וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'יימי דורנן אושפז בחשד להתקף לב. לא תאמינו מה הייתה הסיבה האמיתית

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 13:41

צפירת הרגעה לכל המעריצים - זה קרה לפני שנה והשחקן החתיך בסדר גמור. אבל הסיבה לאשפוז שלו תפתיע אותכם

ג'יימי דורנן. GettyImages
ג'יימי דורנן/GettyImages

השחקן ג'יימי דורנן אושפז עם תסמינים דמויי התקף לב לאחר מפגש עם זחל רעיל, לדברי חברו גורדון סמארט שהתראיין לאחרונה לתוכנית הרדיו "הטוב, הרע והבלתי צפוי" של ה-BBC. השדר הסקוטי הסביר כיצד הוא ודורנן מצאו את עצמם עם לבבות פועמים בחוזקה ואי נוחות בזרועות במהלך טיול גולף בפורטוגל בשנה שעברה.

לאחר לילה של שתייה עם חבריו, ביניהם כאמור דורנן, סמארט אמר שהוא התחיל להרגיש "עקצוץ ביד שמאל", תסמין שלדבריו "בדרך כלל הסימן לתחילתו של התקף לב". הוא נלקח למרכז רפואי מקומי, שם אמרו הרופאים שיש לו דופק של 210 ושלחו אותו לבית החולים. רק מאוחר יותר, נודע לסמארט שדורנן הגיע גם הוא לבית החולים לאחר שסבל מאותם תסמינים.

בעוד הרופאים האשימו בתחילה צריכה של כמות גדולה מדי של קפאין ואלכוהול במהלך חופשתם, שבוע לאחר התקרית, אמר סמארט שקיבל "שיחת טלפון מהרופא" ששאל אם הקבוצה באה במגע עם זחלים בזמן חופשה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הם גילו באותה שיחה שהם כנראה התקרבו לזחל על מגרש הגולף. "מסתבר שיש זחלים במגרשי גולף בדרום פורטוגל שהרגו כלבים של אנשים וגרמו לגברים בגילאי ה-40 תסמינים דומים להתקפי לב", אמר סמארט.

לזחלים מתהלכים יש שערות זעירות המכילות חלבון רעיל שעלול לעורר גירוד, פריחות, גירוי בעיניים, כאב גרון וקשיי נשימה אצל בני אדם ובעלי חיים כאחד, כך עולה מדף מהמחלקה לאנטומולוגיה באוניברסיטת פלורידה.

"היה לנו מזל גדול שיצאנו מזה בחיים", הוסיף סמארט. "אז הנה הסיפור שלי. החדשות הטובות הן שזה לא היה מנת יתר של קפאין, זה לא היה הנגאובר. זה היה זחל רעיל ורעיל", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully