וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריכים יותר? מוסרים ושומרים על הסביבה עם מיזם "להעביר את זה הלאה"

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 9:54

למה לקנות חדש כשאפשר לקבל "כמו חדש" ובחינם? איך אפשר לזרוק ציוד לתינוק במקום למסור למי שמחפש כזה בדיוק? ב-Jama מחברים אתכם לקהילה ולסביבה בפיצ'ר חכם חדש

ילד מחזיק ארגז עם צעצועים ישנים לתרומה. ShutterStock
המטרה מאחורי פיצ'ר "להעביר את זה הלאה" היא לקרב בין הורים, לסייע לשמור על הסביבה וגם על הכיס שלכם/ShutterStock

מכירים את המשפט "Someone's trash is someone's treasure"? אז זהו אחד מהקווים המנחים של הפיצ'ר החדש של אפליקציית Jama. אם הספקתם להעביר תקופה קצרה עם הבייבי שלכם, אתם כבר יודעים שמה שהיה טוב עבורו אתמול כבר לא יהיה רלוונטי מחר. תינוקות גדלים בקצב מסחרר, תחומי העניין שלהם משתנים אופן תדיר וכן הגירויים להם הם זקוקים.

אז רגע לפני שאתם זורקים ציוד שהילד שלכם כבר לא צריך, אתם מוזמנים לעשות טוב למישהו אחר וגם לסביבה ולהעביר אותו למשפחה שנמצאת ממש קרוב אליכם. זה עובד גם מהכיוון ההפוך: לפני שאתם רוכשים ציוד, בגדים, משחקים או ריהוט עבור הילד שלכם - בדקו אולי מישהי סביבכם מוסר בדיוק את מה שאתם צריכים.

אז איך מגיעים למי שמוסר או מי שצריך?

אפליקציית Jama, המנגישה תכנים להורים החל מההריון ועד לגיל שלוש, פיתחה מפה חכמה שיודעת לזהות אילו הורים נמצאים ממש סביבכם. המטרה יכולה להיות למטרת היכרות ומפגש אך גם כדי למסור מוצרי תינוקות וילדים או לקבל ממשפחה אחרת שסיימה שימוש בכאלה.

המפה מבוססת מיקום, וכל הורה יכול לציין מה הוא מוסר, להוסיף תמונות ולתאר את מצב המוצר, או "לדפדף" בין ההורים שכבר פרסמו מוצרים למסירה. משם אתם מתחילים התכתבות, מתאמים איסוף וזהו - זה שלכם.

לעשות טוב לעצמכם, לאחר ולסביבה

כשהבגדים כבר קטנים על הילד שלכם, כשהטרמפולינה כבר לא משעשעת אותו או שבדיוק העברתם אותו ממיטת התינוק למיטה "של גדולים" - יש מי שהילד שלו זקוק לדברים האלה ממש עכשיו. באמצעות כמה קלילים תוכלו להגיע אליו בקלות ולמצוא לציוד שלכם בית חדש.

המטרה מאחורי פיצ'ר "להעביר את זה הלאה" היא לקרב בין הורים, לסייע לשמור על הסביבה (למה לרכוש ולייצר עוד כשכבר יש מספיק?) וגם על הכיס שלכם, והרעיונות שמקבלים כאן זרקור מיוחד הם השיתוף, הקיימות, הקהילתיות והחיבור לאנשים שאתם פוגשים ברחוב, בסופר ובגינות השעשועים. לא רק מוצרים וציוד אפשר להרוויח כאן, אלא גם חיבורים חדשים ומפתיעים בין משפחות שמסרו או קיבלו משהו יד שנייה.

נציין כי למיקום יש משקל משמעותי בפיצ'ר "להעביר את זה הלאה", הודות לכך שהוא מאפשר נוחות להעביר ציוד מאחד לשני, בשעות שנוחות לכם ואפילו ברגל או להשאיר לאיסוף מחוץ לדלת.
לסיכום, מאחר ומוצרי הילדים, במיוחד בגילאים הצעירים, הם זמניים, לא תמיד צריך וכדאי לקנות הכל חדש. אפשר למסור באהבה ולהשתמש במה שאחרים כבר לא צריכים. אולי עם הילד הבא תגלו שמשהו שהתגלגל אליכם מהשכנים הוא למעשה שלכם מפעם.

רוצים להעביר את זה הלאה? הצטרפו לאפליקציית Jama

אמא וילד אורזים צעצועים ישנים לתרומה. ShutterStock
מעבירים את הצעצועים הישנים הלאה/ShutterStock

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

דניאל סרנצקי, בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully