וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הזו עברה הליך לשינוי צבע העיניים. האם זה בכלל אפשרי?

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 9:11

ג'סיקה וויט האמריקנית פרסמה ששינתה את צבע העיניים שלה לזהב. איך היא עשתה את זה, האם זה בטוח וכמה זה עולה? הנה הפרטים

הדוגמנית וכוכבת הריאליטי ג'סיקה ווייט חשפה לאחרונה כי הצטרפה לרשימת הסלבס שהחליטו לשנות לצמיתות את צבע עיניהן. וויט אומרת שהיא יכולה לראות טוב יותר עכשיו כשהאסטיגמציה (התקמרות בלתי שווה של הקרנית או עדשת העין) שלה תוקנה - היא אוהבת את צבע העיניים החדש שלה ומבטיחה לחלוק את הפרטים המלאים על ניתוח העיניים שלה בקרוב.

ג'סיקה כתבה באינסטגרם שלה: "ההחלמה שלי כמעט הושלמה מאז עשיתי את ניתוח העיניים שלי ביום שני. אני מאוהבת בתוצאה. ראשית, אני יכול לראות הרבה יותר טוב עכשיו, לאחר שהסטיגמטיות שלי טופלה. 2 אני אוהב את צבע העיניים החדש שלי. אחלוק עוד על ההליך המהיר שלי אחרי חג המולד עם פרטים ומידע מלאים... תודה לצוות ולרופא העיניים הטובים בעולם, אני כל כך אוהב אתכם! @kerato_nyc אני אסירת תודה לנצח. ?❤️ ???? צבע העיניים שלי זהב דבש".

ההליך שעברה וויט נקרא קרטופיגמנטציה - תהליך של פיגמנטציה של הקרנית - כרוך בהחדרת צבע רפואי לתעלה בעומק הקרנית, שהיא החלק הכיפתי, הקדמי והשקוף של העין, שם הוא נטמע ומתפזר באופן שווה כדי להשיג את הצבע הרצוי. התייצבות הצבע בעיניים אורכת מספר ימים עד חודשים, ובמקרים מסויימים - הצבע יכול לצאת לא כפי המצופה.

הסיכונים מההליך החדשני הזה לא מעטים וכוללים רגישות לאור, דלקת עיניים חיידקית, צלקות בקרנית ושינויים בחדות הראייה סמוך לניתוח. ההליך נערך על ידי מומחים, ולפי בדיקה שלנו אינו קיים בישראל.

באתר של החברה בו בוצע ההליך נכתב כי המחיר של הליך שינוי צבע עיניים קרטופיגמנטציה הוא 12,000 דולר. הוא כולל ייעוץ עם שאלות ותשובות, בדיקת אבחון עיניים מלאה, הדמיית צבע ב-9 צבעי קרטו באמצעות תמונות ושני מעקבים לאחר ההליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully