וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווידוי הנדיר של סלינה גומז: 6 עצות הזהב שלה לבוטוקס למראה טבעי

ד"ר אברי רווה

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 8:57

נדיר שכוכבים חולקים אינפורמציה לגבי טיפולי יופי שהם עוברים, בעיקר כשמדובר בהזרקות בוטוקס. אבל הזמרת והשחקנית סלינה גומז חלקה עם מעריציה את הסוד שלה להזרקות שיקנו לה מראה טבעי ולא "מטופל"

טריילר לעונה השנייה של "רק רוצחים בבניין"/הולו

השבוע עלתה לכותרות הזמרת והשחקנית סלינה גומז, בעקבות הערה עוקצנית של אחד העוקבים שלה ברשתות, באשר למראה הפנים שלה. גומז לא נותרה חייבת, ובכנות שלא מאפיינות כוכבות הוליוודיות, הסבירה שעברה הזרקות בוטוקס ואף נתנה את הטיפים שלה להזרקות טובות ומועילות יותר.

מגזין ווג העלה את הסוגייה של היעדר הכנות של כוכבים וסלבריטאים, שבמשך שנים גרמו למעריצים שלהם לחשוב שהם נראים חלקים ומוארים באופן טבעי וללא כל התערבות. אותם כוכבים בדרך כלל לא מספרים לנו על אורח החיים שלהם שכולל משטר קפדני של טיפולי פנים, הזרקות וטיפולים אחרים לשיפור מראה העור והגוף.

הסתרת האמת לא עומדת בקנה אחד עם הנתונים הסטטיסטיים שמצביעים על כך שתעשיית הטיפולים האסתטיים הלא פולשניים נמצאת בצמיחה מטאורית. רק בארצות-הברית אנשים מוציאים 60 מיליארד דולר בשנה על טיפולים אלו, סכום שצפוי לשלש עצמו עד 2030.

אלא שהמפורסמים נותרים "קמצנים" לגבי המידע על הטיפולים שהם באמת עברו כדי להיראות זוהרים כמו שהם. בראיונות השונים לתקשורת הם תמיד יאמרו שסוד המראה הזוהר שלהם הוא "לשתות הרבה מים במהלך היום", כשבמציאות הסוד האמיתי למראה שלהם קשור כמעט תמיד למידת המומחיות של הרופא האסתטי שלהם. סיכמו ב"ווג".

התפיסה השולטת כיום בטיפולים אסתטיים הינה נאמנות למראה הטבעי ושמירה עליו, מבלי להיראות 'עשוי' או מזויף, כתבה גומז והעניקה מספר טיפים להזרקות יעילות למראה טבעי יותר:

סלינה גומז גלובוס הזהב 2024. gettyimages, GettyImages
מזריקה ולא מתביישת. סלינה גומז/GettyImages, gettyimages

1. לא להזריק בכל פעם באותו אזור. השאירו אזור אחד 'לא עשוי', טבעי. כך למשל, אם בטיפול הנוכחי הזרקתם בוטוקס לצדי עיניים והגלבלה (הזועף), השאירו את המצח עם קמטים טבעיים. בכל פעם השאירו אזור אחד טבעי, כך נשמרת תנועה ומראה טבעיים, לצד השיפור הכללי שיתקבל מהזרקות באזורים האחרים.

2. תמיד תלכו על פחות ממה שרציתם. התפיסה הנכונה ביותר בהקשר של מראה טבעי היא לעשות בטיפול אחד פחות ממה שאנחנו חושבים שנדרש. אם יש צורך בתוספת, תמיד ניתן לחזק עוד ולהוסיף בשלב הביקורת אחרי שבועיים. הכוונה היא לא לצאת מהטיפול מושלם, אלא לשדרג ולייפות את המראה הטבעי. מי שמבקש לעצמו מראה טבעי, יסתפק בטיפול מתון וקצת פחות ממה שנראה שצריך בשלב ההזרקה.

3. שלבו הזרקות באזורים פחות מוכרים. שרירי הלעיסה, הסנטר, גאמי סמייל (חיוך שחושף חניכיים) או ליפ פליפ, כל אלה עדיין לא מספיק פופולריים ועל כן יהיה קשה למתבונן לזהות אותם ולראות שבוצע בהם טיפול כלשהו.

4. הגדילו את המרווחים בין ההזרקות. קחו הפסקה של כחודש בין השלב שבו הבוטוקס הפסיק להשפיע ועד ההתייצבות לטיפול הבא. חודש הפסקה מאפשר לשרירים להיות שוב פעילים יותר מאשר בתקופה שהיו תחת השפעת בוטוקס. גם האנשים שמקיפים אתכם יבחינו בכך שהשרירים האלו פעילים ויש שם תנועה. זה מעצים את התחושה של לוק טבעי.

5. אל תתפתו למחירים זולים. מחיר זול ממחיר השוק לרוב מעיד על חומרים פחות איכותיים או על ידיים שאינן מיומנות מספיק. בשני המקרים ההזרקות יבוצעו, אבל יהיה קשה יותר להשיג מראה טבעי.

6. תמיד לתאם ציפיות עם המזריק. חשוב לך המראה הטבעי בלי הגזמות? חשוב שתשתפי את הרופא המטפל ברצונותייך. כך תוכלי להבין מה ניתן להשיג ומה לא כדאי, כדי לא לפגוע במראה הטבעי.

ד"ר אברי רווה הוא מומחה בכירורגיה פלסטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully