וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטישמיות במבחנה: יהודי טוען שזוג לסביות ביטל את תרומת הזרע שלו בגלל המלחמה בעזה

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 12:56

ג'יי לזרוב החליט שהוא רוצה לעזור לאנשים שרוצים להביא ילדים לעולם. אחרי שעבר את כל ההליכים מול זוג לסביות, הן הודיעו לו לאחרונה כי ויתרו עליו בגלל המצב בישראל. סיפור קטן על אנטישמיות גדולה

הפגנה פרו-פלסטינית בלונדון, 11 בנובמבר 2023/טוויטר

ספר אוסטרלי יהודי שתרם זרע לזוג לסביות היה בהלם כאשר קיבל מהן הודעת טקסט בחודש שעבר המודיע לו שהן לא רוצות יותר להשתמש בזרע שלו. הסיבה - הסכסוך הנוכחי בעזה. ג'יי לזרוס, בן 37, יליד דרום אפריקה, גבר יהודי הומוסקסואל שגדל באוסטרליה, אמר ל"פוסט" שהוא נותר מבולבל מהחלטתן.

המסע החל באוקטובר 2022 כאשר הסטייליסט מפרת', שידע שתמיד רצה לתרום זרע כדי לעזור לזוגות, הצטרף לקבוצת פייסבוק שעוזרת לזוגות למצוא תורמי זרע. לזרוס אומר שהוא הופתע מסיפורן של זוג בקווינסלנד והחליט שהוא רוצה לעזור להן.

לזארוס עבר חודשים של בדיקות גנטיות, בדיקות רפואיות ומפגשי ייעוץ אישיים עם בן זוגו. הוא גם התקרב לצמד הנשים, דיבר איתן בצ'אטים של זום ושמר על קשר שבועי באמצעות הודעות טקסט ושיחות.

בנות הזוג ידעו מההתחלה שלזרוס הוא יהודי. הוא גם היה מאוד פתוח לגבי כמה הן ירצו אותו בחיי הילד. הוא שמח להיות דמות "דוד" שתתפרסם כאבא הביולוגי או אם הן מעדיפות, לא ליצור קשר כלל.

הוא תרם זרע בספטמבר 2023 והוא הוקפא מיד לשלושה חודשים עד שנעשו בדיקות נוספות.

לאחר ה-7 באוקטובר, לזרוס שיתף פוסטים באינסטגרם שתומכים בישראל, אף אחד מהם לא ביקורתי כלפי העם הפלסטיני. בנות הזוג לא הזכירו את הפוסטים או הגיבו עליהם. עם זאת, הקשר נותק בחודש שעבר, כשהזוג שלחו לו הודעות בפתאומיות. הן הביעו "תודה עמוקה" והודו שהוא היה "מדהים לחלוטין לאורך כל המסע הזה", הן לא הרגישו בנוח להמשיך להשתמש בזרע שלו כדי להרות, כי הם "הושפעו עמוקות" מה"מלחמה בין ישראל לעזה. "אנחנו נמצאים בחור ארנב עם עומק הרגשות שלנו והאתגרים האתיים", נכתב בחלקו בטקסט. "והאמת שאנחנו מרגישות מאוד מבולבלות".

הן הדגישו שהן מונעות מ"אהבה וחסד" אבל לא הרגישו שיש להן "יכולת לנווט חלקים מהזהות במערכת היחסים הזו עם התורם, אז החליטו לסיים את זה בכבוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לזרוס היה הרוס במשך שבועות לפני שהחליט לשתף את הסיפור שלו ברשתות החברתיות כדי "לחלוק את מה שלמדתי". "דעות קדומות עדיין משכנעות, אפילו בחוגים מתקדמים שדוגלים ב'חסד ואהבה'", כתב. "אנטישמיות היא לא רק שריד מהעבר אלא דעה קדומה חיה ונושמת שנמשכת גם היום. הוא הודה שהוא "לא יכול לשנות את השקפתן" אבל "אני מסרב לתת לזה להפחית את הגאווה שלי או לאבד תקווה. אני גאה להיות הומו, גאה להיות יהודי, וגאה לעמוד נגד שנאה".

לזרוס אומר שהוא קיבל רק הערות תומכות ו"לא הייתה תגובה שלילית אחת. שזה דבר מדהים".

ומה באשר לזוג המבטלות? לזרוס מספר שהוא שמע מבנות הזוג קווינסלנד, ששלחו לו הודעה אבל מודה שעדיין לא פתח אותה. "אני במלבורן עכשיו", הסביר, "ואני נהנה עם החברים שלי. אני לא רוצה להרוס את סוף השבוע שלי ולכעוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully