וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמחה להיות בחיים": ארבע הגפיים של האישה הזו נכרתו לאחר ניתוח אבנים בכליות

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 9:20

הסיפור הזה מוכיח שוב כי גם ניתוח פשוט מאוד יכול להסתבך מאוד

סינדי מולינס שגפיה נקטעו. gofundme, צילום מסך
סינדי מולינס שגפיה נקטעו/צילום מסך, gofundme

סינדי מולינס סבלה מאבנים בכליות כמה שבועות לפני החגים ועברה ניתוח להסרתן. אף על פי כן, היא נדבקה בזיהום, ובת ה-41 מקנטקי מצאה את עצמה מובהלת שוב לבית החולים, שם הורדמה במשך ימים. כשהתעוררה היא גילתה שרגליה נקטעו מהברכיים ומטה. לאחר מכן, הרופאים אמרו לה שהם יצטרכו לקטוע את זרועותיה גם כן, בגלל שהזיהום התפשט.

למרות זאת, האחות הוותיקה אומרת ל-WLEX, "אני פשוט כל כך שמחה להיות בחיים. אני זוכה לראות את הילדים שלי. אני זוכה לראות את המשפחה שלי. אני יכולה לבלות את הזמן שלי עם בעלי". בהתייחס לקטיעות אמרה כי "זה דבר מינורי בשלב זה". היא אומרת שהיא מקווה שאחרים ילמדו מהסיפור שלה "להאט" ולהעריך את מה שיש להם, במיוחד את המשפחה שלהם.

סינדי מולינס שגפיה נקטעו. gofundme, צילום מסך
שמחה להיות בחיים/צילום מסך, gofundme

"לפעמים החיים קשים ואין דרך לעקוף אותם", נכתב בקמפיין של GoFundMe שגייס כסף כדי לעזור לשלם עבור הטיפול הרפואי של מולינס והשינויים בבית המשפחה. מלינס עם בעלה מאז שהיא בת 17, ויש להם שני בנים, בני 12 ו-7, מדווח הגרדיאן. "עולמם של סינדי ודי ג'יי נעצר לחלוטין, אבל העולם סביבם ממשיך להתקדם", נכתב בקמפיין מימון ההמונים. "בואו נעזור להקל על הנטל שלהם בזמן שהם מתרפאים וחוזרים לחייהם. אנחנו מקווים שנוכל לאפשר לסינדי להתמקד בהחלמה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully