וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי ג'רבי שנפל בעזה הציל במותו תינוק בן חצי שנה וילדה בת 6

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 11:24

החייל בן ה-20 מהרצליה נפטר לאחר שהוכרז כי הוא סובל ממוות מוחי. "זו בדיוק המורשת של אורי. זכינו בו, והוא זכה במותו להציל חיים"

סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל. באדיבות המשפחה
סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל/באדיבות המשפחה

ביום שישי האחרון נקבע במרכז הרפואי סורוקה, מוות מוחי אצל אורי ג'רבי, לוחם בסיירת גבעתי בן 20 מהרצליה מסיירת גבעתי שנפצע אנושות בעזה ואיבריו הושתלו בשניידר - אונת כבד בפעוט בן חצי שנה וכליה בבת 6.

"אורי, מילדות היה ילד כריזמטי ומגנט חברתי, תמיד הסתכל קודם על המשפחה והחברים רק אחר כך על עצמו", אמרה נעמי מור אמו של אורי. "הוא סייע לילדים שהטילו עליהם חרם בכיתה, אימץ ילד אחד שעשו עליו חרם, ואחר כך הילד הזה השתקם. אותו צעיר הגיע אלינו אחרי שאורי נהרג, וסיפר כמה שהוא מצטער שלא הודה לו מספיק.

אורי טניסאי מחונן תלמיד מצטיין, בגיל 16 וחצי עזב את הטניס לטובת אימונים לצבא. רצה להגיע לסיירת, להיות בשטח, להרגיש מה זה להיות חייל קרבי, וככה הגיע לסיירת גבעתי. בקשו אותו שילך לפיקוד והוא העדיף להישאר עם הצוות. כשהתגייס סיפר שחתם על כרטיס אדי. אמרתי לו שאנחנו אבא ואימא חתומים כבר שלושים שנה.

"בדרך ללוויה נודע לנו שהכבד מתרומת האיברים שלו הושתל בפעוט בן חצי שנה, הרגשתי נחמה. לא קל להורים לתרום איברים של ילד, ואחר נודע לי על השתלת הכליה בילדה בת 6. אנחנו מקווים שאף אחד לא יהיה במקום שלנו, אבל אם זה קורה, אנחנו חייבים לאפשר את תרומת האיברים. וזה דבר ענק. מקווה שהתרומה של אורי תבטיח חיים טובים, זו בדיוק המורשת של אורי. זכינו בו, והוא זכה במותו להציל חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully