וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא ואבא, המומחיות המובילות מחכות לכם בספריית האונליין החדשה להורים

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 9:15

הורים לילדים בגילאי לידה עד שלוש? אל תתנו לעודף המידע ברשת לבלבל אתכם. ספריית תוכן חדשה מבית Jama מבטיחה להציג בפניכם את המידע הכי אמין, מעניין ורלוונטי

אמא עם תינוקת מול מחשב נייד. ShutterStock
ספריית אונליין חדשה נולדה/ShutterStock

עוד בהריון אתם מתחילים להרגיש את ההצפה במידע שעושה את דרכו אליכם. מותגי עגלות מתחילים להופיע לכם בפרסומות ממומנות באתרים וברשתות החברתיות, קופת החולים כבר שולחת לכם מידע לימים הראשונים לאחר הלידה ונראה שכולם סביבכם רק רוצים לייעץ ולעזור.

גם עם הפיכתכם להורים, ואפילו חודשים ושנים אחר כך, אתם חשים בהצפת המידע הקיימת כיום ברשת. כל כך הרבה אנשים שטוענים שהם מבינים מה אתם עוברים ויודעים מה אתם צריכים ובינתיים, אתם מרגישים שאתם קצת טובעים בכל המידע הזה.

היכרות, מיקוד וטכנולוגיה מתקדמת

בדיוק עבורכם הוקמה ספריית התוכן החכמה מבית Jama, אפליקציה להורים מגיל לידה עד שלוש שנים, ובה תמצאו מעל 100 סרטונים, כתבות ופודקאסטים בנושאים הכי חמים של עולם ההורות.
ספריית התוכן מחולקת לארבעה שלבים, כדי לתת מענה לכל הורה באופן מדויק, בהתאם לגיל ושלב ההתפתחותי שהילד שלו נמצא בו. למעשה, הספרייה רלוונטית גם להורים שבדרך, שכן השלב הראשון שלה הוא שלב ההריון, ובו תמצאו מידע על פעילות גופנית בהריון, הכנה להנקה, רשימות ציוד לחדר הלידה והאשפוז במחלקה ועוד.

בהמשך, העולמות בספרייה מחולקים באופן הבא:

החיים עם ניובורן - המתאים עד לגיל 3 חודשים, ובו תמצאו הדרכות של מיטב המומחיות בתחום ההורות על הימים הראשונים בבית, האמבטיה הראשונה, אתגרי הנקה ועוד.
מגלים עולם - מ-3 חודשים ועד גיל שנה, ובו תמצאו מידע אודות שלבי ההתפתחות הצפויים (זחילה, ישיבה, הליכה), מידע על שלב הטעימות וביסוס מוצקים, טיפים על כניסה חיובית למסגרת בפעם הראשונה ועוד.
מתינוק - לילד - מגיל שנה עד גיל שלוש שנים, שם יחכו לכם הדרכות על פרידה מחיתולים, מוצצים ובקבוקים, המלצות קריאה, טיפים לחופשות עם ילדים ועוד.
ב-Jama יודעים שאתגרי ההורות משתנים מתקופה לתקופה, ומה שעניין אתכם כשהבייבי היה בן חודשיים לא יהיה רלוונטי לכם ולו כשהוא יהיה בן שנתיים. על כן, ספריית התוכן גדלה יחד עם התינוק ומציגה לכם בכל נקודת זמן רק את מה שמתאים לכם. מטרת ספריית ההדרכות היא לא להציף אתכם, ההורים, במידע, אלא להעביר לכם תוכן מדויק, לענות לכם על השאלות שבדיוק עכשיו מטרידות אתכם ולהכין אתכם לקראת הבאות.

התוכן גדל יחד עם הילד

חשוב לציין כי שפע המידע והתוכן המוצע להורים ברשת הוא מבורך, אך בתקופה של ההורות הראשונית הוא עלול להבהיל, לבלבל וליצור הצפה. הורים בתחילת דרכם מחפשים ודאות בתקופה רצופת האתגרים, מענה לכל הדברים שמטרידים אותם, יד מכוונת ותחושה שהם לא לבד. ספריית התוכן החכמה יודעת לתת מענה בדיוק לצרכים הללו. יתרון בולט של ספריית ההדרכות של Jama הוא שאתם לא צריכים לחפש אקטיבית תכנים בתחום ההורות שרלוונטיים לכם. הכל נמצא שם, מסונכרן עם הגיל ושלב ההתפתחות של הילד שלכם וגדל ביחד איתו ואתכם.

אם אתם מצפים לבייבי, נולד לכם תינוק לאחרונה או שאתם כבר הורים "עם פז"מ" אבל רוצים להעשיר את הידע שלכם וללמוד מהמומחיות הכי נחשבות בתחום ההורות - Jama Class הוא המקום בשבילכם. תוכלו לבחור אם לרכוש מנוי עבור שלב 1 מבין ארבעת שלבי התוכן ב-89 ₪, או לקבל גישה מלאה לכל עולמות התוכן ב-249 ₪.

להצטרפות ל-Jama Class

אמא עם תינוקת מול מחשב נייד. ShutterStock
הספרייה כולללת מעל 100 סרטונים, כתבות ופודקאסטים בנושאים הכי חמים של עולם ההורות/ShutterStock

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully