סייבר בעולם הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully