וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא חושף את השיטה הכי קלה ולא כואבת להוציא קוץ מהיד

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 9:19

נכון, זה לא יהרוג אתכם, אבל זה כן יציק לכם, ואם מדובר בילד - זה יכול להגיע לסאגה ארוכה. אז הנה פתרנו לכם את זה - הכירו את השיטה הכי קלה שאנחנו לא מאמינים שלא הכרנו קודם

קוץ ביד. ShutterStock
קוץ ביד/ShutterStock

לכולנו נתץקע קוץ ביד מדי פעם. זה יכול להיות מרהיט סורר, או בשיטוט אקראי בטבע, ועבור מבוגרים זה לא ביג דיל, אבל כשזה מגיע לילדים, זה יכול להיות ייסורים שכוללים צרחות וכאבים.

סרטון שפרסם ד"ר מיירו פיגורה - שיש לו 620,000 עוקבים בטיקטוק- מציג אמא מסירה קוץ באמצעות כלי שימושי שכנראה נמצא בכל ארון תרופות. ד"ר פיגורה, רופא מרדים המבוסס ב-UCLA, אישר את הפיתרון הגאוני של האמא וכתב: "איפה היה הטריק הזה כשגדלתי".

בסרטון נראית האם משתמשת במזרק פלסטיק עם קצהו חתוך כדי לשאוב החוצה את הקוץ תוך שניות. "אתה באמת רוצה רק את קצה הקוץ", מעיר ד"ר פיגורה. "מקמו את המזרק מעליו, שאבו את זה החוצה. וואו זה נעלם!'"

כמה תרופות לילדים, גם כאלה ללא מרשם, מגיעות עם מזרק חינם כדי לעזור להורים למדוד בקלות את הכמות הנכונה של נוזל לפיו של ילד.

מומחים ממליצים לחלץ את הקוץ ברגע שמבחינים בו. הסיבה לכך היא שעיכוב החילוץ יכול גם להגביר את הסיכון לזיהום וגם את הסבירות שרקמת צלקת תצמח מסביבו, מה שמקשה על הסרתו. אם אתם לא מצליחי להוציא אותו ובמקביל אתם עדיין סובלים מכאבים עזים, נפיחות הולכת וגוברת או חום ממושך, מומלץ לגשת לחדר המיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully